0.6

110 19 15
                                    

AAAA neler oluyor öyle???

Effffsane tatlı ve güzel bir bölümle geldim. Kısa oldu ama güzel oldu. 15 bölümde final yapacağım sanırım. Tadında kalsın maksat. Sizleri çok ama çok seviyorum bebeklerimm🤍🤍🤍🤍

~~~~~~~~~~~~~~

Şarkılar güzelce söylenmiş, eğlenilmiş ve ardından herkes keyfi yerinde ayrılmıştı mekandan. Wooyoung üzerini değiştirdikten sonra arkadaşlarının yanına dönmüştü.

Wooyoung "Hadi gidelim."

Seonghwa "Gidelim tabii, ama biri seni bekliyor sanırım."

Wooyoung arkasını döndüğünde yüzünde gülümsemeyle Wooyoung'a bakan San'ı görmüştü. Arkadaşlarını ardında bırakıp yanına gitmişti.

San "Davetin için teşekkür ederim. Seni dinlemek oldukça keyifliydi."

Wooyoung "Asıl ben teşekkür ederim geldiğin için ve beni kırmayıp sahneye çıktığın için. Sesin çok güzelmiş gerçekten."

San "Senin yanında az bile. Bu kadar güçlü bir sesin senden çıkacağını tahmin etmezdim. Ah tabii, bir de küfür ederken biraz yüksek çıkıyor. Denendi onaylandı."

İkisi de San'ın bu dediğine gülmüştü.

Wooyoung "Biz eve geçeceğiz şimdi."

San "Peki o zaman, yarın boş musun kahvaltı için?"

Wooyoung "Sanırım boşum, bizimkiler bir şey çıkarmamışlarsa elbette."

San "Peki o zaman, eve geçince haberleşelim. Seninle vakit geçirmek iyi geliyor bana."

Wooyoung "Evet, iyi bir ikili olduk."

San "Arkadaşlarını daha fazla bekletmeden göndereyim ben seni. Hepsi birden bizi izliyor."

Wooyoung "Pekala, görüşmek üzere, iyi geceler."

San "Sana da."

San'ın yanından ayrılıp arkadaşlarının yanına döndüğünde hemen bir uyarıda bulunmuştu.

Wooyoung "Eğer arabaya binmeden sesinizi çıkarırsanız bütün mekanı götünüze sokarım haberiniz olsun."

Üyeler bir şey söylemeyip gülmekle yetinmişlerdi şimdilik. Arabaya bindikleri anda hepsi birden kahkaha atmıştı.

Mingi "Ne dedim ben? Maximum 6 aya bunlar tamam demedim mi size? Dediğimin üstünden 2 hafta bile geçmedi."

Hongjoong "Harbiden amına koyim, Mingi haklıymış. Ne o sahnede bakışmalar, imalı imalı şarkılar söyleyip gönderme yapmalar Wooyoung bey? Bizden kaçar mı sandın?"

Wooyoung "Sizden kaçmaz tabii hiç kaçırır mısınız... Önemli olan onun fark etmesiydi, o da olduğuna göre bugün keyfimiz yerinde."

Seonghwa "Dur bir dakika, ne konuştunuz siz? Açıldı de şurada öleyim."

Wooyoung "Yok açılmadı daha. Ama ben anladım yani. Sizin kaçırdığınız bir şey bulduğuma göre bugün 2 kat mutluyum."

Yunho "Ne konuştunuz peki?"

Wooyoung "Yarın müsait olup olmadığımı sordu, ben de bizimkiler bir şey çıkarmadıysa müsaitim dedim. Haberleşelim seni kahvaltıya çıkaracağım dedi, seninle vakit geçirmek iyi geliyor bana dedi."

Jongho "Evlenin."

Yeosang "Üreyin."

Yunho "Harbiden amına koyim off, ne diretmişti başta bir de pezevenk. Ben ve Choi San mı dediğin mesajları gözüne sokmak istiyorum Wooyoung."

WooShock | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin