part 4 ( soo save my life)

2K 189 2
                                    

အက်ီၤ​ေလးက လွလိုက္​ တာ.....အနီ​ေရာင္​ ကိုယ္​လံုး​ေပၚ blouse ​ေလး​ဒူး.ဖ​ံုးသာသာပဲ႐ွိ​ေပမဲ့ အရမ္​းလွတယ္​.....manager က baek ကို ဒီ​ေန႔ ဒီီ dress ​ေလး ဝတ္​ရမယ္​တဲ့ ..ၿပီး​ေတာ့ဒီ dress က baek ကို အပိုင္​​ေပးတာတဲ့ ...​ေပ်ာ္​လိုက္​ တာ ..baek ဘဝမွာ ဒီလို အက်ီၤ​ေကာင္​း​ေကာင္​းတစ္​ခါမွ ဝယ္​လည္​းမဝယ္​ဖူးဘူး လက္​​ေဆာင္​လည္​း မရဖူးဘူး......baek ​ေပ်ာ္​လြန္​းလို႔ ဝတ္​ၾကည္​့လိုက္​တယ္​....လွလိုက္​တာ.......ဒီ​ေန႔ baek က အထူး ​ေနရာတစ္​ခုကို သြားရမွာတဲ့...ဒါ​ေၾကာင္​့ အလုပ္​လုပိစရာမလိုဘူး..ၿပီဲီး​ေတာ့ ​ေငြ​ေတြလည္​းမ်ားႀကီးရဦးမွာတဲ့....manager ဘာ​ေတြစိတ္​​ေကာင္​းဝင္​​ေနလဲမသိ...
Baek ကို လာ​ေခၚတဲ့ကားႀကီး က​ေကာင္​းလိုက္​တာ....ဒီကားအ​ေကာင္​းစားႀကီးစီးၿပီး baek က ဘယ္​သြားရမွာလဲ....ဧကာန ႐ုပ္​႐ွင္​​ေတြထဲကလို baek က ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနတ​ဲ့ သူ​ေဍးသမီးမ်ားလား....
အံမယ္​....ကားရပ္​​ေတာ့​လည္​း.တံခါးဖြင္​့​ေပးမဲ့သူ​ေတြ ဘာ​ေတြနဲ႔....
ဝါး......
အိမ္​ႀကီးကလည္​း​ေကာင္​းလိုက္​တာ.....ဒါအိမ္​ႀကီးလား....နန္​း​ေတာ္​ႀကီးလား....baek ထို​ေနရာမွာပင္​ မူးလည္​းခ်င္​သလို ျဖစ္​လာၿပီ....

" ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေနာက္​လိုက္​ခဲ့ပါ​ေနာ္​ .... "

​လူ.ႀကီးတစ္​​ေယာက္​၏ ​ေစၫႊန္​ရာ​ေနာက္​ကို baek လိုက္​သြားလိုက္​၏....လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​​ေတြ႔သမ်ွျမင္​သမ်ွအရာအားလံုးက​ေတာ့ အထူးအဆန္​း ခ်ည္​းပင္​.....
အခန္​းတစ္​ခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေတာ့ baek ကို ထားၿပီး ထိုလူႀကီးထြက္​သြားသည္​....အခန္​းႀကီးကႀကီးလိုက္​တာ baek ရဲ႕အိမ္​ သံုးစ​ေလာက္​႐ွိတယ္​..​ကုတင္​ႀကီးကလည္​း ႏူးညံ့ လွပလိုက္​တာ......ဒီ​ေလာက္​​ေကာင္​းတဲ့ ​ေနရာ ကို baek ဘာလို႔​ေရာက္​​ေနတာလဲ​ေနာ္​....ပိုက္​ဆံ​ေတြလည္​းမ်ားႀကီးရတယ္​....တစ္​ခုခု​ေတာ့တစ္​ခုခု ပဲ....

ခ်​ေလာက္​......

အခန္​းတံခါးဖြင္​့သံ ၾကား၍ baek ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​...အခန္​းထဲသို႔ အသက္​ ၅၀ခန္​႔ ႐ွိသည္​့ ​ေယာက္​်ားတစ္​​ေယာက္​ဝင္​လာသည္​...ပံုစံ က​ေတာ့ သားသားနားနား....သို႔​ေသာ္​ မ်က္​ႏွာ၌ ခက္​ထန္​မႈအျပည့္​့......သူ အခန္​းထဲ​ေရာက္​ၿပီးၿပီးခ်င္​း အခန္​းတံခါးကို lock ခ်လိုက္​သည္​......သူ႔ရဲ႕ အမူအရာက baek ကိုထိတ္​လန႔္​႔သြား​ေစတယ္​...

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt