özel bölüm pt.1

77 8 4
                                    

Selam arkadşalarım, bu kitaba smut yazmadığım için tanrı belamı verecekti o vermeden ben yazayım dedim ve bir smut yazdım... Çok iyi oldu bence. Ben çok okayledim yani. Umarım siz de beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim✨🥂

~~~~~~~~~~~~~~

Kapı çaldığında yerinden kalkıp kapıyı açmıştı San. Gelen sevgilisini gülümsemesiyle karşılamıştı.

"Hoşgeldin sevgilim."

"Hoşbuldum."

Üzerindeki hırkasını ve çantasını askıya asıp beraber salona geçmişlerdi. Sohbetleri sırasında Wooyoung San'daki garipliğin sebebini sormuştu.

"Neden gülümseyip duruyorsun?"

"Bugün kargom geldi. Bir şeyler içelim, sonra gösteririm."

"Peki madem, merak ettim seni bu kadar mutlu edenin ne olduğunu."

"Görünce sen de anlayacaksın sebebini."

Wooyoung epey meraklanmıştı ama acelesi yoktu. San elinde bir şişe ve iki kadehle gelmişti mutfaktan. İkisini de doldurduktan sonra sevgilisinin karşısına oturup sohbetleri eşliğinde şişeyi bitirmişlerdi birkaç bardak sonrasında. Ardından San şişe ve bardakları mutfağa götürdükten sonra salona gelip sevgilisini bileğinden yakalamıştı.

"Hadi kargomuzu açalım."

Beraber San'ın odasına geçip gelen kargo paketini açmışlardı. San mutlu ve sabırsızdı. Wooyoung ise gördükleriyle titrek bir nefes bırakmıştı.

"Nasıl, beğendin mi?"

"Korkmalı mıyım?"

Kulağına yaklaşıp fısıldamıştı.

"Hem de çok."

Arkasından sarıldığı sevgilisinin boynuna uzun soluklu ve ıslak bir öpücük kondurduktan sonra onu kendine çevirip dudaklarına kapanmıştı. Belini saran elleri az sonra üzerindekileri çıkarmaya başlamıştı. Wooyoung tamamen çıplak, San da yarı çıplak kalmıştı. Wooyoung'u yatağa yatırıp henüz çıkmamış tepeciklerine yönelmişti. Birkaç vuruşun ardından birini diliyle birini parmaklarıyla ezmeye başlamıştı. Bu da Wooyoung'u tetikliyordu halilyle. Ağzından dökülen inlemeler giderek artıyordu. Az sonra istediği görünüme ulaşınca üzerinden kalkıp arkadaki masaya ilerlemişti.

Kargo kutusundan denemek için en heyecanlı olduğu ürünü çıkarmıştı. Yorumlarda çok acıdığını ama verdiği zevkin tarif edilemez olduğunu yazmışlardı. Bunu Wooyoung'a tattırmalıyım diye düşünmüştü alırken. Şimdi o ana gelmişlerdi. Kıskaçları açıp Wooyoung'un yanına ilerlemişti. İkisini aynı anda geçirdiği sırada Wooyoung yüksek çığlıklar atmıştı.

"Hassiktir, çok acıyor San."

"Şş şş şş, geçecek. Biraz dayanman lazım."

Wooyoung'un alışmasını beklerken biraz daha daraltmıştı San. Wooyoung her defasında daha çok acı çektiğinden gözünü sımsıkı kapatıp kafasını arkaya bırakmıştı. Geçeceğini biliyordu bu yüzden direniyordu. Alıştım derken San'ın kıstırılmış tepeciğine attığı tokatla bir çığlık kopmuştu Wooyoung'tan.

"Sikeyim seni San, acıyor diyorum."

"Sen biraz fazla saygısız konuşuyorsun, bir cezayı hak ettin bence."

"Ne cezası?"

San arkadaki kutuya tekrar dönüp aradığı şeyi bularak dönmüştü.

"Yok yok, özür dilerim. Bu olmaz San."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WooShock | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin