part 10 (cursed)

2.2K 171 4
                                    

ကြၽန္​​ေတာ္​ နဲ႔အဲ့​ေကာင္​မ​ေလး ရဲ႕ မဂၤလာဦးည မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ အခုလို vampire တစ္​​ေကာင္​ စျဖစ္​လာခဲ့တယ္​.....ကြၽန္​​ေတာ္​့စိတ္​​ေတြ မထိန္​းႏိုင္​​ေလာက္​​ေအာင္​ျဖစ္​ၿပီး...သူ႔လည္​ပင္​း​ေသြးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေဖာက္​​ေသာက္​ပစ္​ခဲ့တယ္​...တစ္​ခါမွ ဒါမ်ိဳး မျဖစ္​ဖူး ​ေတာ့ အရမ္​းထူးဆန္​း​ေနခဲ့တယ္​.ဆာ​ေလာင္​မႈ ကို အံတုႏိုင္​တဲ့စြမ္​းအင္​လံုးဝမ႐ွိခဲ့ဘူး....ကြၽန္​​ေတာ္​့ဇနီး​ေလာင္​းကြၽန္​​ေတာ့​ေ႐ွ႕မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ သတ္​ပစ္​လိုက္​လို႔ ​ေသသြားမယ္​လို႔တစ္​ခါမွ အိမိ မက္​မမက္​ခဲ့ဘူး.......
ဒီအျဖစ္​အပ်က္​​ေတြ က ကြၽန္​​ေတာ္​ တစ္​​ေယာက္​ တည္​းမွာ ျဖစ္​ခဲ့တာ မဟုတိဘူးဆိုတာ သိလိုက္​ရတဲ့အခ်ိန္​မွာ....ကြၽန္​​ေတာ္​ အရာအားလံုး ဆံုးရွဳံး ၿပီးႏွင္​့ၿပီ......

