အား...အား....အား...
ေသြး ....ေသြး....ေသြး....
ငါ ေသြးအနံ႔ေတြ ရေနတာပဲ.....အာ.... ငါ...ငါ....ထိန္းလို႔မရေတာ့ ဘူး..... ခံတြင္းထဲ က သြားဖံုးေတြ ထဲ မွာ တစ္ခုခု ဖုထစ္ လာသလိုပဲ....
အာ.... မရေတာ့ဘူး...ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုး ကြၽန္ေတာ္ အတန္း အျပင္ဘက္ကို ထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္....ခြင့္ျပဳ ခ်က္ မရဘဲ ကြၽန္ေတာ္ ဲ ထြက္လာခဲ့လို႔ ဆရာက ကြၽန္ေတာ္ ကို ေအာ္ဆူေနတယ္...ဒါေပမ ကြၽန္ေတာ္ ဲ့ ဆက္ေနရင္ အားလံုးထိခိုက္သြားေတာ့မွာေလ...... ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕စိတ္ေတြ က ကြၽန္ေတာ္ ကို ေနရာတစ္ခုကိုဆြဲေဆာင္ေနတယ္...ကိုယ့္ကို ကိုယ္ထိန္းခ်ဳပ္မႏိုင္ ေလာက္ေအာင္ စိတ္ေတြ က ကြၽန္ေတာ္ ကို ဆြဲေခၚသြားခဲ့တယ္......
ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ သြားေတြ ထဲ ကေန သြားစြယ္ႏွစ္ေခ်ာင္း ေခါၿပီးထြက္လာခဲ့တယ္....အစြယ္ေတြ ထြက္လာတာနဲ႔အမ်ွ ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ မ်က္ႏွာမွာ ေသြးေၾကာစိမ္းေတြ ထႂကြလာခဲ့တယ္...မ်က္လံုးအိမ္တစ္ခုလံုး အနီေရာင္ သို႔ ႐ုပ္ခ်ည္းေျပာင္းလဲသြားတယ္.....လက္သည္းေတြ ကလည္း သားရဲ တိရစၧန္တစ္ေကာု္လို ခြၽန္ထက္ ႐ွည္ေမ်ာလာခဲ့တယ္......ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ စိတ္က ေသြးကို ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေတာင့္တလာတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္လံုး ထဲ ျမင္ေယာင္ေနတာကေတာ့ ေသြးေတြထြက္ေနတဲ့ လက္ကို ေရေဆးေနတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္ ....ကေလးက ၁၀ ႏွစ္သာသာပဲ ႐ွိမယ္ထင္တယ္.... ေဘာလံုး ကြင္းမွာ ေဆာ့ရင္း ေခ်ာ္က်သြားပံုပဲ ...ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ျမင္တာ သူ႔လက္ေသြးေတြ...မရေတာ့ဘူး ကြၽန္ေတာ္မရေတာ့ဘူး.....
ကေလးက ကြၽန္ေတာ့္ လက္ထဲမွာ ျဖဴ ေရာ္ ၿပီး ႏုံးေခြက်ေနၿပီ...ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ဆာေလာင္မႈ က ရပ္တန္႔မသြားေသးပါဘူး....ကြၽန္ေတာ္ အားကုန္သံုးၿပီး တ႐ိုွက္တည္း ေသြးေၾကာထဲ ကေသြးေတြ ကုန္သြားေအာင္ စုပ္ပစ္လိုက္တယ္....ကြၽန္႔ေတာ့္ လက္ထဲမွာ ကေလးေလး ၿငိမ္သက္ေနခဲ့ပါၿပီ.....
ကြၽန္ေတာ့္ ႐ဲ႕ ႐ိုင္းစိုင္းတဲ့ စိတ္က ဆာေလာင္မြတ္သိပ္မႈေျပေပ်ာက္သြားတဲ့အခါ....အရာအားလံုးပံုမွန္ျပန္ျဖစ္သြားတယ္....ဒါေပမဲ့ ကြၽန္႔ေတာ့္ လက္ထဲ ကကေလးရဲ႕ ႏွလံုးသား ကေတာ့ၿငိမ္သက္သြားခဲ့ၿပီေပါ့...ကြၽန္ေတာ္လူသတ္မိလိုက္ျပန္ၿပီ.....
ကြၽန္ေတာ္မသိလိုက္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ monster စိတ္႐ိုင္းက လူထပ္သတ္လိုက္ျပန္ၿပီ.....ကြၽန္ေတာ္က မေကာင္းဆိုးဝါးတစ္ေကာင္ပဲ....ေသြးေအးလူသတ္ေကာင္ပဲ....လုမမယ္ ကေလးတစ္ေယာက္ ကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ေသဆံုးသြားခဲ့ၿပီ.....ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြက ကေလးေလးရဲ႕ အသက္ကိုျပန္႐ွင္ေအာင္မလုပ္ႏိုင္တာေတာ့အမွန္ပါေန႔တုိင္းလူသတ္မိမလားဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔႐ွင္သန္ေနရတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ yeol တစ္သက္သံုးမကုန္တဲ့ စည္းစိမ္ေတြ ၾကားမွာ တစ္ရက္မွမေပ်ာ္ႏိုင္တာအမွန္ပါ
YOU ARE READING
Love VAMPER ( အခ်စ္ပိုင္းလံုး )
Vampireအေၾကာင္းအရာ နဲ႔ ဇာတ္လမ္းေတြ ထပ္ေနေပမဲ့ ဘယ္ေတာ့မွ မ႐ိုး အီတဲ့ vampire ေသြးစုပ္ drama အခ်စ္ ဇာတ္လမ္းခပ္မိုက္မိုက္ေလး ပါ..... အားေပးၾကပါေနာ္ chanyeol beak fic ပါ