19. Baba Oluyorsun

4.6K 248 133
                                    

Avbanu

" Sakin ol canım "

Ayşe abla sakin adımlarla yanıma adımlayarak gelirken aynı zamanda kızaran yüzü ve hala akmaya devam eden göz yaşları sıkışan kalbimi dahada zorlamıştı.

" Abla kurbanın olayım Aras nerde ?" dedim titreyen sesim ile. Yanıma yaklaşıp sağ elimi tutmuştu. Her doğrulmak için çaba gösterdiğim de acı ile geri uzanıyordum.

" Sakin ol canım Aras iyi. O şuan " dudaklarını dişlemiş ve ne cevap vereceğine kararsız kalmıştı.

°°°

Aras

" Iskaladın oruspu çocuğu !" diyerek sırıtırken karşımdaki cılız adamın korku dolu bakışları içindeki canavarı dahada alevlendiriyor, kendisini serbest bırakmam için beynime baskı uyguluyordu.

İkinci yumruğumuda suratına geçirmiş ve yere serilmesini izlemiştim. Sikeyim kimdi bu adam, Avbanumdan ne istiyordu ?

Adamın saçlarına ellerimi geçirmiş ve sonra doğrultarak arkamdan sürüklemeye başlamıştım. Geçirdiğim her saniye kanayan başı ve kopan saçları ile dahada sert çekmiştim bedenini.

" Lü-lütfen bır-bırak !" yalvaran sesi, inlemeleri ve acı bağırışları. Hiç biri sikimde değildi ve bunlar sadece başlangıçtı.

°°°

Yazar

Genç kızın korku ile attığı kalp atışları, göz pınarlarından döktüğü gözyaşları...

Karşısındaki kadının hala kendisine cevap vermemesi endişeli hallerini artırıyordu. Bu durum şuan ikisi içinde çok zordu.

Kapının tıklanması ile ölüm sessizliği olan oda bir kaç saniyeliğinede olsa ses ile aydınlanmış ve genç kadın derin bir nefes almıştı.

Gözlüklü, kirli sakallı, saçlarına ak düşmüş bir doktor girmişti içeriye. Bu sayede dahada düşünme fırsatı bulmuştu karşısındaki kadın.

Haber kimseye yayılmamıştı. Genç kızın ailesi bilmiyordu durumunu. Gerçi bilseler umutlarında olurmuydu emin değildi.

" Nasılsınız Avbanu hanım ?" kalın sesi ile karşısındaki kadına seslenirken bu durum onlar için pek kolay değildi. Ne oluyordu kimse bilmiyordu. Sahi ne gelmişti başına, ne olmuştu ona ?

" İyiyim " dedi genç kadın titrek bir ses ile, karşısındaki doktor ise son derece sakin ve yüzündeki gülümseme ile karşısındaki iki kadına bakıyordu.

" Tahlileriniz temiz. Bir kaç hafta ayağa kalkmamanız gerek aynı zamanda stres ve olası tehlikelerden son derece uzak durmanız gerekiyor. Beyninizde bir hasar yok. "

Yaşlılığın getirdiği yorgunlukla nefeslenmek için bir kaç saniye kendisine müsade vermişti. Bir kaç saniye sonra kelimeler iki dudağının arasından dökülü vermişti.

" Siz ve bebeğiniz gayet iyi durumdasınız "

°°°

Aras

Elimin altında boğulan herif ile kafasını sudan çıkarmış ve saçlarını olabildiğince canını yakarak tekrar ve tekrardan acı ile bağırmasına sebep olmuştum.

" Fazla sesin çıkıyor. Acaba dilini kesip sana çiğ yedirsem mi ?" düşünür hallerim karşımaki adamı dehşete düşürmüş ve daha fazla çırpınmaya başlamıştı.

Saçlarını sertçe bırakırkan elime geçirdiğim eldivenlere bakmış, sonrada bakışlarımı masanın üzerine olan eşyalara gezdirmiştim.

Bir kaç adım ilerledikten sonra çiviyi elime alırken diğer elimi cebime atarak çakmağı çıkarmış ve elimde olan çivinin ucunu yakmaya başlamıştım.

IŞIKLARI SÖNDÜRSELER BİLE  (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin