A a r o n opravdu nelhal. Než se Genevieve musela vrátit do New Yorku, stihli dva filmové maratony, při kterých zkoukli celou Twilight ságu. Bylo to, jako by se vrátili zpátky v čase, jen místo v malém zatuchlém pokoji, kterému v období své adolescence Aaron přezdíval brloh, byli na velkém pohodlném gauči a dívali se na obrazovku velkou jako jídelní stůl. A i přes to, že se teoreticky dívali na filmy, strávili spolu spoustu kvalitního času. Oba komentovali dění na obrazovce, hádali se, kdo je nejvíc toxická postava ze všech a přemýšleli, co kdy Bella na Edwardovi viděla.
Taky si toho spoustu řekli - vzít zpátky ty roky, co se neviděli, samozřejmě nešlo, to ale neznamená, že se nesnažili vypovědět si vše, co v životě toho druhého zameškali. Genevieve Aaronovi dokonce řekla všechno, co se stalo s Landonem.
"Je to debil," zhodnotil Aaron celou situaci. "Jestli chceš, pošlu na něj nějakou kontrolu. Beztak neměl v pořádku daně nebo tak něco."
Genny se zase dozvěděla, že Aaron neměl žádný vážný vztah od té doby, co se strašně zamiloval do kluka, který jen chtěl, ať ho seznámí s vlivnými osobnostmi, kolem kterých se tehdy Aaron pohyboval. Od té doby si Aaron velmi pečlivě vybírá svůj sociální kruh, včetně Jaxona, kterého si prý před tím, než ho poprvé pozval k sobě domů, proklepl.
"Ale nic ti neřeknu, o čem byste si pak povídali na vašem rande?" ujistil ji. Žádné rande se však před zrzčiným odjezdem do New Yorku nekonalo. Jaxon pracoval v knihkupectví a jeho jediná kolegyně a zároveň majitelka si při novoroční lyžovačce zlomila obě ruce, tudíž teď Jaxona čekalo několik rušných pracovních týdnů. Genevieve s Aaronem se za ním jedno odpoledne stavili na návštěvu, bohužel si však vybrali tu nejrušnější hodinu dne. Jen tak tak se jim povedlo ho pozdravit a z obchodu byli téměř vytlačeni náruživými nákupčími.
"Nechápu, jak může mít titul z právnické fakulty a stejně být nejšťastnější mezi knihami," nadnesl Aaron, když šli po chodníku směrem k Nelsonovu bistru, aby si dali alespoň kávu.
"Jaxon je právník?" zeptala se Genny překvapeně. "A myslela jsem, že mi o něm nic neřekneš, abychom si měli o čem povídat," dodala ještě.
"Mhm. Víc ti ale neřeknu. Teda kromě jeho čísla, abys z něj další informace mohla tahat sama."
A jak řekl, tak se taky stalo. Genevieve se do New Yorku vrátila s Jaxonovým číslem uloženým v kontaktech, krabičkou jídla od babičky v ruce a s mizernou náladou. Landon na ni ve zprávách nepřestával naléhat, aby si své věci přišla vyzvednout co nejdřív. Dokonce jí je prý sbalil do krabic, což by u někoho jiného nejspíš ukazovalo alespoň kapku šlechetnosti. V Landonově případě to Genny viděla spíš na jeho novou rouru, kterou už určitě nebavilo dívat se na její věci všude okolo. Tak či tak, Genevieve se rozhodla, že bude nejlepší strhnout náplast okamžitě, a do svého bývalého domova se vydala rovnou z Lancasteru.
Když konečně zaparkovala před domem, kde donedávna ještě bydlela, cítila se neskutečně vyčerpaně. Rozhodla se ještě chvíli setrvat v autě. Z kabelky vydolovala krabičku cigaret, aby si zapálila jednu na uklidnění, když ale uviděla černovlasou slečnu, která netrpělivě přešlapovala kousek od místa, kde Genny zaparkovala, vrátila krabičku zpátky. Mabel si jí konečně všimla; začala zuřivě mávat a usmívala se od ucha k uchu. A když Genevieve vystoupila z auta, hned se k ní přiřítila, aby ji objala na uvítanou.
"Ahoj kočko," zahlaholila jí přímo do ucha. Než si stihli říct cokoliv dalšího, přišel k nim svalnatý muž s krátce střiženými vlasy. Na Genny se usmál a svou přítelkyni objal kolem pasu. Byl naprostým opakem Mabel, která doslova vibrovala energií. Ne, Dominic byl kliďas, což bylo trochu v rozporu s tím, že jeho největším koníčkem a zároveň prací byly brusle a hokejka. "Můžeme?" zeptal se a bradou kývl k domu.
ČTEŠ
Ten reasons to date me
Chick-LitGenny Gimsleyová byla vždycky nenapravitelná puntičkářka. Milovala organizovanost, pořádek a řád, a chaos se zmatkem pro ni byla sprostá slova. Svůj řád si přenesla i do svého života: ke spokojenosti jí stačilo pár přátel, stálý vztah a sem tam náv...