အၿငိဳး​ေတြ နဲ႔ျပည္​့​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ညီ kai....အ​ေဖ့ကို သတ္​ပစ္​ခဲ့ၿပီ.....အဲ့​ေန႔တည္​း က kai ကို လံုးဝ မ​ေတြ႔ခဲ့ရတာ ဒီ​ေန႔ထိပဲ......
အ​ေဖမ​ေသခင္​ ​ေျပာသြားခဲ့တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔မိသားစုရဲ႕ က်ိန္​စာ....အဲဒီ့က်ိန္​စာ က အ​ေဖ ရဲ႕ သားအရင္​းမဟုတ္​တဲ့သူ​ေၾကာင္​့ စ​ေပၚလာမွာ တဲ့...အ​ေဖ က kai ကို တစ္​ခ်ိန္​ လံုး သူ႔သားအရင္​းမဟုတ္​ဘူးလို႔ထင္​ခဲ့တာ....တကယ္​​ေတာ့ kai က အ​ေဖ့ရဲ႕သားအရင္​းျဖစ္​​ေနခဲ့တယ္​.....အ​ေမ က တကယ္​ ​ေတာ့ ​ေအာက္​လမ္​း ပညာသည္​တစ္​​ေယာက္​......အ​ေဖနဲ႔ဖူးစာ ပါၿပီ ဒီ စံအိမ္​ က​ေတာ္​ ျဖစ္​ခဲ့ၿပီ လူဂုဏ္​တန္​ တစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​လာခဲ့တယ္​.....ဒါ​ေပမဲ့ ​အ​ေမက ​ေအာက္​တန္​းစားစ႐ိုက္​ကို မ​ေဖာက္​ဖ်က္​ႏိုင္​ခဲ့ဘူး....အ​ေဖ့ရဲ႕ အိမ္​​ေစ ျခံ​ေစာင္​့နဲ႔ ​ေဖာက္​ျပား ခဲ့တယ္​.....ဒါကို အ​ေဖသိ​ေတာ့အႀကီးႀကီး​ေပါက္​ကြဲခဲ့တယ္​......အ​ေမ့ကို ႐ိုက္​ႏွက္​ၿပီး ​ေမာင္​းထုတ္​ခဲ့တယ္​.....​ေဒါသႀကီးတဲ့ အ​ေမက အ​ေဖ့ရဲ႕ ရက္​စက္​မႈအတြက္​ ​နာနာက်ည္​းက်ည္​း က်ိန္​စာတိုက္​ပစ္​ခဲတယ္​.....အဲဒါ က ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ညီအစ္​ကို ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းက တစ္​​ေယာက္​က အ​ေဖ့ ရဲ႕​ေသြးသားမဟုတ္​ဘူးတဲ့....အဲဒီ တစ္​​ေယာက္​ အိမ္​​ေထာင္​က် လက္​ထပ္​ တဲ့ မဂၤလာဦးည မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔မိသားစု တစ္​ခုလံုး မ​ေကာင္​းဆိုးဝါးက်ိန္​စာ သင္​့ပါ​ေစတဲ့.....အဲ့က်ိန္​စာနဲ႔အတူတူ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အားလံုး ​ေသရမယ္​တဲ့......အ​ေမ ကအရမ္​းအစြမ္​းထက္​တဲ့ ​ေအာက္​လမ္​းပညာသည္​ဆို​ေတာ့ အ​ေမ့က်ိန္​စာ ကအရမ္​းနက္​နဲသြားတယ္​....​ေဒါသ​ေတြ ​ေျပသြားတဲ့တစ္​​ေန႔ ​ေနာင္​တရသြားတဲ့အ​ေမ ဟာ သူ႔က်ိန္​စာ ကို ဖ်က္​ဆီးဖို႔ႀကိဳးစားရင္​း ​အသက္​​ပါ​ေသဆံုးခဲ့တယ္​....မ​ေသဆံုးခင္​က်ိန္​စာ ပ်ယ္​ႏိုင္​တဲ့ နည္​းလမ္​းကို ​ေပးခဲ့တယ္​.....အ​ေဖ့ရဲ႕​ေသြးသားရင္​း က အရင္​အိမ္​​ေထာင္​ျပဳ လက္​ထပ္​ မ်ိဳးစက္​ ျဖန္​႔ၿပီး အ​ေမ့ရဲ႕ ဝိညာဥ္​ ကို ႏွစ္​သိမ္​့ပါတဲ့....ဒါ​ေပမဲ့ အ​ေမ့ရဲ႕အစီအရင္​ ကမျပည္​့စံုခဲ့ဘူး...အ​ေဖရဲ႕​ေသြးသားအရင္​းကို ထုတ္​​ေဖာ္​​ေျပာသြားျခင္​းမ႐ွိဘူး......
အခု​ေတာ့ အရာရာ မွားယြင္​းကုန္​ၿပီ.....ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေရာ kai ပါ ​ေသြး ဆာ​ေလာင္​​ေနတဲ့ မ​ေကာင္​းဆိုးဝါး​ေတြ ျဖစ္​ခဲ့တယ္​.....ဘယ္​​ေတာ့မွ မ​ေသဆံုး တဲ့ အစြမ္​း​ေတြ ျပည္​့ဝလာတဲ့ ဘဝကို တျဖည္​းျဖည္​းပိုင္​ဆိုင္​လာခဲ့တယ္​....ကာလ​ေတြ ၾကာလာ​ေတာ့ လူ​ေတြ ​ေျပာ​ေျပာ ​ေနတဲ့ vampire တစ္​​ေကာင္​ျဖစ္​လာတယ္​..အခု ဘဝကို လြတ္​​ေျမာက္​​ေအာင္​လုပ္​ႏိုင္​တဲ့​သူက ဒီ​ေလာကမွာ တစ္​​ေယာက္​ပဲ႐ွိတယ္​...အဲဒါ baek ပဲ.....သူက ကြၽန္​​ေတာ္​သတ္​လိုက္​လို႔​ေသသြားတဲ့ kai ရဲ႕ တစ္​ဖတ္​သတ္​အခ်စ္​ဦး ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ ဇနီး​ေလာင္​းဝင္​စားခဲ့တာ.... အ​ေမ ဖန္​တီးခဲ့တဲ့ က်ိန္​စာပ်ယ္​ အစီအရင္​တစ္​ခု​ေပါ့......သူနဲ႔ လက္​ထပ္​ ​ေပါင္​းသင္​း​ေနထိုင္​လိုက္​ရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာ kai ​ေရာ ဒီက်ိန္​စာ ကလြတ္​ၿပီး လူျဖစ္​ခြင္​့ျပန္​ရမွာ...ဒါ​ေပမဲ့ kai ကို ​ေတာ့ လံုးဝ႐ွာမ​ေတြ႔ခဲ့.....ဒီ​ေန႔ဟာkaiနဲ႔ပထမဆံုးဆံုဆည္​းျခင္​းပါ.....

