part 7 ( i love him )

1.9K 178 3
                                    

Abs ​ေတြ မ႐ွိ​ေပမဲ့ ဆြဲ​ေဆာင္​မႈအျပည္​့႐ွိတဲ့ ခႏၲာကိုယ္​.. ..​ေႏြး​ေထြးတဲ့ ႏႈတ္​ခမ္​းပါး​ေတြ က သာယာမႈ အျပည္​့ ဖန္​တီး​ေပးမဲ့ပံု......ျဖဴ​ေဖြးတဲ့ အသားအ​ေရ က ရင္​ခုန္​သ​ံ​ေတြ ကို အ႐ွိန္​အျမင္​့ဆံုးလႈပ္​ႏိႈး​ေနသလို...Baek ဘယ္​လိုမွ ဟန္​မ​ေဆာင္​ႏိုင္​​ေတာ့တဲ့ အဆံုး သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲ ကို အလ်င္​အျမန္​ ​ေျပးဝင္​ခ်င္​မိတာ.....မရ​ေတာ့ဘူး သူ႔အနမ္​း ​ေတြ ကို ပိုင္​ဆိုင္​ခ်င္​​ေနၿပီ......ဒီ​ေလာက္​ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ ႐ွိ​ေနတာ ဘယ္​သူ မ်ားပါလိမ္​့.......

အား.....kai

Baek အိမ္​မက္​ ​ေတြ မက္​​ေနတာပဲ.......ထူးဆန္​းလိုက္​တာ....တစ္​​ေခါက္​တစ္​ခါ သာျမင္​ဖူးတဲ့ ဒင္​း ကို ဘာလို႔ အိမ္​မက္​မက္​ရတာလဲ.....

အား း း......
Kai ......သူ soo ​ေဘးမွာ.....

// ႐ွင္​ ကြၽန္​မ အိပ္​ယာ​ေပၚကို ဘယ္​လို ​ေရာက္​​ေနတာလဲ .....႐ွင္​....႐ွင္​ \\

// ဘာလဲ....ငါမင္​း​ေဘးမွာ အိပ္​တာ မင္​းသ​ေဘာမက်လို႔လား..\\

// kai ႐ွင္​ ကြၽန္​မကို ဘယ္​လို အတန္​းအစား ထဲ က ​ေအာက္​​ေမ့​ေနလဲ.....ထြက္​သြား.. .အခုခ်က္​ခ်င္​းထြက္​သြား \\

// ​ေကာင္​းပါၿပီ.....က်ဳပ္​သြားပမယ္​.....ၿပီး မွ က်ဳပ္​ကို အိမ္​မက္​ ထဲ မွာ ဆင္​ဆာ​ေတြ ဖ်က္​မ​ေနနဲ႔ဦး ​ေနာ္​...ဟား....ဟား\\

ဘာ..သူက baek အိမ္​မက္​ ​ေတြ ကို သိ​ေနတာလား.....ဘာလဲ..

// ႐ွင္​...ကြၽန္​မ --\\
အမ္​....အခုနကပဲ သူကြၽန္​မ ​ေဘးမွာ ...အခု မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး....ဘာလဲ.....​ေပ်ာက္​သြားတာလား.....baek တကယ္​လန္​႔သြားတယ္​....

Baek စိတ္​ထဲ ကထင္​​ေနတာလား....အိမ္​မက္​မက္​​ေနတာလား......baek ခ်က္​ခ်င္​းပဲ တံခါးဝက​ေနအျပင္​ကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​တယ္​.... kai......baek ကို တာတာ့ ​ေတာင္​လွမ္​းျပ​ေန​ေသးတယ္​.....အနက္​​ေရာင္​ ဝမ္​းဆက္​ ျဖဴဖတ္​ျဖဴ​ေရာ္​ မ်က္​ႏွာ နဲ႔ အ​ေတာ္​​ေလး ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ ႐ွိ​ေပမဲ့ baek က ​ေတာ့ ၾကည္​့မရတာအမွန္​.....ဘာ​ေၾကာင္​့မွန္​းကို မသိတာ......

ဒီ မနက္​ခင္​း​ေလး က baek အတြက္​​ေတာ့ သာယာလြန္​းလွတယ္​.....အလုပ္​လည္​းလုပ္​စရာ မ႐ွိ​ေတာ့ omma အတြက္​ စား​ေကာင္​း​ေသာက္​ဖြယ္​​ေလးခ်က္​ျပဳတ္​​ေပးဖို႔ ​​ေစ်းဘက္​ကို ထြက္​လာခဲ့တယ္​.....
႐ုတ္​တရက္​ baek ရဲ႕ ရင္​ခုန္​သံ​ေတြ ဗလာင္​ဆူသြားတယ္​.....သူ႔ကို ​ေတြ႔လိုက္​ရင္​ baek ဘာျဖစ္​လို႔ ရင္​​ေတြ ခုန္​လာမွန္​းမသိဘူး....ဟို အရင္​တည္​းက ရင္​းႏွီး ခဲ့ဖူးသလို ပဲ အျမဲ ခံစားရတယ္​....​ဒါ​ေပမဲ့ သူ႔​ေဘးမွာ style က်တဲ့ ခပ္​မိမိ ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ .....design က လန္​ထြက္​​ေနတာပဲ.....သူ႔ကိုလည္​း ဖက္​လိုက္​ နမ္​းလိုက္​နဲ႔ လမ္​းလယ္​​​ေခါင္​မွာ အိ​ေျႏၵ​ေတာင္​ မဆည္​ဘူး......​ေျပာမဲ့သာ​ေျပာတာ ပါ....သူ႔ပံုစံ ကလည္​း လက္​ထဲ ကလြတ္​ထြက္​သြားမွာ ​ေၾကာက္​ရ​ေလာက္​​ေအာင္​ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ ႐ွိ​ေနတာကိုး......soo ​ေျပာျပပံု အရ....ဥစၥာ​ေပါ ႐ုပ္​​ေခ်ာ မဟုတ္​လား......ဒါ​ေပမဲ့ baek အတြက္​ သူက သာမန္​ ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ ႐ွိ​တာထက္​ပို​ေနတာ အမွန္​ပဲ.......

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Where stories live. Discover now