,, Všichni víte co máte za úkol??,, zeptala jsem se. Všichni přikývli.
,, Okey,teď jděte spát. Zítra to vypukne,, usmála jsem se.
,, Dobrou,, říkali všichni postupně. Já jim odpověděla všem najednou.Do místnosti najednou vstoupila Tez s Beauem. Jai na něj upřel pohled.
,,Slyšela jsem,že chceš být u nás,, zkřížila jsem si ruce na hrudi.
,, Ano chci,, tvářil se vážně.
,, Okey,Tez tě obeznámí s plánem,, uchechtla jsem se,Tez mu hned skočila okolo krku.
,, Teď běžte spát,zítra to začne,, zasmála jsem se ,, nemyslím si,že budou spát,, řekl potichu zamnou Jai.
,, Spát má několik významů zlato,, otočila jsem se k němu a obmotala jsem mu ruce okolo krku.
,, Tak co kdyby jsme šli spát??,, nahodil svůdnickej pohled.
,, Hmmm,, zkousla jsem si ret a poté ho políbila.,, Ehm,, ozvalo se pokašlání. U dveří stál Vin.
,, Ano??,, odtáhli jsme se od sebe.
,, Liddy můžu s tebou mluvit??,, zeptal se dost vážně,ou co se stalo?...Šla jsem za ním.Šli jsme před dům.
,, Liddy co když to nevýjde?,, zeptal se. Je tu totiž velká pravděpodobnost,že to nevýjde a dojde někdo o život.
,, Musíme být sehraní! A výjde to uvidíš,, usmála jsem se.
,,Paul by podruhé nesnesl,že se ti něco stalo,, chápu táta by to nevydržel. Hlavně ne teď když jsem zas sním.
,, Tak co zas máš v plánu ?? Vím,že vždycky máš další plán,, žduchla jsem do něho, on se zasmál.
,, Okey,ale budu potřebovat tvoji pomoc,, řekl,, poslouchám,, odpověděla jsem.
,, Dobře,plán je...................,,Jakmile mi řekl jeho dost dobrej plán,plácli jsme se a šli jsme dovnitř. Vin šel za Letty a za rodičema,já vzala dvě Corony z ledničky a šla sem nahoru za svým miláčkem. Ten ležel na posteli a blbnul s Hamletem. Dvě moje lásky spolu,ještě kdyby tu byl Jack tak by to bylo tak roztomilé,že by to nebylo ani možné.
,, Chceš??,, usmála jsem se a ukázala Corony.
,, Jasné, ale víc chci toto,, došel ke mě,vzal mi Corony z ruky a položil se na stolek. Potom svoje ruce přesunul pod můj zadek,musel si přičupnout,protože já jsem tak trochu prcek. Vyzvedl mě do vzduchu,já mu zkřížila nohy za zády. On mi stále držel můj zadek, po chvilce ho lehce zmáčkl. Já mu zavzdychala do ucha, a poté mu jemně zkousla ušní lalůček.
,, Chci tě Liddy Walker,, pošeptal úžasným hlasem.
,, Já tebe taky Jai Shawe,, pošeptala jsem mu nazpátek. On mě políbil na krku a poté hodil na postel. Když se chtěl vrhnout na moje tričko začal mi zvonit mobil.,, Jako vážne?,, začali jsme se oba smát,ale úsměv nám ztuhl když se na obrazovce objevilo jméno Nikki. Doufám,že se Lukovi něco nestalo.
L: Ano?? *byla jsem vystrašená
N: On...on se probudil!! * ta zas byla nejvíc happy
L: To je dobře!! Nikki zítra ráno za vámi dojedeme ok??* spadl mi kámen ze srdce
N: Okey,budem se těšit!
Luke: Dovezte mi Coronu!! *ozval se tam Luke.
Jai: neboj bro *zasmáli jsme se oba
L: tak zatím ahoj a dobrou* zavěsila jsem.Nejvíc se mi ulevilo když jsem slyšela Luka! Měla jsem vážně strach! Položila jsem mobil na stůl a do ruky jsem si vzala Coronu.
,, Ehm?,, odkašlal jsi Jai.
,, Chci ji mít studenou a né teplou jak nějakou sračku ,, vyplázla jsem na něj jazyk a o stůl otevřela flašku.
,, Otvírák ti nic neříká??,, vykulil oči. Já jen zakroutila hlavou,že ne.
,, Dopijem to a jdem spát,zítra musíme být oba fit!,, řekla jsem a lehla si na postel. Ale jakmile jsem to udělala, udělalo se mi špatně chtělo se mi zvracet. Rychle jsem strčila Jaiovi Coronu do ruky a běžela jsem na záchod....★♥Liddy
ČTEŠ
Light Revenge II // Jai Brooks//Cz
Hayran Kurgu,,Pravou lásku nepoznáme v okamžiku, kdy ji nalezneme, ale v okamžiku, kdy ji začneme ztrácet... ,, - Jai Brooks Toto bude pokračování story Light Revenge. Bude to spíš z jeho pohledu. Doufám,že se vám to bude líbit! @liddy94 2015