part 2 ( i m virgin )

2.7K 216 0
                                    

တစ္​​ေန႔တစ္​​ေန႔ နာမက်န္​း ျဖစ္​​ေနတဲ့ အ​ေမအတြက္​ ​ေဆးဖိုးဝါးခ အလ်င္​မီ​ေအာင္​႐ွာ​ေပ မဲ့ အျမဲ ​ေငြလို​ေနခဲ့တယ္​....သူမ်ား​ေတြ တကၠသိုလ္​တတ္​​ေနခ်ိန္​မွာ cancer ​ေရာဂါသည္​အ​ေမ့အတြက္​ club တစ္​ခုမွာ blender ဝင္​လုပ္​​ေနခဲ့ရတဲ့ ကြၽန္​မ နာမည္​ baekhum ပါ...
Club မွာ လုပ္​ရ​ေတာ့​ေယာက်ား​ေတြ က တန္​ဖိုးမထားၾကဘူး ​ေပါင္​ကိုင္​ခ်င္​ရတာနဲ႔ ပါးနမ္​းခ်င္​ရတာနဲ႔ ဒီအခ်ိန္​ထိ virgin ဘဝ ျမဲ​ေနတာ​ေတာင္​ ကံ​ေကာင္​းတယ္​​ေျပာရမယ္​......​ေန႔တိုင္​း အရက္​​ေတြ ​တဏွာရာဂ​ေတြ ျပည္​့​ေနတဲ့​ေယာက်ား​ေတြ အတိုအထြာ​ေတြနဲ႔ ကိုယ္​ဟန္​ျပ​ေနၾကတဲ့ မိန္​းမ​ေတြ ဘဝအတြက္​ ႐ုန္​းကန္​​ေနၾကရတဲ့ baek တို႔လို မိန္​းမသား​ေတြ...တစ္​​ေန႔တစ္​​ေန႔ လူ႔​ေလာႀကီးမွာ​ေနရတာ baek အတြက္​ ​ေတာ့အဓိပၸါယ္​မ႐ွိတာ အမွန္​ပါ..
Omma က​ေတာ့ baek ကို ဒုကၡ​ေတြ​ေပး​ေနရလို႔တဲ့ ျမန္​ျမန္​​ေသခ်င္​တယ္​ ဆိုၿပီး ညည္​းတြား ​ေန​ေပမဲ့ baek အတြက္​က​ေတာ့ omma ကို တစ္​ရက္​ပဲဖစ္​ျဖစ္​ အသက္​ ပို ႐ွင္​​ေစခ်င္​တာ baekရဲ့ဆႏၵပါ...​ေန႔တိုင္​းမ်က္​ရည္​​ေတြနဲ႔ ပဲ႐ွင္​သန္​ခဲ့ရ​ေပမဲ့ baek ဘဝက omma ႐ွိ​ေနလို႔ ​ေန​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့တာပါ......

တစ္​ခါတ​ေလ​ေတာ့လည္​း ပိုက္​ဆံ ခ်မ္​းသာၿပီး ႐ုပ္​​ေခ်ာတဲ့ သူ​ေဋးသားတစ္​​ေယာက္​​ေလာက္​ကို keeping လုပ္​ပစ္​ခ်င္​စိတ္​​ေပါက္​မိတယ္​...ဒါဆို omma လည္​း ​ေဆး​ေသခ်ာကုႏိုင္​မယ္​...baek လည္​းတစ္​​ေန႔တစ္​​​ေန႔ပူပန္​​ေသာက ​ေရာက္​​ေိနရတာ​ေတြ လြတ္​ၿငိမ္​းလာမယ္​....ဒါ​ေပမဲ့ baek က မိ​ေကာင္​းဖခင္​သားသမီးပါ......ဒီလိုနည္​းနဲ႔လည္​းဘဝရဲ႕ျပသာနာကို မ​ေျဖ႐ွင္​းခ်င္​ပါဘူး​ေလ...

​ေလာကႀကီးကတစ္​​ေန႔​ေတာ့ baek ကို မ်က္​ႏွာသာ​ေပးမွာပါ

​ေနာက္​part​ေတမွာ ရင္​ခုန္​စိတ္​လႈပ္​႐ွား​ေအာင္​​ေရး​ေပးမယ္​​ေနာ္​

Thz for supporting
90bow*

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Where stories live. Discover now