part 9 ( all my fault)

1.6K 163 0
                                    

ညမိုးခ်ဳပ္​​ေန​ေပမဲ့...နာက်င္​လြန္​းလို႔ baek ညည္​းတြား ​ေနတဲ့ အသံ က yeol ရင္​ကို ဓားနဲ႔ မႊန္​း​ေနသလိုပါပဲ....ဒါ​ေပမဲ့ yeol ဒီအခ်ိန္​မွာ ဘာမွ မတတ္​ႏိုင္​ပါဘူး​ေလ......baek ကို ဒီတိုင္​း ရင္​အနာခံၿပီး ထိုင္​ၾကည္​့​ေနရံု ပဲ တတ္​ႏိုင္​တယ္​​ေလ.....အ​ေျခအ​ေနကို တိတိက်က် သိ ရ​ေအာင္​ yeol ...baek နဲ႔​ေဝးရာ မွာ ခဏ​ေ႐ွာင္​​ေနၿပီး မျမင္​ကြယ္​ရာက​ေန အသာ ​ေခ်ာင္​းၾကည့္​ ​ေနလိုက္​တယ္​.....ခဏၾကာ​ေတာ့ ​ေခြးအူသံ​ေတြ စၾကားရ​ေတာ့တာပါပဲ......
​ေခြးအူသံ နဲ႔ အတူ အရိပ္​မည္​းတစ္​ခု baek အခန္​းထဲ ဝင္​သြားတာ yeol အ​ေသခ်ာ ျမင္​လိုက္​တယ္​......yeol ရဲ႕ ​ေဒါသ​ေတြ က အထြတ္​အထိပ္​ ကို ​ေရာက္​သြား​ေတာ့တာပါပဲ.......​ေဒါသထြက္​လြန္​းလို႔ yeol ရဲ႕ပံုစံ က မိစၧာတစ္​​ေကာင္​လိုျဖစ္​သြားတယ္​.......baek ရဲ႕အခန္​းထဲ ကို အသာ​ေလး ​ေခ်ာင္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ......baek အ​ေပၚမွာ အုပ္​မိုး​ေနတဲ့ အမဲ​ေရာင္​သတၱဝါ.....baek ရဲ႕ လည္​တိုင္​​ေလးကို သြားစြယ္​ခြၽန္​​ေတြ စိုက္​ထည္​့ၿပီး baek ရဲ႕ အ​ေသြးအသား​ေတြ ကို စုပ္​ယူ​ေနတာ baek တစ္​​ေယာက္​ ႏုန္​း​ေခြ ​ေန​ေလၿပီ.....သူ႔ရဲ႕ စုပ္​ယူမႈၿပီးသြားတဲ့အခါမွာ​ေတာ့ beak ရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး ကို ျငင္​ျငင္​သာ​သာ​ေလးာနမ္​း႐ိုက္​လိုက္​တယ္​.....သူ႔အျပဳအမူ က yeol ကို အတန္​ ၾကာ ​ေတြ ​ေဝသြား​ေစတယ္​......ၾကင္​နာမႈ အျပည္​့နဲ႔ နမ္​း႐ိုွက္​ၿပီးတဲ့အခါက်​ေတာ့ baek ရဲ႕ မ်က္​ဝန္​း​ေလးကို စိုက္​ၾကည္​့ၿပီး.....

// ဒီ​ေန႔ ငါ့မင္​းဆီ​ေရာက္​လာခဲ့တာကို မင္​း ​ေမ့ပစ္​လိုက္​​ေတာ့ \\

Baek က သူ ညိဳွ့ယူ​ေျပာဆို လိုက္​တာကို မျငင္​းႏိုင္​ လက္​ခံလိုက္​ရတယ္​.....သူက လွည္​့ျပန္​မယ္​အလုပ္​......​ေနာက္​က အသင္​့​ေစာင္​့ဆိုင္​း​ေနတဲ့ yeol က. အဲ့ အမဲ ​ေရာင္​သတၱဝါကို လက္​သီ နဲ႔ ခပ္​ျပင္​းျပင္​းထိုးလိုက္​တယ္​.....႐ုတ္​တရက္​ အထိုးခံလိုက္​ရ​ေတာ့ ​ေျမျပင္​​ေပၚမွာ ပံုရက္​သားလဲ က်သြားတယ္​.....yeol က လည္​း ​ေဒါသအ႐ွိန္​နဲ႔ လဲ​ေနတဲ့ သူ႔အ​ေပၚက ​ေနအုပ္​မိုးၿပီး သူ႔ဝတ္​ထားတဲ့ အမဲ ​ေရာင္​​ေခါင္​းစြပ္​ကို ဆြဲ ခြၽတ္​လိုက္​​ေတာ့............

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Where stories live. Discover now