#15

422 35 1
                                    

*Jai

,,Liddy toto mu nedaruji! ,, promluvil jsem na Liddy,která se dívala do země.
,, Nejsi sám,, odsekla.

Nasedli jsme do auta a odjeli k Liddy..

Dojeli jsme na dlouhou ulici,samí luxusní baráky.
,,Asi máme náštěvu,, řekla Liddy zaraženě. A vytáhla jsi z přihrádky pistol a náboje.
,, Na nabí to,, podala mi ji. Jenom jsem přikývl a nabil jsem tu pistol. Znovu jsem ji podal,ona zastavila a připravila si zbraň. Já taky.
Vystoupili jsme a šli směrem ke dveřím.

Liddy odemkla a pomalu otevřela dveře.

,,Liddy?,, ozvalo se z nějaké místnosti. Liddy si oddechla a hned schovala zbraň. Pokrčil jsem obočí a čekal kdo se ukáže.
Vyšla její mamka s miminem.

,,Ahoj mami,, řekla Liddy a hned jí objala ,, a Jacku ,, usmála se a věnovala mu pusu na líčko.
,,Ahoj Liddy a Jai..,, moje jméno řekla s nenávistí v hlase. Chápu ji...

,, Jak si mě našla?,, zeptala se Liddy.
,, Ještě jsem nevyšla ze cviku,vím jak najít ještě lidi,, zasmála se Mia.
,, Mno..mno,, zasmála se Liddy. Mia si jen odkašlala.
,, Sorry,, dala na obranu ruce do vzduchu se smíchem Liddy.
Jack udělal to samé a všichni jsme se zasmáli. Byl roztomilej.
,, Liddy. Táta odešel od poldů,, řekla Mia. Liddy se zarazila.
,, To...to vážně?,, vykoktala ze sebe.
,, Ano. Kvůli tobě a lituje toho jak po tobě křičel. Je z toho špatný...,, pokračovala Mia.
,, Aha..,, sklopila zrak Liddy.
,, Pojeď semnou za ním..,, chytl ji za Mia.
,, Bez něho...,, koukla se na mě. Liddy se na mě též koukla.
,, Ne to můj kluk..,, přistoupila ke mě. Mia si jen povzdechla,vzala klíčky od auta a odešla. Já s Liddy hned za ní.

,,Liddy vážně tam chceš jet? ,, zeptal jsem se,když jsme se oba usadili v autě. Ona jen přikývla.
,, Jak myslíš...,, povzdechl jsem a už jsem byl ticho.

--------

Dojeli jsme před známý dům. Liddy zaparkovala a chvilku se na něj koukala. Položil jsem jí ruku na stehno,ona se koukla na tu ruku a poté se na mě usmála.
,, To dáme,, řekla a letmě mě políbila. A vystoupila.

,, Počkyte tady,, řekla Mia a šla někam dozadu.
,, Hlavně se nějak nechytni s otcem prosím,, pohladila mě po tváři moje sladká Liddy.

,, Liddy?! ,, uslyšel jsem hlas jejího otce a poté ho hned viděl jak jde rychlým krokem k Liddy. Silně ji objal. Pak,ale uviděl mě.
,, Co ty tu sakra děláš?! Ty hajzle!! ,, chtěl jít ke mě,ale Liddy ho zastavila.
,, On za toto nemůže! ,, ukázala na jizvu ,, za to může jeho otec!!,, dodala. Paul se sklidnil.
,, Dobře,nedáte si něco?,, celou dobu mě probodával pohledem.

,, Tati,bavíš se ještě s Vinem?,, zeptala se Liddy a sedli jsme si na gauč.
,,Jasné proč?,, nazdvihl Paul obočí.
,, Potřebuji starý tým..,, uchechtla se Liddy...

★♥Liddy

Light Revenge II // Jai Brooks//CzKde žijí příběhy. Začni objevovat