part 11 ( she turn )

2.3K 167 19
                                    

Kai ထြက္​သြား ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ စိတ္​​ေတြတျဖည္​းျဖည္​း ​ေလးလံ လာတယ္​
...kai..... baek ကို တစ္​ခုခု ၾကံစည္​​ေတာ့မွာ​အ​ေသခ်ာ​​​..ဘာပဲ ျဖစ္​ျဖစ္​ baek အတြက္​ ​ေတာ့ yeol တစ္​ခုခု လုပ္​​ေပးရမယ္​​ေလ....

baek က​ေတာ့ က​ေလး​ေလးတ စ္​​ေယာက္​လို ဘာမွ မသိ႐ွာပဲ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနဆဲ......baek ရဲ႕အိပ္​​ေနပံု​ေလးကို ၾကည္​့ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်က္​ရည္​ ​ေတြ ​ေတာင္​က်လာတယ္​.....
သူ႔ခမ်ာ နာက်င္​မႈ​ေတြ ခါးစီးခံရဦးမယ္​ဆိုတာ yeol သိ​ေနတာကိုး.....
​ေခြ​ေခြ ​ေလးအိပ္​​ေန​တဲ့ baek ​ေဘးမွာ အသာ​ေလးဝင္​ၿပီး baek ခါး​ေလးကို ဖက္​ၿပီး ​ေမွး​ေနလိုက္​တ​ယ္​.....yeol အတြက္​ baek နဲ႔​ေနခြင္​့ရ​ေတာ့မဲ့အခ်ိန္​က ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ႐ွိ​ေတာ့တယ္​ဆုိတာ မ​ေသခ်ာ​ေတာ့ဘူး​ေလ........သူမကို တတ္​ႏိုင္​သ​ေလာက္​တင္​းတင္​း​ေလးဖက္​ထားလိုက္​တယ္​......ဒါ​ေပမဲ့ သူမက​ေတာ့မႏိုး.....ခႏၵာကိုယ္​ ထဲ ကထုတ္​ယူခံ ထားရတဲ့​ေသြး​ေတြ အတြက္​ ႏွစ္​ႏွစ္​ၿခိဳက္​ၿခိဳက္​ကို အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​......ကြၽန္​​ေတာ္​့ ခႏၵာကိုယ္​မွ ​ေသြးအနည္​းငယ္​ကို baek ကို အနည္​းငယ္​ တိုက္​​ေကြၽးလိုက္​တယ္​.....ျမန္​ျမန္​ ျပန္​​ေန​ေကာင္​းလာဖို႔​ေပါ့...သူမကို ဖက္​ထားရင္​း မနက္​ျဖန္​ ဘာလုပ္​ရမလဲ ကို လည္​း မနားတမ္​း ​ေတြး​ေနမိတယ္​......ကြၽန္​​ေတာ္​ နာက်င္​ရမယ္​ဆိုရင္​​ေတာင္​ baek လံုျခံဳ ​ေဘးကင္​း​ေစဖို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ စဥ္​းစားရမယ္​.....baek နဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔တူတူ ထပ္​႐ွိ​ေနရင္​ baek အတြက္​ အႏၲာယ္​ရယ္​ ကလြဲလို႔ တျခားဘာမွ မရႏိုင္​....

​ေနမင္​းႀကီး နဲ႔အတူ baek တစ္​​ေယာက္​ရႊင္​ရႊင္​လန္​းလန္​းႏိုးထလာတယ္​.....ျပည္​့​ေဖာင္​း​ေန​တဲ့မ်က္​ႏွာ​ေလးနဲ႔ အားအင္​အျပည္​့ႏိုးထလာလိုက္​တာ.....ကြၽန္​​ေတာ္​ က​ေတာ့ baek ​ေဘးမွာ အိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ဆဲ......baek ကကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ျပံဳးၿပီးၾကည္​့​ေနမယ္​ဆိုတာ ကြၽန္​​ေတာ္​မၾကည္​့​ေပမဲ့ျမင္​​ေနရတယ္​​ေလ.......သိပ္​မၾကာလိုက္​ပါဘူး....​ေႏြး​ေထြးတဲ့အနမ္​းတစ္​ပြင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​့ပါးျပင္​​ေပၚက်​ေရာက္​လာတယ္​.......ကြၽန္​​ေတာ္​ ဝမ္​းနညး္​လိုက္​တာ.......baek နားကဘယ္​လို ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ထြက္​သြားရက္​ပမလဲ​ေနာ္​......ကြၽန္​​ေတာ္​ baek ကို သိပ္​ခ်စ္​တယ္​.....ဆက္​ၿပီးအိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​မထားႏိုင္​​ေတာ့တာနဲ႔... beak ကို လည္​ပင္​း​ေလးက​ေနသိုင္​းဖက္​ၿပီးပက္​လက္​အ​ေနအထား​ေလး ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ဘတ္​​ေတြ ​ေအာက္​​ေရာက္​သြား​ေအာင္​ဆြဲလွည္​့လိုက္​တယ္​.......baek က​ေတာ့အျပံဳးမပ်က္​........

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Where stories live. Discover now