#7

583 38 2
                                    

*Liddy

Trochu jsme se s Romem zdrželi,přece jen jsme měli hlad. Dojela jsem na místo setkání. Lucy a Tez s nějakýma chlápkama už tam byli. Oba jsem znala. Byli to bývalí členové tátova týmu.
,, Ahojte,, řekli jsme sborově s Romanem.
,, Čauvec,, odpověděli všichni.
,, Ty žiješ jo?? ,, šel ke mě Tej a objal mě.
,, Vidíš ne? ,, zasmála jsem se.
,, Nikdy jsem nevěřil,že budeš můj šéf,, řekl Han a plácli jsme si.
,, No tak teď tomu věř,, zasmála jsem se.

V tom skladě nebo co to bylo. Byl stůl s mnoha počítači,pak další stůl ze zbraněma a poté stůl na infa atd. Šli jsme k tomu třetímu. Okolo něj byli obrazovky.
,, Můj plán je toto,, řekla jsem a hodila po Tejovi flešku,aby to zapl na ty obrazovky. Udělal to.
,, Shaw??,, vykulil oči Roman. Jenom jsem přikývla.
,, Chci ho zničit!! ,, řekla jsem.
,, A co jeho poskoci??,, zeptal se Han.
,, K těm se ještě dostanu,, vzdechla jsem. ,, Nejdřív se musíme k nim nějak dostat,, všichni jsme se koukli na Romana.
,, To budete potřebovat někoho kdo umí mluvit s lidmi,, řekl a my se furt koukali na něj.
,, No to ne!! ,, začal se bránit.
,, Jsou tam hezké holky,, ušklíbla jsem se.
,, Tak to teda beru! ,, a už se do toho z radostí hrnul. Okey je tam jen jedna holka a to Nikki,ale to neřešme.
,, Shaw shání nějakého dobrého řidiče,a protože tady Roman je aj dobrej řidič a kecal tak ho pošleme,, řekla jsem a ukázala na něj.
,, Ale tím ho ohrozíš,, namítala Lucy.
,, Neboj budem ho hlídat a navoc Tez jde s ním,, koukla jsem se na Tez.
,, Cože?! ,, ztuhla.
,, Jo ty,tebe neznají. A Roman se asi určitě nebude bavit s klukama,, odsekla jsem. Tez jenom přikývla.
,, Dobře tohle bysme měli,, položila jsem ruce na stůl.
,, Rome pusť to,, luskla jsem. Lucy myslela,že chytne nervy nenávidí luskání.
Na obrazovku vyleji fotky Beaua,Luka atd. Ano aj mojeho bývalého kluka,kterému se pomstím.
,, Toto je Beau,Luke,Jai,James,Daniel,, ukazála jsem postupně na všechny.
,

, Ten první není špatný,, uculila se Tez,jenom jsen protočila očima. Lásky mám až po krk.
,, Tyhle zabijem jen když to bude nutné a tohohle necháte mě,, ukázala jsem na Jaie.
,, Dobře,, řekla Lucy. Ostatní přikývli.
,, Tez Rome běžte za Shawem hned!! Tady máte štěnice s mikrákem,, pootočila jsem hlavu na Tejův stůl. Vzali si je a jeli tam...
,, A my?? ,, zeptal se Han.
,, Ty sežeň auta,Tej bude sledovat a já s Lucy máme jinou práci,, uchechtla jsem se.
,, Jasné,, řekla Lucy. Han šel shánět auta a já s Lucy jdem na závody z jednoho důvodu,který se dovíte časem....

*Jai

Byli jsme s klukama v dílně když v tom najednou dojela stříbrná Honda. Všichni jsme na to auto upřeli pohled.
Vystoupila nějaká bruneta a nějaký čokoládový chlap. Beau mohl na té holce nechat oči.
,, Ahojte váš šéf prý hledá nějaké poskoky,, řekla mile ta holka.
,, Ano to hledám,, ozval se otec ,, Vaše jména?,, zeptal se jich.
,, Já jsem Roman a toto te Terez,, odpověděl ten chlap.
,, Dobře co chcete dělat??,, zeptal se otec a šel k nim.
,, Já jsem dobrá přes bojové techniky a rychlou jízdu,, odpověděla Tez.
,, Okey tebe beru a co ty??,, koukl se na Romana.
,, Jsem dobrý opravář a výborný kecař,, řekl.
,, Taky se hodí. Okey beru vás,, řekl ,, běžte za Melisou ta váš zapíše,, ukázal směr Melissa. Oni tam šli. Beau odložil všechno co měl v ruce a jako očarovaný šel za tou Tez.
Začíná mi zas chybět Liddy...

,, Máme nové členy týmu. Tez a Romana,doufám,že s nima budete vycházet,, zakřičel otec a šel se zas věnovat jiné práci. Tez šla hned ke mě,nechápal jsem.
,, Ty jsi Jai??,, zeptala se mě. Jenom jsem přikývl.
,, Tys chodil s Liddy ne?? ,, znovu se zeptala. Ona ji zná?
,, Jo proč?,, zamračil jsem se.
,, Mno jen,že se to říká. Tak se ptám,, odpověděla.
,, Aha...,, zesmutněl jsem.
,, Promiň nechtěla jsem nějak....,, nestihla to doříct,, to je dobrý..,, skočil jsem jí do řeči.
,, Neměli jste se přidávat k mému otcovi je to parchant,, řekl jsem potichu.
,, Já vím.. ,, řekla.
,, On mi zabil Liddy,, ukápla mi slza.
,, Ona žije,, řekla,ztuhl jsem..počkat co??
,, Cože?! ,, vykulil jsem na ní oči.
,, jo ona...,, nestihla to doříct,protože došel Beau. A někam ji odvedl.
To si dělala ze mě prdel?! Liddy..co??

★♥ Liddy

Btw. Teď deset dní nebude žádná část jedu na chatu :/ možná když chytnu někde wifi tak přidám,ale nevím. Tak se omlouvám :/ doufám,že to vydržíte :* pac a pusu Liddy:)

Light Revenge II // Jai Brooks//CzKde žijí příběhy. Začni objevovat