3.5

173 28 4
                                    

Günaydınnnn✌️ selamlaar günaydın bölümü olsun bu da. Dün fena anksiyetem tuttu 1 saat içinde okunması çok düşük olduğu için. Silcektim ama oy atan 2 okurumu gördüm silemedim... Hatta sırf oylandı diye devam bölümü + 1 bölüm daha yazdım... Anyway bu bölüm var ya... Efffsane olay var hemen okuyun. Sizi seviyorum iyi okumalar ve iyi günler dilerim. Saatlerimşz 06.45 göstermekte.

~~~~~~~~~~~~

Salona geçip oturmuş ve küçük sohbetlerinin ardından karaokeye geçmişlerdi. Mingi ve Yunho ikilisi sunumu yaparken Yeosang ve Jongho içecekleri dağıtıyordu.

Mingi "Evet efendim, karaoke gecemize hoşgeldiniz."

Alkış sesleri yükselmişti küçük kıkırtılar eşliğinde.

Mingi "Bugün yine birbirinden eşsiz şarkı seçimlerimiz ve katılımcılarımızla beraberiz. Gönüllü var mı diye sormak istiyorum."

Kimseden ses çıkmayınca Mingi tekrar konuşmuştu.

Yunho "O zaman çark çevireceğiz demek bu. Reddeden gördüğünüz masa üzerinden üç tane bardağı shot yapacak. Baştan uyarayım bizden söylemesi."

Çarkı çevirdiğinde Soobin gelmişti.

Soobin "Ananı sikeyim ama ya. İlkte de çıkmazsın be."

Yunho "Tezahürat ister misiniz Soobin bey?"

Soobin "Of neyse. Ver şarkıyı."

Mingi önceden ayarladığı şarkılardan birini rastgele açmıştı. Gelen şarkıyla iyi ki Mingi'nin müzik zevki var diye geçirdi içinden Soobin. Doja Cat - Boss Bıtch gelmişti.

Yeonjun "Twerk atmazsa kabul etmem ama."

Yeonjun sevgilisinin bu denli laubali hallerini ilk kez göreceği için sınırları zorluyordu. Soobin ise bunu kahkahalarla karşılayıp dediğini yapmıştı.

Soobin ve diğerleri "I'm a bitch I'm a boss, I'm a bitch I'm a boss I'm a shine like gloss."

Tüm herkes yüzlerindeki koca gülümsemelerle Soobin'le beraber söylemeye başlamıştı. Soobin'in twerk attığı yerde Yeonjun bundan fırsat bilerek birkaç kez kalçasına vurmuştu. Soobin sonrasında yapmaması konusunda kızarmış yüzüyle onu uyarsa da o da buna epey gülüyordu.

Yunho "Soobin'e teşekkür ederiz bu güzel karaokesi ve twerkleri için. Evet, gönüllü yoksa bir diğer çarkımızı çeviriyoruz."

Gönüllü olmadığı için çarkı çevirmişlerdi ve gelen kişi Jongho'ydu. Seçilen şarkı da Maneskin - I wanna be your slave'di.

Yeosang "Oha, Jongho bunu vocalle söyleyip dramatikleştirmezse geberirmişim."

Jongho "Sus amına koyim ya. Kolayca söyleyip geçicem ne uzatıyorsun?"

Yeosang "Ben baştan dedim. Eğer yapmayacaksan shotlarsın."

Jongho "Seni öyle böyle sikmicem Yeosang. Sadece bekle."

Jongho'nun işaretiyle Yunho şarkıyı açmıştı. He rne kadar beatle uymasa da Jongho vocalini yeterince iyi yapıp böylesine bir şarkıda ağlatmayı başaracak derecede dramatikleştirmişti.

Yunho "Jongho'ya çok teşekkür ediyor ve Yeosang'a sabır dileyerek bir diğer yarışmacımıza geçiyoruz."

Çarkı çevirdiklerinde Bahiyyih gelmişti.

Bahiyyih "Tamam hemen ver şarkıyı!"

Kai "Kraliçe işte. Just look at my sis. GO BITCH I'LL GOT YOUR BACK!"

WooShock | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin