3. Korkma

17.4K 820 357
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın olur mu ?

Keyifli okumalar!

°°°

1 HAFTA SONRA

Karnımdaki ve bacaklarım'daki ağırlık ile gözlerim yavaşça açılırken uyku ile uyanıklık arasında gidip , geliyordum . Ellerim ile gözlerimi ovuşturdum .

Dün balayımızdan dönmemiz ile uyumamız bir olmuştu . Bu bir hafta içinde Aras'ı daha da yakından tanıma fırsatım olmuştu . Konağa geldiğimiz günün sabahı erkenden bizi balayına yollamışlar'dı .

Gözlerim tamamıyla açıldı . Üzerimdeki ağırlığı çözmeye çalışıyordum ve bu ağırlık hala geçmemişti . Kafamı aşağıya doğru eğdiğimde. Aras'ın ahtapot gibi kollarını vücuduma sardığını görmüş ve bu benim gülmeme sebep olmuştu .

Biraz aşağıya doğru kayıp Aras'ın yüzünü incelemeye başladım . Siyah kaşları , kahverengi gözleri, dolgun dudakları , sarıya yakın saçları , kirpikleri , burnu sanki kalemle çizilmişti. Her ne kadar başta bu meseleye sıcak bakmasam'da şimdi pek öyle düşünmüyordum .

Herkese soğuk olan adam bana yumuşak yüzünü gösteriyordu . Balayında iken sabahları neredeyse eve hiç gelmiyordu . Bunun nedenini üçüncü gün sormuştum . Oda bana " rahatsız olduğunu görebiliyorum . Bu yüzden senin rahat olman için gözüne gözükmemeye çalışıyorum " bunu demesi ile kalbim teklemişti .

Aras'a dönüp, kollarında kurtuldum. Lavaboya gitmek için yataktan kalkmıştım . Lavaboya ilerleyip kapıyı açtım . Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi tek tek çıkarmıştım . Kıyafetlerimi giyinip odaya geri dönmüştüm .

Aras hala yatarken, yatağa oturup onu izlemeye başlamıştım . Artık tek bir ailem kalmıştı , oda tam karşımda uyuyordu . İlk gün . Evlendiğimiz ilk gün bana dokunmamış'tı , vücuduma dokunmamış'tı . Minnettar'dım ona .

Elini belime sarıp kendisine çekmişti " beni izlemek çok mu keyifli ?" yeni uyandığın'dan belli olan boğuk sesi insanı çıldırtacak cinstendi . " ımm şey... yani..." yakalanma'nın verdiği utançla yanaklarımın domatese döndüğünü hissediyordum.

Uyku sersemi' nin verdiği sarhoşluk'la , kafasını kucağıma koymuş ve kedi gibi sürtünmüş'tü . Gözlerim fal taşı gibi açılırken o hala konuşmaya devam ediyordu " benim karıcığım ne kadarda utangaç'mış " tüm kan yanaklarıma toplanmıştı .

" Ben... yani şey " kafasını kaldırıp bana yaklaşmıştı " ney yavrum " burunlarımız'ın arasında neredeyse birkaç santim vardı .

Dudaklarımı dişlerken, gözleri dudaklarıma kaymıştı . Kafasını boyun girintime gömdü ve kokumu içine çekti.

Oradan ayrıldığında dudaklarıma değdi tekrar gözleri . Dudaklarıma yaklaştığı her an, nabzım daha'da hızlanıyor'du. " Kokun beni deli ediyor . Hasretinden öldüm ve biraz daha burnumun dibinde durursan benle beraber sende yanarsın " demişti.

Aras tam dudaklarıma yapışacak'ken kapı çalmıştı " yengem , hadi öğle oldu . Kalkın artık " Ayşe yengenin sesi gelirken kendimi geriye çekmiştim .

" Hay yenge geleceğin zamanı " ağzının içinde geveledi'ği laf ile kıkırdamıştım . " Ne dedin Aras " demiştim duymamazlıktan gelerek . " Bir şey yok " diyip kalkmıştı " kalktık yenge kalktık . Sen git biz geliyoruz . " Aras yataktan kalkıp banyoya ilerlerken arkasından kıkırdamıştım .

Yatağı düzenlerken Aras banyodan çıkmış ve yanıma yaklaşmıştı . " kravat'ı bağlasan'a " kaşlarım çatılırken, doğrulup suratına bakmıştım " bağlarım ama sen kravat bağlamasını bilmiyor'musun ?" sorar gözlerle Aras'a bakarken " bağlamayı biliyorum ama pek güzel olmuyor " dedi.

IŞIKLARI SÖNDÜRSELER BİLE  (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin