,, Tak holčička si chce hrát jo?,, uchcechtl se Shaw.
,, Hm jo chci! ,, namířila jsem na něj. V ten moment jsem uslyšela jak všichni nabili zbraně. Jenom jsem se zasmála.
Koukla jsem se okolo,ale nikdy nebylo druhé dvojče,však tu bylo...*Jai
Uslyšel jsem cvaknutí zámku rychle jsem se zvedl ze země a šel k těm dveřím.
Otevřel mi Luke.
,, Brácho??,, nazdvihl jsem obočí.
,, Dojela sem Liddy a celý tým je proti ní,musíme jí pomoc!,, řekl a hodil mi pistol a náboje. Vykulil jsem oči,ale pak jsem přikývl.Šli jsme po chodbě když to jsme uslyšeli ránu a hned po to další sakra!
*3 osoba ( vypravěč )
Mezitím co Jai a Luke běželi k Liddy,Liddy to měla hodně těžké všichni šli proti ní. Ani Tez s Romem ji nepomohli,ani nemohli. Museli se tvářit,že jsou ze Shawem.
Liddy se schovala za nějaký sloup a nabíjela si zbraň.
Beau s Danem se k ní přibližovali,Liddy to věděla,ale byla už vyčerpaná.
,, To nedám,, vydechla a opřela hlavu o sloup.
Jai s Lukem se zatím dostaly tam,, Ty!!,, zakřičel Owen Shaw.
,, Liddy??,, zakřičel Jai. Liddy se hned ohlédla z poza sloupu. V ten moment viděla jak Shaw na něho míří zbraní. Než stačila vstát uslyšela výstřel. Ztuhla.
Ránu však neschytal Jai,ale Luke. Odstrčil ho totiž v té chvíli.
Nikki se k němu rychle rozběhla.
,, Tati ?!,, vyjel po něm Beau. Všichni schovali zbraně. A šli k Lukovi.
Liddy vyběhla z poza sloupu k Lukovi.
,, Ty čubko!,, vykřikl Shaw. A šel k Liddy. Jai mu,ale jednu vrazil a tím Shaw skočil na zemi. Liddy s Nikki vzali Luka nesli ho k Liddy do auta.
,,Jaidone běž! ,, řekl Dan a odstrčil Jaie od jeho otce.
,, Dane,ale on..,, Dan ho,ale přerušil ,, Bež!! ,, zařval Dan. Jai vydechl a rozběhl se k autu. Shaw byl naštěstí v bezvědomí.
Liddy rychle nastartovala a odjela směr nemocnice..*Jai
Otec se snad pomátl,co to proboha udělal?!
,, Luku neusínej! Koukej na mě ! ,, křičela a brečela Nikki. Liddy velice rychlou jízdou jela k nemocnici. Ze zatáčky se za námi vyřítili poldové. No skvělý.
,, Neboj zachvilku jsou pryč,,řekla Liddy a smykem odbočila doprava. Policajti,ale furt byli za námi.
,,Liddy to není dobrý,, řekl jsem ,, a Luke začiná hodně krvácet!,, dodal jsem.
,,Hold zastavím až u nemocnice mají smůlu,, řekla.Uviděl jsem budovu nemocnice,Liddy hned najela na parkoviště.
,, Vy se postarejte o Luka já jdu za poldou,, řekla a vystoupila. Nestihl jsem nic říct.
,, Slyšeli jste,, řekl jsem. Otevřel jsem dveře,pomalu jsem vytáhl Luka a s Nikki jsme ho nesli dovnitř. Jakmile nás uviděli sestřičky jedna se rozběhla pro lůžko,druhá k nám... Nikki šla s nima,já čekám na Liddy...★♥Liddy
Btw. Jedu na tábor a tak wifi asi nebude takže nebude 10 dní žádná část:/ musíte to vydržet prosím!!:) miluji vás♥♥
ČTEŠ
Light Revenge II // Jai Brooks//Cz
Fanfic,,Pravou lásku nepoznáme v okamžiku, kdy ji nalezneme, ale v okamžiku, kdy ji začneme ztrácet... ,, - Jai Brooks Toto bude pokračování story Light Revenge. Bude to spíš z jeho pohledu. Doufám,že se vám to bude líbit! @liddy94 2015