part 3 (love)

3.4K 187 0
                                    

​alcohol ​ေတြ တရၾကမ္​း ​ေသာက္​မိ​ေပမဲ့ လံုးဝ မူးမသြားဘူး.....အမွန္​တိုင္​း​ေျပာ ရင္​ ​ေလာကႀကီး ကို ခဏ​ေလာက္​ ​ေမ့ သြားခ်င္​တာ....မ​ေကာင္​းဆိုးဝါးဘဝ ကို မိနစ္​ပိုင္​း​ေလာက္​စြန္​႔ခြာခ်င္​တာ.... ဒါ​ေပမဲ့ အိပ္​စပ္​ျခင္​းဆိုတာကို ငယ္​ငယ္​တည္​း က ဘာမွန္​းမသိခဲ့ .... လူ​ေတြ ရဲ႕​ေန႔စဥ္​ ဘဝ ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ပိုင္​ဆိုင္​ခြင္​့မရခဲ့.....
ဒီ​ေန႔​ေတာ့ ​ေတြ႔သမ်ွ အရာအားလံုး က ကြၽန္​​ေတာ္​္​ အတြက္​​ေတာ့ အဆိုး​ေတြ ခ်ည္​းပဲ.....club တစ္​ခုရဲ႕ vip အခန္​းကို​ေရာက္​​ေနတဲ့ အလိုမက်မႈ​ေတြ နဲ႔ျပည္​့​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​.. ..
အခန္​းတံ ခါးကို ဖြင္​့ၿပီး ဝင္​လာတဲ့ မိန္​းမ​ေခ်ာ​ေလး ... ​ေပါင္​ရင္​းသာသာ႐ွိတဲ့ tight skirt ၾကားမွ ​ထင္​႐ွားစြာ​ေပၚလြင္​​ေနတဲ့ သူ ​ေပါင္​တံ ျဖဴျဖဴ ​ေလး....ျပည္​့ၿဖိဳး တင္​းကား​ေနတဲ့ တင္​ပါး....မလံုတလံု အက်ိၤ ​အထက္​မွ ​ေပၚလြင္​​ေန​ေသာ ျပည္​့ၿဖိဳး တင္​းရင္​း​ေနတဲ့ ရင္​သားႏွစ္​ႁမြာ.....ကြၽန္​​ေတာ္​့ရ​ဲ့ ပင္​တိုင္​ sex slave .....​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း.သူက ကြၽန္​​ေတာ္​့ ရဲ႕ အ​ေပၚမွ ခြထိုင္​လိုက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ လည္​တိုင္​ကို ခပ္​ရြရြ​ေလးကိုင္​လိုက္​ကာ...ကြၽန္​​ေတာ္​့ ႏႈတ္​ခမ္​းသားမ်ားကို အနမ္​းမိုးမ်ား ရြာခ်ပါ​ေတာ့တယ္​...သူ႔ရဲ႕ လွပ​ေသ သပ္​လွ တဲ့ အနမ္​စီးခ်က္​​ေတြ နဲ႔ စီးခ်က္​ညီညီ ကခုန္​ၿပီးသည္​့​ေနာက္​.....သူ႔ရဲ႕ အ​ေပၚအက်ီၤကို သူကိုယ္​တိုင္​ ခြၽတ္​ယူလိုက္​သည္​...​​ေအာက္​ခံ bickni ပန္​းႏု​ေရာင္​ဝမး္​ဆက္​ ႏွင္​့ သူ႔ခႏၶာကိုယ္​အလွ ကအင္​မတန္​ မွ ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ႐ွိလွသည္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့၏ လက္​မ်ားကို သူ႔ရင္​ဘတ္​ဆီသို႔ ဆြဲ​ေခၚသြားၿပီး သူ႔ ရင္​ဘတ္​မ​်ားကိုကိုင္​လိုက္​​ေစသည္​.... ကြၽန္​​ေတာ္​့၏ အထိအ​ေတြ႔မ်ားကိုဆာ​ေလာင္​မြတ္​သိပ္​​ေန​ေသာသူ႔ပံုစ့ ကကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ ၿငီး​ေငြ႔ စရာ​ေကာင္​းလွ ၏....ကြၽန္​​ေတာ္​ လက္​​ေတြကို သူ႔ရင္​ဘတ္​​ေပၚမွ ႐ုတ္​လိုက္​ၿပီး သူ႔ခါးႏွင္​့ လည္​တိုင္​ကို တင္​းတင္​း ဆြဲ ဖက္​လိုက္​သည္​....သူ႔လည္​တိုင္​မ်ားဆီသို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ႏႈတ္​ခမ္​းမ်ား ​ေရာက္​႐ွိၿပီး မ်ားမၾကာမီ သူ႔ ​ေသြး​ေၾကာမ်ားထဲသို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ သြားခြၽန္​ခြၽန္​ထက္​ထက္​မ်ားဝင္​သြားပါ​ေတာ့သည္​....သူမ ခံႏိုင္​​ေလာက္​သည္​အထိ သူမ၏ ​ေသြးမ်ားကို စုပ္​ယူလိုက္​ၿပီး​ေနာက္​......သူမ ကို လႊတ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့သည္​.....အနည္​းငယ္​ အားျပတ္​သြားသ​ေယာင္​႐ွိတဲ့ သူမ၏ ႏႈတ္​ခမ္​းမ်ားကို ကိုက္​ခ်ည္​ သဖြယ္​ စုပ္​ခ်ည္​သဖြယ္​ အနည္​းငယ္​နမ္​း႐ိႈက္​လိုက္​၏......မ်က္​လံုးမ်ားပြင္​့လာသ​ေယာင္​႐ွိမွ...သူ၏ မ်က္​လံုးမ်ားကို စူးစိုက္​ုၾကည္​့၍....

