Offf çok özür dilerim efsane geç atmış oldum bölümü. Bunu final bölüm yapmak istiyorum çünkü artık yeter başka konu istiyorum🙄🙄 neyse final bölüm olsun bu lütfen. Son olarak Yan Benimle ficimin finalini de yayımlayıp taslakta bulunan ficlerimden birini seçip onu yayımlayacağım. Sonunda başka konu🙏 sizleri seviyorum iyi okumalar🤍🤍
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3 hafta sonra✌️ ~
Ertesi güne uyanan San yanında Wooyoung'u bulamamıştı. Evdeki sessizlik de cabasıydı. Telefonunu bulur bulmaz onu aramıştı.
Wooyoung "Uyandın mı?"
San "Neredesin?"
Wooyoung "Kahvaltılık bir şeyler almaya gittim. Bizimkiler evde değiller rahat olabilirsin."
San "Bir an arkadaşlarınla çıkıp beni bıraktın sandım."
Wooyoung "Saçmalama, asla böyle bir şey yapmam."
San "Bunu bildirdiğin için teşekkürler. Ne zaman geleceksin?"
Wooyoung "Gelirim birazdan, odamdan çıkabilir ve özgürce evde takılabilirsin. (Güler)"
San "Teşekkür ederim, lütfettiniz. Hadi çabuk ol sevgilimi özledim."
Wooyoung "Ya şaka yapıyorsun anlıyorum ama çok ucubece. En sevgili biziz tamam."
San "Eğlencesine diyorum elbette. Ve hala komik. Bir süre daha böyleyiz sanırım. Daha ilk birkaç haftamızdan bıktın mı benden?"
Wooyoung "Bir dakika ya rolleri değişme. Saçma sapan trip atması gereken kişi benim."
San "Tamam tamam. Bekliyorum."
Wooyoung "Az kaldı geliyorum."
Vedalaşıp telefonlarını kapatmışlardı. San yataktan kalkıp gerinmeye başlamıştı. Boynu tutulmuştu. Sağa ve sola kıpırdatmakta zorlanıyordu. Bunu Wooyoung geldiği zamana bırakıp lavaboyu bulmaya çalışmıştı. Bir iki odayı yanlış açtıktan sonra sonunda bulmuştu. Elini yüzünü yıkayıp kendine gelmişti. Üzerindeki kıyafetlerinden bıkkınlık gelmişti ancak şuan iyi bir seçenek yoktu. Wooyoung'un kıyafetleri en olmayacak seçeneklerdi. Opsiyonu olmadığı için bunlara bir süre daha müsamaha göstermeliydi. Az sonra lavabodan çıkıp aşağı inmişti. Tam indiği sırada kapı açılmış ve Wooyoung gelmişti.
San "Oh sonunda!"
Kapıya ilerleyip sevgilisine sarılmıştı.
Wooyoung "Bu kadar özlemen şaka mı?"
San "Özledim evet de asıl sevinmem buna değildi üzgünüm."
Wooyoung "Ne peki?"
San "Bana kıyafet verebilme şansını öğrenebilir miyim?"
Wooyoung "Yunho ve Mingi var bizde. Dur bi arayıp sorayım."
Telefonunu cebinden çıkarıp Yunho'yu aramıştı.
Wooyoung "Selam, napıyorsunuz?"
Yunho "Yeni siparişlerimiz geldi, kahvaltı ediyorduk. Siz?"
Wooyoung "Biz de şimdi kahvaltı edeceğiz. Mingi nasıl?"
Yunho "İyi iyi, gözüm üstünde zaten."
Wooyoung "Güzel, ben sana şeyi soracaktım. Şimdi San'a kıyafet bulmamız lazım. Senin ya da Mingi'nin kıyafetlerinden birini alabilir miyiz?"
Yunho "Alın da hayırdır, sabah temiz bırakmıştık sizi?"
Wooyoung "Düşüncene tüküreyim senin. Alıyorum birkaç parça."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WooShock | WooSan
HumorLiseden beri oldukça yakın olan 7 kişilik bir arkadaş grubunun üyesi Wooyoung üniversitesine uğramak için bile evden çıkmazken adı okulda Choi San'la çıkmıştı. Hem de güya bir gece partilerken çekilen fotoğraflarıyla... Ve şimdi lise arkadaşlarıyla...