Liddy se najednou těsně před vchodem zastavila.
,, Jai musím ti něco říct,, sklopila zrak. Přistoupil jsem k ní a oddělal jí pramínek vlasů.
,, Neboj tobě ani mě a ani dokonce prckovi se nic nestane,, ona na mě vykulila oči,, Ano vím to, příště si aspoň hlídej mobil a čekej kdy bude volat doktor. ,, usmál jsem se.
,, Jai já se ti to bála říct,, zakroutila hlavou.
,, Víš jak jsem šťastný,že budu táta?! Jsem nejvíc happy a navíc teď mám největší důvod to přežít,kvůli vám dvoum,, chytl jsem ji za tváře a políbil jí.
,, Jdem ok??,, řekl jsem jakmile jsme se přestali líbat. Ona se jen usmála a přikývla.*3 osoba ( vypravěč)
Liddy s Jaiem se vydali dovnitř plní odvahy a naděje,že to dají a budou moct žít v klidu,ale to ještě nevěděli,že se stane něco strašného.
Jakmile vešli dovnitř všiml jsi jich ihned Shaw. Pokrčil obočí.
,, A zase vy?! No čekal jsem vás,, uchechtl se a zapískal. V ten moment všichni vytáhli zbraně a namířili na ně. Liddy s Jaiem se jen zasmáli a též vytáhli zbraně. Byla to velice početná přesila,ale naše dvojce se vůbec nezhrozila. Byli jsi jistí,že tento boj mají vyhranej. Je dobře,že si věří.
,, Schováte ty zbraně po dobrém??,, zeptal se Owen Shaw,který jen přihlížel z výstupku. Decard se jen zasmál.
,, Ach bratře. Čí je tady polovina týmu?,, koukl se troufale na svého mladšího bráchu. Ten jen sklopil zrak do země.
,, Nic se schovávat nebude! ,, zakřičela Liddy a hned poté vystřelila. V ten moment vypadla elektřina a tím pádem nebylo ani na krok vidět. Ale Liddy tým není hloupý,měli brýle na noční vidění. Měli velkou výhodu. Tej vypnul i náhradní elektřinu,takže Shaw nemohl nic zapnout. Jediné co je napadlo bylo zapnout světla od aut,ale to též nešlo,protože Tez s Beauem a Romen všem odpojili baterky v autech.
Liddy šla směr Owen Shaw a Jai směr Decard Shaw. Stačí,aby zabili je a bylo. Když zemře šéf,tak tým se musí okamžitě vzdát.
Ale když došli na výstupem najednou se oba ztratili,nestál tam ani jeden z nich. Jai pohlédl na Liddy a ona na něj. Naznačili si,že neví kam zmizeli.
V tu ránu uslyšeli startování motoru, ohlédli se a uviděli odjíždět bílého Forda. Liddy jenom naštvaně kopla do sloupu,ale nebyl to konec. Venku je začli pronásledovat Vin s Letty. Liddy hold myslela na všechno.,,Owene zastav!!,, křičel na něho Vin,ale marně. Decard otevřel kufr a vytáhl bouchačku. Začla přestřelka. Liddy mezitím vysílačkou poslala Tez s Lucy a klukama ať se postarají o jeho zbytek týmu. Ona s Jaiem se vydali za Owenem.
---
Honička skončila v podzemních garáží. Shaw musel zastavit,došel mu totiž benzín i s dusíkem. Vin s Letty vystoupili z aut a namířili na jejich auto bouchačky. V ten moment se tam vřítili dvě BMW.Jai s Liddy.
,, Jsi v pasti Owene!,, vystoupila Liddy a šla k němu.
,, Nemyslím si!,, řekl Decard a zazněl výstřel....★♥Liddy
ČTEŠ
Light Revenge II // Jai Brooks//Cz
Fanfiction,,Pravou lásku nepoznáme v okamžiku, kdy ji nalezneme, ale v okamžiku, kdy ji začneme ztrácet... ,, - Jai Brooks Toto bude pokračování story Light Revenge. Bude to spíš z jeho pohledu. Doufám,že se vám to bude líbit! @liddy94 2015