" ဒီ​ေန႔ ငါ လုပ္​ခဲ့သမ်ွကို​ေမ့လိုက္​​ေတာ့ မင္​းငါနဲ႔ ဆက္​ဆံၿပီး ျပန္​သြားတယ္​လို႔မွတ္​ထားလိုက္​ "

ဟုအမိန္​႔​ေပးလိုက္​သည္​.....
ကြၽန္​႔​ေတာ္​့ ၏ ညိဳ႕ယူ အမိန္​႔​ေပးမႈကို သူမ လက္​ခံ အၿပီး...ကြၽန္​​ေတာ္​ အခန္​း ထဲမွထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​......​ေလာကႀကီး မွာ လိုခ်င္​တာအားလံုးရ​ေန​ေတာ့ လည္​း ပ်င္​းစရာ​ေကာင္​းလွသည္​.....
အခ်စ္​ဆိုတာ မ်က္​လံုးခ်င္​းဆံုၿပီး တစ္​ခ်က္​ ညိဳွ့လိုက္​သည္​ႏွင္​့ အိ​ေျႏၵႀကီးပါတယ္​ဆိုတဲ့မီ္​းမ​ေတာင္​ ဒူး​ေထာက္​ခစား ကိုယ္​ဟန္​ျပရလိမ္​့မည္​.......

ဟား....ဟား.....ဟား

ကြၽန္​​ေတာ္​ က အရင္​တည္​းက မ​ေကာင္​းဆိုးဝါးတစ္​​ေကာင္​ပဲ​ေလ.......ဒီ​ေလာကႀကီးမွာ႐ွင္​သန္​​ေနတာ ႏွစ္​ ၅၀၀ ႐ွိၿပီ........အရာအားလံုးကြၽန္​​ေတာ္​သိတယ္​.....ဒါ​ေပမဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​မသိတာတစ္​ခုတည္​း အဲဒါ အခ်စ္​ ......

တစ္​ခ်ိန္​ ကက်ဳပ္​သိပ္​ခ်စ္​ရတဲ့ မိန္​းမတစ္​​ေယာက္​ကို က်ဳပ္​လက္​နဲ႔ကိုယ္​တိုင္​သတ္​ခဲ့ဖူးတယ္​.......​ေနာက္​ပိုင္​းကြၽန္​​ေတာ္​ မ ခ်စ္​​ေတာ့ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​့ အတြက္​​ေတာ့ကိုယ္​့ခ်စ္​သူကို​ေပးႏိုင္​တာ ​ေသဆံုးျခင္​းလက္​​ေဆာင္​ပဲ...ဒါ​ေၾကာင္​့ မခ်စ္​​ေတာ့ဖို႔ ဆံုးျဖတ္​ထားတယ္​.......ကြၽန္​​ေတာ့ဆႏၵ​ေတြအတြက္​ sex slave ​ေတြငွါးထားတယ္​.......အခ်စ္​ဆိုတာက​ေတာ့ ​.....

Ha ...ha.....ha......ha

To be continued....
​ေနာက္​part ​ေတြက်ရင္​ + ​ေပးရမလားဟင္​
​ေရးၾကည္​့ခ်င္​​ေနတာ....ကို​ေရး ကိုဖတ္​ျဖစ္​​ေနမွာဆိုးလို႔...ဟ

Vote​ေတြ fb ​ေတြ​ေပးပါဦး​ေနာ္​

Love VAMPER ( အခ်စ္​ပိုင္​းလံုး )Where stories live. Discover now