Selam selam, 2. Bölüme geldik şaka mııı??? Anyway arkadaşlar umarım beğenerek okursunuz. Zevkle okumanız dileğiyle. Favoriniz hangi üyeyse yazın olur mu? Benimkini sormanız ayıp olur soy ismim Choi guys... Jongho diyenler olabilir o da bebeğim gibi ama San guys... OF HER NEYSE İYİ OKUMALAR BEBEKLERİM🥹🤍
~~~~~~~~~~~~~
Jaekyung'un siki kırılsın !Yunho
Son konuşmamızdan sonra Wooyoung'a ulaşabilen var mı?Seonghwa
Biz braz konuştuk, epey bi sinirlenmişti. Ve Choi San'a yazacak sanırım.Mingi
Enemies to lovers mı??? Aman tanrım dayanamam hocam...Yeosang
Sen de bi dur amına koyim ya.
Neyse şeyi soracaktım ben. O zaman dağ evi işi yattı mı?Hongjoong
Hayır yatmasın. Hem bu Wooyoung için de iyi olur. Tabii takıntılıları gelmezse.Jongho
İyi de siz bunu teklif ettiğinizde bizim dışımızda 2 kişi falan geliyordu zaten.
Siktir edin kalkın da gidelim ya sıkıldım beklemekten.Seonghwa
Wooyoung'u biz alırız Hongjoong'la. Siz gidin bizden önce varın etrafı fazla dağıtmahın boğazlarım sizi.
Yunho
Tamamdır kontrol bende.Seonghwa ve Hongjoong, Wooyoung'un evine giderken diğerleri dağ evine gidiyordu. Kısa sürede varmışlardı Wooyoung'un evine. Arabadan inip kapıya ilerlemiş ve zili çalmışlardı. 3. çalışlarına açılmıştı kapı.
"Wooyoung? İyi misin?"
"İdare eder. Hadi gidelim, inanın bu duvarlar üstüme üstüme gelmeye başladı."
"Peki tamam. Bu olay hakkında nasıl düşünüyorsun?"
"Öncelikle sizin bu kahpelik şaka mı? Keşke bunu daha önce söyleseydiniz. Ama her neyse. Dediğiniz şey çok mantıklı geldi. Yani yapan kişi muhtemelen Choi San'dır. Ona yazdım, henüz yazmadı mesaj atmasını bekliyorum."
"Ne yazdın?"
"Hakkımızda çıkan asılsız olaylar karşısında bu kadar sessiz kalmasından bunu çıkardığımdan falan bahsettim. Ve bundan hiç hoşnut olmadığımı, en kısa sürede bunu çözmesi gerektiğinden bahsettim. Bu tür ucubelerle uğraşacak vaktim yok. O vakti size ayırmak daha mantıklı."
Seonghwa Wooyoung'un olgun davranışı karşısında çocuğu ergenlikten yetişkinlik evresine adım atan anne gibi sevinmişti. Wooyoung normalde çok fevri davranan biriydi ve bu olayda bu tür bir yaklaşımda bulunması onun büyüdüğünü gösteriyordu.
"Hadi gidelim o zaman."
Wooyoung'un eşyalarını da arabaya sığdırdıktan sonra onlar da dağ evine geçmişlerdi. Eve girdiklerinde uzun süredir Wooyoung'u görmeyen üyeler ona sıkıca sarılmışlardı.
"Özlemişiz lan."
"Siktirin ordan kahpeler! Okulda adımız orospuya çıkıyor biriniz gelip demiyorsunuz adın böyle çıkmış diye. Ben de arkamda kardeşlerim var diye geziyorum."
"Deme öyle amına koyim içim acıdı, gören diyecek yolda çevirip siktiler. Geç şöyle eşek sıpası."
Hep beraber koltuklara oturup oda ayrımı için oyun oynayacaklardı. Elbette ki bunlar kibrit çöplerine göre seçilecekti. 4 ayrı boyda kibrit kırmışlardı. Bunları kafasına göre elinde tutan Mingi ilk dörtlüye uzatmıştı kibritleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WooShock | WooSan
HumorLiseden beri oldukça yakın olan 7 kişilik bir arkadaş grubunun üyesi Wooyoung üniversitesine uğramak için bile evden çıkmazken adı okulda Choi San'la çıkmıştı. Hem de güya bir gece partilerken çekilen fotoğraflarıyla... Ve şimdi lise arkadaşlarıyla...