,, Na co ho potřebuješ??,, zeptal se Paul. Liddy se jen zasmála
,, Chci dokončit to co jsme kdysi začali,, vytáhla z kapsy flešku. Mia ji vzala a zapojila do počítače. Na plochu vyjeli fotky našeho týmu,byl jsem tam i já.,, Owen Shaw,, vražedně se koukla na jeho fotku.
,,Okey,ale co ti ostatní,hlavně jsou tam nějací nový jak vidím,, řekl Paul
,, Ty holky už jsou moje a toho černocha znáš,, ukázala na nějakého chlapa.
,,Roman?,, vykulil oči Paul. Liddy přikývla.
,, A ty ostatní dostanu rychle na moji stranu,že Jai?,, přesměrovala pohled na mě a s ní i Paul. ten mě nemá moc v lásce.
,, Okey,jdu zavolat Vinovi,, začal Paul vytahovat mobil.
,,Jo a řekni mu,že mám v týmu jeho dceru jestli by ho to zajímalo,, dodala Liddy a šla si pro Jacka. S miminkem jí to tak sluší.Došel jsem za Liddy a za Jackem,který spinkal v jejím náručí.
,,Sluší ti to s ním,, věnoval jsem jí polibek do vlasů.
,, Třeba jednou budu držet svoje vlastní,, krásně se na mě koukla. To mě zahřálo u srdce.
,, To doufám. ,, usmál jsem se a políbil ji. Ach já ji tak miluji.
Najednou se objevil blesk. Já s Liddy jsme se koukli na Miu,která držela v ruce foťák.,, No co? Musím mít památku ne?,, usmála se.
,, Vin je tu i s Letty do 10 minut,, došel Paul. Jenom jsme se na sebe s Liddy koukli,Liddy předala Jacka Mie a my tři jsme šli do garáže. Byla víc vymakanější než co má otec,ale míň než má Liddy.,, Liddy nahoď to,, řekl Paul.
,, Počky zavolám odborníka,, zasmála se Liddy a už volala Tejovi a zbytku týmu.
,, Jaká byla svoboda??,, uslyšel jsem smích u dveří. Byl to Vin.
,, Vine!,, vykřikla Liddy a běžela k němu a objala ho.
,, Tak jaká ty uprchlice?,, další hlas se ozval a to byla Letty.
,,Ale dobré, víš co žádní kluci ,, zasmála se Liddy a Letty s ní. Ale já si odkašlal.
,, Jo Jai toto je Vin a jeho žena Letty, a vy dva ho znáte,, usmála se Liddy.
,, Až moc dobře,, řekla Letty ,, Jai Shaw,, dodal Vin.
,, No a teď kvůli čemu tu jsme,, odsekla naše pohledy Liddy. Jakmile jsme chtělí jít k plošině, objevil se tu zbytek týmu. A bylo další vítání,hlavně Vina,Letty a Lucy. Prostě rodinka.Kdyby Liddy nezatleskala tak to vítání tu bude snad do Vánoc.
,, Zavolala jsem si vás kvůli němu,, mrkla na Teje,který hned hodil znovu naše fotky na obrazovku.
,, To je hrozná fotka,, zasmála se Tez.
,, Nestěžuj si ,, zasmála se Liddy směrem k ní.
,, Luke,Jai,Nikki,Tez,Roman jsou sto pro na naší straně. Ještě zjískám zbytek a můžem jít na něho.,, řekla Liddy.
,, Ale to budeš mít všechny jeho lidi a on vlastně nic,, zamračil se Vin.
,, Má ještě několik lidí po jiných základách,, zapojila se Tez.
,, Ou,, zakroutil hlavou Paul.Liddy začla vysvětlovat plán,všichni jsme jí pozorně poslouchali. Vážně měla velikou touhu zabét mého otce,nedivím se jí. Každému rozdělila roli v její akci. Všichni jsme souhlasili.
,, Mise OWEN SHAW může začít!!!,, zakřičela Liddy a dala ruku před sebe. Všichni jsme natáhli ruce k ní. Jakmile jsme tam byli všichni, vyhodili jsme jich do vzduchu a zakričeli jsme; ,, Jeď nebo zemři!,,
★♥Liddy
ČTEŠ
Light Revenge II // Jai Brooks//Cz
Fanfiction,,Pravou lásku nepoznáme v okamžiku, kdy ji nalezneme, ale v okamžiku, kdy ji začneme ztrácet... ,, - Jai Brooks Toto bude pokračování story Light Revenge. Bude to spíš z jeho pohledu. Doufám,že se vám to bude líbit! @liddy94 2015