//kai......ဂိုစန္​း.....မင္​းဘာလို႔ baek ကို နာက်င္​​ေစရတာလဲ...\\

Kai.....// မင္​းခ်စ္​သူျဖစ္​​ေနလို႔.....ျပ​ီး​ေတာ့ သူနဲ႔အရမ္​းတူလို႔...ငါသ​ေဘာက်ၿပီး ​ေရြးခ်ယ္​ခြင္​့မရခဲ့တ့ဲ သူနဲ႔ အရမ္​းတူလို႔ \\

Yeol--// မင္​းရဲ႕ လုပ္​ရပ္​ က baek ကို ​ေသသြား​ေစႏိုင္​တယ္​ဆိုတာမင္​းမသိဘူးလား \\

Kai --// မင္​းလည္​း သူ႔ကို မဂၤလာဦးည မွာ သတ္​ပစ္​ခဲ့တာပ​ဲ...ငါခ်စ္​လ်က္​နဲ႔ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့မရခဲ့တဲ့မိန္​းက​ေလးကို မင္​းသတ္​ခဲ့တာပဲ \\

Yeol---// မင္​းမွား​ေနၿပီ kai\\

Kai ---// မမွားဘူး.....baek က သူဝင္​စားတာ.....သူတစ္​​ေယာက္​တည္​း ကပဲ ငါတို႔ကို ဒီဘဝက လြတ္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပး ႏိုင္​မွာ.....ငါအဲ့လို ဘယ္​​ေတာ့မွ အျဖစ္​ခံမွာ မဟုတ္​ဘူး....ငါ ဒီဘဝမွာ ​ေနသားက်​ေနၿပီ....ငါ လူျပန္​မျဖစ္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူး...အိုနားက်ိဳးကန္​း​ေသ မဲ့လူမျဖစ္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူး......မင္​း​ေၾကာင္​့ဒီဘဝကို ငါရခဲ့တယ္​.....မင္​း ဒီက်ိန္​စာ ကို ျဖတ္​လိုက္​ရင္​ ငါလည္​း လူျပန္​ျဖစ္​သြားမွာ....လံုးဝ အျဖစ္​မခံႏိုင္​ဘူး \\

Yeol---/// မင္​းbaek ကို သတ္​လိုက္​ရင္​​ေရာ...သူက ထပ္​ၿပီး ဝင္​စားဦးမွာ....ငါတို႔ဒီက်ိန္​စာ မပ်ယ္​မခ်င္​း.သူ လည္​းသံသရာမွာ လြတ္​လပ္​ခြင္​့ရမွာ မဟုတ္​ဘူး ကြ ......ၿပီး​ေတာ့ မင္​းမ​ေမ့နဲ႔......baek က ငါ့ကို ခ်စ္​တာ.....အခဘဝုလည္​း ငါ့ကို ခ်စ္​တယ္​.....အရင္​ဘဝကလည္​း ငါ့ကို ခ်စ္​တယ္​.....​ေနာက္​ဘဝလည္​း ငါ့ကို ခ်စ္​​ေနဦးမွာပဲ......\\

Kai ---// ဟားဟာ.....သိပ္​ဟုတ္​တာ​ေပါ့...သူက ဒီတစ္​သက္​ မင္​းကို ပဲ ခ်စ္​​ေနမွာ ...အရင္​ဘဝက မင္​းသူ႔ကို သတ္​ခဲ့သလို....ဒီဘဝလည္​း မင္​းထပ္​သတ္​ရမယ္​ .....ငါ ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့ မရရင္​ မင္​းလည္​း ဘယ္​​ေတာ့မွ မပိုင္​ဆိုင္​​ေစရဘူး....အဲဒါ ငါ့သစၥာပဲ\\

To be continued...

Baek ​ေလး ကို သနားတဲ့သူမ႐ွိဘူးလားဟင္​.....
Author က ​ေတာ့ ဆက္​မ​ေရးရက္​​ေတာ့ဘူး.....author ရဲ႕ အခ်စ္​​ေတာ္​ kai ကို မ​ေကာင္​းဆိုးဝါးလုပ္​ထားမိလို႔ အရမ္​းစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနသည္​.....kai ကို ​ေတာင္​းပန္​တဲ့အ​ေနနဲ႔ ဒီ တစ္​ပတ္​ မ update ​​ေတာ့ဘူး.....sorry kai :'( :'( :'( :'(

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Where stories live. Discover now