,, Mno řeknu ti to,ale je to na dýl.,, povzdechl Jai. Liddy jen přikývla.
,,Já mám času dost,, dala si ruce v bok. Dala jsi ruce v bok. Jai silně polkl.
*Jai
Ne. Nechci se zas vzpomínkově vracet na ten den. Ten den jsem si myslel,že je fakt po mě. Nebýt Mirandy,která tam včas dojela, tak je fakt po mě. Hodně mi pomohla! Ale nemohl jsem se hned vrátit. Musel jsem dokončit pár věcí a to byl Taťka. Jel jsem na pár dní k Mirandě,tak jsem se zotavil a pak jel dokončit to co Liddy začala.
Dojel jsem k němu domů a tam ho při jeho spánku zabil. Ano je to hnusné,ale hodně mi zničil život. A stejně nás nennáviděl....
,,Okey,poslouchej....,, řekl jsem jí celou moji storku....
Jakmile jsem to dopověděl,vrhla se mi okolo krku a pevně mě objala. Já jí též objal. Konečně jí zas držím v náručí. Bylo trochu těžší ji najít,ale zvládl jsem to a jsem nejvíc happy! Mám svoji lásku zas u sebe, počkat dvě lásky. Sophinka a Liddy!Největší zlatíčka.
,, Děkuji!! Děkuji všem kdo to pomohli a že si se vrátil!! Bez tebe jsem totiž nicka! Zvaly mě na několik akcí,ale já bez tebe neudělám ani krok,protože jsi má polovička!,, řekla Liddy se slzami v očí. Já ji prstem utřel a políbil ji.
Polibek mohl být delší,ale zazvonil zvonek. Liddy se odtáhla a šla otevřít. Uslyšel jsem známí hlas, no ještě baych nepoznal svého bratra Beaua.,,Jasně pojďte dál. Sophí došla teta Tez se strýcem a Louisem.,, Sophinka hned doběhla a s dalším Brooksem juniorem odběhla na zahradu.
Ti dva došli do obyváku a zůstali stát na místě jakoby viděli ducha,počkat vždyť já jsem pro ně duch. Musel jsem se zasmát.
,,Jaidone?!,, vyhrkl Beau a šel rychlou chůzi ke mě, a hned mě pevně objal. Chtělo se mu aj brečet,ale poplácal jsem ho na zádech se slovy: ,, Tvrdí chlapy nepláčou,,
,, Ty máš co říkat,, odsekl s úsměvem,ale i se slzami v očích.,, Je dobře,že žiješ brachu. ,, usmála se Tez a objala mě. Všichni mi chyběli.
,, Volám Lukovi a ostatním. Bude přivítací party!,, zařval Beau a už vytahoval mobil. Liddy se jen smála,ach j'hrozně jí to sluší. Došel jsem k ní,chytl jí okolo pasu a věnoval jí polibek do vlasů.Beau všechny svolal a mohla začít párty. Děti byli s maminkama a já si kecal s chlapama,ale jakmile děti zmizeli spolu na zahradě,přidali se k nám ženy. Ale stejně nejlepší přivítaní bylo večer s mojí láskou Liddy!!!
Dneska trochu kratší a po delší době. Moc se omlouvám,ale nebyl čas :// snad se vám to líbí :))
★♥Liddy
ČTEŠ
Light Revenge II // Jai Brooks//Cz
Fanfiction,,Pravou lásku nepoznáme v okamžiku, kdy ji nalezneme, ale v okamžiku, kdy ji začneme ztrácet... ,, - Jai Brooks Toto bude pokračování story Light Revenge. Bude to spíš z jeho pohledu. Doufám,že se vám to bude líbit! @liddy94 2015