,, Jaidone?!,, uslyšel jsem jak my někdo řve do ucha. Byl to Luke.
,, Ty na mě ani nemluv!,, zařval jsem na něj a poté jsem nasedl do auta a odjel pryč,ale né domů.
Jel jsem do starého skladiště...---------------
Když jsem viděl skladiště,uviděl jsem u něj stát auto. Zastavil jsem a šel jsem dovnitř. Nikdo tam nebyl.
,, Je tu někdo?,, zeptal jsem se. Ozvala se jen ozvěna. Pokrčil jsem rameny a sedl jsem si na položené trámy na zemi. Chvilku jsem se koukal do země,ale pak jsem svůj zrak přesměroval nahoru.
,, k sakru,, ozval se dívčí hlas a já uviděl ve tmě se něco pohnout. Rychle jsem vstal a rozběhl jsem se směr zvuky,které šli z vrchu. Bylo to vrzání trámů. Kam běžela ta osoba,tam to skřípalo.
,, Stůj!!,, křičel jsem na ni. Ona však běžela dál.
,, Nech mě být!!,, vykřikla a hodila po mě dýmovnici. Díky tomu kouři jsem ji ztratil. Sakra.
Pochvilce jsem uslyšel startovat auto,vyběhl jsem ven.
Avšak nestihl jsem to,odjela. Kdo to byl?? Co když to byla Liddy?Mávl jsem nad tím rukou a šel zpátky dovnitř a znovu si sedl na ty trámy. Zamyslel jsem se. Spíš zavzpomínal;
,,Co chceš jako odměnu,, otázala se mě Liddy.
,, To bys nedal,, odpověděla a zkousla si ret. Byla k nakousnutí.
,, Myslíš?,, nazdvihl jsem obočí. Ona došla ke mě,obmotala mi ruce okolo krku. Já jí okolo pasu. Cítil jsem se nádherně. Pak se mi přisála na rty. Bylo to něco úžasnýho! Cítil jsem se jako v nebi! Ona byla moje jediná láska. Ona věděla o mě vše! Ona byla jiná. Ona věděla,že jsem taky jinej. Ona byla jedinečná. Ona věděla,že jí podlehnu. Ona byla ta PRAVÁ!Z mého zamyšlení mě vyrušil mobil. Na displeji neznámé číslo. Zvedl jsem to. Ozvala se tam Tez.
T: Kde jsi?
J: to ti může být snad jedno ne?! * zabručel jsem
T: Vím něco o Liddy
J: ve starém skladišti na ulici Žihlovská.
T: okey za 10 min. Jsem tam. * zavěsilaOdhodil jsem mobil někam na zem,dal si hlavu do dlaní. Bylo mi strašně. Měl jsem chuť brečet. Neudržel jsem se a začal jsem.
,, K sakru Liddy já tě miluji!! Doprdele bez tebe jsem nicka!!,, nasral jsem se,vstal jsem a silnou ránou bouchl do zdi.
,, Tys jediná mě chápala. Byl jsem pro tebe jedinečný! Jedině ty jsi věděla co to je bolest když si nabouráš svoje zlato a ne jak ostatní holky,které jsou kurvy! ,, pokračoval jsem a brečel jsem...,,Jai??,, uslyšel jsem Tez. Jakmile mě uviděla doběhla ke mě a pevně mě objala. Pomohlo mi to.
,, Tez já jí miluji..,, posmrkl jsem ji na rameni. Pevněji mě objala.
,, Ona tebe taky,ale nejde to...,, odpověděla.
,, Nemiluje...,, začal jsem znovu brečet.
,,Ale miluje! Jenom to nejde a nechce si to přiznat!,, utěšovala mě ,, pracuji pro ni..,, řekla. V ten moment jsem se od ní odtáhl a zakoukal jsem se jí do očí.
,, Cože?!,, ukázal,aby jsme se šli posadit.
,, Poslala mě,abych u Shawa zjískala nějaké infa a abych si zjískala jeho přízeň. Pak by došla a mno...,, zasekla se.
,, Mluv!!,, popoháněl jsem ji.
,, Chce zabít Shawa..,, koukla se na mě.
,, Klidně může! Jen díky němu jsme od sebe,, řekl jsem a přejel jsem si rukoz po bradě.
,, Kde má garáž?? ,, vzpřímil jsem se.
,, To ti nemůžu....,, skočil jsem jí do řeči ,, ale můžeš. Takže??,,
Povzdechla si a šli jsme k autům. Tez se rozjela a já hned za ní.....★♥ Liddy
ČTEŠ
Light Revenge II // Jai Brooks//Cz
Fanfiction,,Pravou lásku nepoznáme v okamžiku, kdy ji nalezneme, ale v okamžiku, kdy ji začneme ztrácet... ,, - Jai Brooks Toto bude pokračování story Light Revenge. Bude to spíš z jeho pohledu. Doufám,že se vám to bude líbit! @liddy94 2015