Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın olur mu ?Keyifli okumalar!
°°°Kimseden çıt çıkmıyordu . Halim berbattı hayatım kararmıştı artık, bir hafta geçmişti koskoca bir hafta...
Ölü gibiydim o hafta boyunca. Her şey hazırdı, herşey tamam'dı . İçeriye giren kişiye bakınca babam olduğunu görmüştüm. Halim bile yoktu ona ikinci kez bakmaya .
Çenemi sertçe tutup kendisine çevirdi . " Bana bak lan eğer ki tek bir kötü hareket et, tek bir yanlış hareketin olsun seni gebertirim duydun mu lan !"
Gözü yaşlı bir şekilde bakmıştım babama . Canım yanıyordu " baba " ağzımı açmadan tokat yemem aynı anda olmuştu " ne baba lan ne baba itiraz etmeye hakkın yok lan senin !" bir kaç göz yaşı daha aktı gözlerimden, yanaklarıma.
" Ben ne yaptım sana, küçüklükten beri hayatımı kararttığınız yetmedi mi baba, o adam beni öldürür baba lütfen yollama beni oraya !" ağlamaklı sesim ile babam tekrar vurmuştu bedenime . O kadar halsizdim ki hissetmiyordum tokadını, acısını .
Herşey bitmişti hemde herşey . Son olacaktı cehennemden çıkıp başka bir cehenneme gidecektim.
Belkide ben öyle sanıyordum...
°°°
Bitmişti . İmzalar atılmıştı, şahitler evet demişti, dini nikah kıyılmıştı bitmişti herşey bitmişti . Kafam eğik bekliyordum . Gözlerim dolmuştu, ayaklarım titriyordu .
Aras'ı bekliyordum . Birazdan eve gidecektik . Belkide yalvaracaktım ona belki yine dayak yiyecektim ama asla ve asla bırakmayacaktım . Bana dokunmasına izin vermeyecektim .
Sıra el öpmeye gelmişti . Sonrada evlere dağılacaktık bu gece hayatımı cehenneme çevirecek eve . Aras ile tek tek herkesin elini öpmüştüm . Sıra babama gelmişti . Babam, Aras'a elini uzatmıştı, istemeye istemeye o eli öperken gözleri bir an bana ilişti .
Kafamı yere eğmiştim . Korkuyordum ondan hemde deli gibi korkuyordum . Babam bana elini uzatırken kafamı kaldırıp son kez bana nefret ve kinle bakan surata çevirmiştim gözlerimi.
Sadece gözleri ile değil kalbi ile bakıyordu.
" Azat ağa bana el kalkan eli hiç bir zaman öpmem . Bana vuran sen değilmiydin Azat ağa !?" babamın kızaran suratını izlerken, yanımda ki Aras ile içime düşen korku hissi aynı anda olmuştu .
Babam iki adım atıp yamacıma yaklaştı eli tekrar havaya kalkmıştı . Tek bir düşünmeden vuracaktı bana . Her zamanki gibi canımı yakacaktı . Gözlerimi korkuyla kapatmıştım .
Bir kaç saniye bekledim . Yanağıma tokadın inmesini, canımın yanmasını bekledim . Ama olmadı . Ne bir tokat yemiştim nede canım yanmıştı .
Meraklı hevesimle gözlerimi hafifçe aralarken Aras'ın babamın elini tutğunu ve bana vurmasını engellediğini görmüştüm . Şaşkınlık ile donmuştum .
Beklemiyordum.
Kimse beklemiyordu . Aras'ın babama sertçe baktığını ve çenesini sıktığını fark etmiştim .
" O benim karım Azat ağa . Değil sen yedi cihan gelse dokunamaz karıma !" diyip babamın kolunu bırakmış bana dönüp benim kolumdan tutuştu .
Hızlı adımlarla arabaya doğru ilerliyor benide peşinden sürüklüyordu. Korkuyla nefesim hızlanmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIKLARI SÖNDÜRSELER BİLE (DÜZENLENECEK)
Ficción Generalİnsanların çoğunluğunu gıcık eden şey ebeveynlerin çocuklarının hayatlarına burunlarını soklarıydı. Avbanu'da bu durumdan gıcık alan insanlardan biriydi. Neden yapıyorlardı. Neden kızlarının hayatlarını karartmak için bu kadar uğraşıyorlar'dı . Nede...