#3

468 40 7
                                    

Dojel jsem domů,zaparkoval auto do garáže a vydal se kulhavým krokem za naší ošetřovatelkou Mirandou.

,, Můžu??,, nakoukl jsem do její pracovny.

,, Jasné. Co potřebuješ?,, mile se usmála. Odhrnul jsem za krvácené tepláky a ukázal jí to. Jenom zakroutila hlavou a naznačila ať si sednu. Udělal jsem to. Ona si též sedla a přitáhla si stoleček s nářadím. A začla skoumat moji ránu.

,, Kdo tě tak dobře střelil brachu??,, zasmála se mi.

,, Haha to je vtipné. A Liddy,,v ten moment se zarazila a koukla na mě.

,, Ta Liddy o které mi furt vyprávíš?,, vykulila oči. Jenom jsem přikývl.

,, Ted to asi trochu zabolí,, řekla a cukla s rukou, v ten moment jsem sykl a uslyšel spadnutí něčeho na plech a to něco byla ta kulka.

,, Pár dní budeš mimo provoz chlapče,, řekla,když mi tu ránu začala obvazovat.

,, Díky,, usmál jsem se. Úsměv mi oplatila a já se zase kulhavým krokem vydal k sobě do pokoje,abych si lehl. Bylo něco kolem půlnoci,takže se nedivte,že jsem byl unavenej. Sundal jsem si tričko a lehl si do postele a snažil se usnout.

Už jsem skoro spal když v tom jsem ucítil na svých rtech rty někoho jiného. Rychle jsem si sedl a díval se okolo sebe,ale nikdo tam nebyl. Že by se mi zas zdálo o Liddy? Asi jo...Ale já ještě nespal...

Protřel jsem si oči a chystal se zas jít spát,ale začal houkat alarm. K sakru tady se člověk nevyspí!

Došel jsem do dílny a uviděl kočku. Asi to zapla ona. Vypl jsem alarm a chtěl se vydat do pokoje,ale vzadu něco spadlo a kočka furt byla u mě. Zamračil jsem se,vzal si bouchačku co byla na stole a šel se kouknout dozadu.

,, Je tu někdo??,, ptal jsem se jak nějaký debil z hororu. Najednou jsem uslyšel cvaknutí zbraně. Zpozorněl jsem.

,, Hele nejsem zabiják. Tak vylez nejsem otec,, řekl jsem a dal jsem si zbraň do kapsy.Stejně to nepomohlo nic se neozvalo a ani neukázalo. Že by tu nic nebylo? Povzdechl jsem si. Asi už blbnu.

Všude jsem zhasl,zapl znovu alarm,aby kdyžtak zas upozornil a vydal se zpátky do pokoje. Když jsem jednou nohou vešel do pokoje ucítil jsem,že se tu něco změnilo. Rozsvítil jsem si a koukal se po pokoji,ale všechno vydalo jak předtím. Koukl jsem se na poličku a zmizela moje fotka s Liddy a její řetízek. Někdo tu byl a vzal mi to nejcennější !! Ale jsem doma sám. Zhasl jsem a znovu si lehl do postele a usnul.....

*Ráno

Ráno mě probudilo to,že semnou někdo třásl. Vzbudil jsem se a uviděl otce.

,, Máš večer spát a né mi lézt do papírů!!,, začal na mě křičet.

,, Já nikde nebyl!! Sotva chodím,, nechápavě jsem se na něj koukl a lehce zalhal. Nechtěl jsem mu říct o tom alarmu,ale potvrdilo se mi,že tu vážně někdo byl.

,, Máš pravdu,promiň. Ale někdo tu byl a vzal mi důležité plány,které byli na flešce,, bouchl do futer a odešel. Neumí ani dokončit konverzaci,kretén jeden.

,,Jedem zas na misi,pohlídej to tu !!,, zakřičel otec a pak jsem jenom uslyšel bouchnutí dvěří. Skvělý zas sám. Kdo ví co se zas stane...

★♥Liddy

Light Revenge II // Jai Brooks//CzKde žijí příběhy. Začni objevovat