Мерфі Міллер
-Ти знову слідкував за нею? - запитав мене Рід по телефону
-З якого біса? - я справді слідкував за нею.
-Міллер, я тобі не Кіан чи Арван, я знаю де ти був. - він наполягав на тому, що було правдою. - Я не розумію тебе, чуваче.
Він хотів мені щось сказати,але я його перебив.
-Ріду, чого б тобі, не піти до бісової матері?- запитав я в нього спокійним голосом.
-Все, - помовчав - ти гадаєш, що Тереса насправді тебе кинула?
-Волтер,ти дуже швидко тему перевів.
Мені було, справді, цікаво, що такого було в Тересі тоді.Ну типу, чого її маленька голова вирішила так зробити? Чи вона, просто, не кохає мене? Чи...
-Мерфі, як гадаєш, у тебе з нею будуть діти? - Рід вирішив мене вбити. Повністю вбити.
-Волтер, що ти верзеш? - я випалив це так швидко, що почув, як мій друг відкинув телефон від вуха. - Які, чорт забирай, діти?
-Міллер, ти не знаєш хто такі діти? - подумавши, він промовив. - Це такі маленькі створіння, які постійно бігають та кричать, так, що їх, напевно, і на Марсі почули б. А ще...
-Досить. В мене зараз голова розірветься. - я згадав, для чого йому зателефонував. - -Пам'ятаєш, коли на початку квітня на нас напали? Ти дізнався хто то був? Насправді був.
Він тяжко зітхнув, та почав.
-Це був не Лука. - одна гарна новина. А хто насправді був... Ніхто не знає. Мені здається, що хтось з нас щур. Ти про таке не думав?
Це справді може бути. Але я не вірю.
-Може. Чорт, я не хочу в це вірити.Ми поспілкувалися ще хвилин 10.
Нічого цікавого, але Рід вже задовбав мене з цими дітьми. Йому дуже цікаво, чи будуть у нас з янголятком діти?
Якщо б, я знав відповідь на це запитання, то відповів би йому без забобонів.Вчора Арван прийшов до мене з "листом" від моєї жінки. Я був шокований, після почутого з його вуст.
Щоб 28 липня, він прийшов, хоча б без нової шльондри.
А потім.
А ще,щоб він зрозумів чому я від нього тоді втекла.
Я, чортяча срака, не зрозумів, що вона хотіла цим сказати? ( я про друге речення) Зрозуміти що?
Напевно, що я ідіот, який сам закохався, так ще й закохав у себе.
Якщо б, я був на місці янголятка, я б відправив сам себе у сраку.
Але ж вона, навіть, не знає, що я її кохаю по справжньому.
Вона гадає, що я просто граю з нею. Що я ламаю її.
Але в цьому випадку навпаки.
Я прочитав багато романів. Надто багато. Про мафію, поганих хлопців...
І в кожному випадку він її зіпсовував. Чого, чорт, в нас по іншому?
Вона ламає мене з кожним словом. Її вуста вбивають мене.
Її слова - кулі, а я її улюблена мішень.
Я не маю уявлення, що буде після того, як вона поцілує мене своїми револьверами.
Може, я її теж зіпсував? Своєю вбивчою любов"ю? Вона, насправді, вбивча.
Коли мені було років 15, моя молодша сестра сказала мені: " Мерфі,ти не вмієш кохати. Не пощастило твоїй дівчині. Я вже не кажу про дружину."
Б"янці зараз 19. Брюнетка з чорнильно чорними очима, як в мене. Б"янка багато чого вкрала із моєї зовнішності.
Вона відбуває своє у карцері. Сидить вже другий рік, залишилося прожити ще рік.
Посадив туди, її "коханий". Якийсь іспанець, Морган Байцерт. За те, що я її брат. Що Б"янка носить призвище Міллер.
Дякувати богу ( в якого я не вірю) я його вбив, але не зміг дістати звідти сестру. Взагалі, їй хотіли дати 8 років, але я домовився хоча б на 3. Тому ще рік, і моя сестра буде біля мене. Нарешті.
Треба до неї з'їздити. Обов'язково. Або вона втече, щоб набити мені пику. А потім, сама ж повернеться туди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вибір за тобою, Тереса
General FictionМерфі Міллер - вбивця, псих, сталкер. У 18 років закохується у 13-річну Тересу, яка навіть не підозрювала про свого прихильника, який постійно був поруч. Тереса Кілт - патологоанатом, яка розрізає людську плоть на чорний ринок. Дізнається про сво...