0.4

176 23 6
                                    

Sevgili okurlarıııımmmm merhabaaaaa!!!!
Sizi özledim ayol... Can yakan bir bölümle geldim. San'a da Wooyoung'a da hak vereceksiniz. Lütfen Woo'ma kızmayın. Güven problemleri var hepimizde olduğu gibi (opsiyonel)... Anyway iyi okumalarrrr yorumlarınızda kimin tarafında olduğunuzu belirtin sohbet edelim😭🤍🤍

~~~~~~~~~~~~

Ertesi güne erken başlamıştı evdekiler. Saatler 8'i gösterdiğinde herkes hazırdı. Çantalarıyla beraber aşağı inmişleri ve salonda oturup sohbet ediyorlardı.

Yeosang "Kahvaltı için bendesiniz. Sizi güzel bir yere götürüyorum."

Jongho "Hadi bakalım. Yeni yerler yeni heyecanlar."

Mingi "Oğlum hadi gidelim yeter amına koyim ya!"

Hongjoong "Ne bu gerginlik sabah sabah?"

Mingi "Erken uyandırdınız amına koyim. Eğer şimdi gitmeyeceksek neden erken uyandırdınız?"

Seonghwa "Haklı, çocuk haklı bu sefer."

Yunho "İyi o zaman. Herkes hazırsa gidelim."

Herkes hazır olduğuna dair birbirlerini onaylayınca yola koyulmuşlardı. Yeonjun, San, Soobin ve Wooyoung, San'ın arabasındalardı, Yeonjun'un uzun ısrarları üzerine.

Soobin "Sizin sevgililik nasıl gidiyor?"

San "Wooyoung anlattı sanıyordum. Bitti o iş."

Soobin "Ay anlattı tabii, şakasına diyordum. Bu konuyla dalga geçmek çok eğlenceli."

San "Öyle olmalı."

Yeonjun "Kaç gün dayandınız birbirinize?"

San "Wooyoung bana 2 gün kadar katlandı. Benim için öyle bir durum söz konusu değildi. Eğlendim."

Wooyoung "Eğlenirsin tabii, hater toplayan benim."

San "Bir şey olmaz, okula geldiğin de yok zaten. Kimselere görünmezden bölümü tamamlarsın biter gider."

Wooyoung "Umarım dediğin gibi olur."

Soobin "Hadi bir şarkı açın da dinleyelim."

Wooyoung "Kafam kaldırmaz hiç."

Yeonjun "Sen akşam nasıl çıkacaksın sahneye?"

Wooyoung "Ne alaka şimdi?"

Yeonjun "Yol tutarsa 10 sene kusarsın sen."

Wooyoung "Yok be, tutmaz. O kadar da uzun değildi yol."

Yeonjun "Umarım. Hem bu baş ağrına da çözüm bulalım. Böyle olmaz bu."

Wooyoung "Of Yeonjun, yine başladın anne gibi tepemde. Bir şeyim yok germe beni."

San "Akşam sahneye mi çıkıyorsun?"

Wooyoung "Evet, demiştim ya sana tekrar başlayacağım diye. Dün mail atmışlardı ben de onayladım. Bugün gideceğim. Bakalım ne olacak?"

San "Davetin hala geçerliyse ben de gelmek isterim."

Wooyoung "Hay hay."

Arka koltukta oturan yeonbin ikilisi oldukça şaşkındı San ve Wooyoung arasında geçen diyaloğa. Birbirlerine bu kadar naif davranıyor olmaları woosan shipper arkadaşları açısından oldukça güzeldi.

Sonunda vardıklarında çok güzel bir yerdelerdi. Dış yapısıyla dahi oldukça sıcak hissettiren mekana girdiklerinde yüzlerindeki gülümsemelerini engelleyememişlerdi.

WooShock | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin