0.7

118 18 11
                                    

Selam arkadaşlarımmm🤍🤍🤍
Biraz uzun oldu ancak yazabildim bölümü. 1 hafta sonra sonunda geldi bölüm (claps claps)
Umarım beğenirsiniz. Severek okuyacağınızı düşündüğüm tatlı bir bölüm oldu. Sizleri çok seviyorum🤍🫶🤍🫶

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Erken saatlerde kalkıp hazırlığına başlamıştı Wooyoung. Hızlıca duşunu almıştı. Önceden hazırladığı kıyafetlerini giyinmiş ve cildine günlük bakımını yapmıştı. Ardından arkadaşlarının yanına inmişti.

Wooyoung "Selam arkadaşlarım."

Yunho "Ooo bu ne güzellik Wooyoung?"

Wooyoung "Kocama hazırlandım biraz."

Yeosang "Eğer bugün çıkma teklifi etmezse var ya beni sikin şurda."

Jongho "San'ı arıyorum gelmesin, sırf seni sikmek için San'ın ters köşe yapmasını sağlayacağım."

Yeosang "Orospu herif ya. Geç dalganı sen. O çıkma teklifi bugün edilecek. Göreceksiniz siz de."

Wooyoung "Hadi bakalım. Adım atma sırası onda. Eğer bugün etmezse bozuşuruz bu arada."

Mingi "Heyecan yaptım lan. Hadi çabuk git kocanın yanına."

Wooyıung "Gelmesini bekliyorum."

Choi San
Ben kapıdayım, hazır mısın?

Wooyoung "Kocam yazdı, gelmiş. Gidiyorum ben."

Wooyoung arkadaşlarına teker teker sarılıp ayrılmıştı evden.

San "Hoşgeldin."

Wooyoung "Sen de hoşgeldin."

San kollarını Wooyoung'a sarmıştı. Bu sırada camdan izleyen arkadaşları çığlık çığlığaydı.

Hongjoong "Oha evlensinler."

Seonghwa "Bana bak lan, o kadar ümitlendirip çıkma teklifi etmezsen öldürürüm seni."

Mingi "Harbiden. Ay biz böyleysek Wooyoung'u düşünsenize. Ölmüştür çocuk."

Jongho "Aman tanrım gerçekten. Arabaya bindiler. Wooyoung hala yaşıyor. Mucize resmen."

Arkadaşları kendi aralarında konuşurlarken ikili arabaya binmiş ve yola koyulmuşlardı.

San "Parfümün çok hoş kokuyor. Camı açmıyorum kokusu gitmesin diye."

Wooyoung "Sana da alırım ama bu biraz sana ters gibi."

San "Evet biraz ters, olmadı sana sarılırım her defasında."

Wooyoung'un kalbi deli gibi atıyordu. Duymamazlıktan gelip kafasını cama çevirmişti. San ise durumu fark edip yüzüne gülümsemesini yerleştirmişti. Az sonra yeşilliklerin olduğu bir yerde durmuşlardı. Hemen yanlarında göl vardı. Wooyoung arabadsn inip alana ilerlerken San bagajdan piknik sepetini almış ve Wooyoung'un peşinden ilerlemişti.

Wooyoung "Hava bugün zaten güzeldi, burası da çok iyi geldi gerçekten."

San "İyi gelmesine sevindim. Bana yardım eder misin?"

Wooyoung San'ın elinden sofrayı alıp açmıştı. Ardından oturmuşlar ve San'ın sabah aldığı ya da hazırladığı atıştırmalıkları çıkarmışlardı.

San "Sen sormadan söyleyeyim. Bunları ben yapmadın. Yemek yapmakta berbatım."

Wooyoung "Ben öğretirim. Her ne kadar bizimkilere şimdilerde çok yapmasam da lisedeyken çok yapıyordum. Bir de yemek seçiyorlardı, o zaman doğalgazı patlatıp çakmak çakasım geliyordu gerçekten."

WooShock | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin