Yaz yağmuru çok güzel yağıyordu, odamdan yağan yağmuru izliyordum. Bugün tatilin ilk günü koskoca 3 ay, 12 hafta, 84 gün bu sene 11. sınıfı bitirdim bu yüzden annem yazı eğlenerek geçirmemi söyledi.Telefonum çalıyor arayan Arastı.
E:Efendim
A:Hadi kızım gir şu konuşmaya
E:TamamBu arada ben ECE KESKİN, ailem çok küçük yaşta dağıldı ve bende annemle kalıyorum.
Ç: Oh be kızım geldin sonunda
Bu çağan çetenin en deli dolusu, aramızda kalsın Çağanın hayal gücü çok geniş uzaylıların gerçek olduğunu inaniyor.
K: Kesin uyuyordun.
Buda Kerem zeka fışkırıyor çocuktan, anne ve babası sürekli iş seyahatlerine gittiği için teyzesinde kalıyor.
M: Neyse yarın gidiyoz dimi
Mert genellikel dışarıdan bakıldığında soğuk birine benzer ama alışasıya kadar .
A: Yarın yerleşiriz akşam aynı mekan.
Aras, annesi çok küçük yaşta öldü babası da 3 sene sonra evlendi ama Aras bunları umursamıyor bile
E: Bilmiyorum, annem hazırlanırsa çıkarız.
K: Olsun sen gel
E:Yok ya,anneme yardım falan ederim.
Ç: İyi tamam 2-3 gün sensiz idare edicez.
M: Şimdi Aras Ecesini bırakamaz.
A: Ne alaka oğlum, gitcez işte.
K: Vay! İnsanlık için küçük bizim için büyük bir adım.
E: Ne boş yaptınız.
A: Aynen
B: Ece!
E: Ben kapatıyorum annem sesleniyor. İyi geceler.
B: Yarım saatir sesleniyorum kızım.
E: Bizimkilerle konuşuyorum.
B: Eşyaların hazır mı?
E: Hazır.
Annem Banu cafemiz var hem yazlıkta hem İstanbulda. Evet, yazın yazlığa gidiyoruz, sabahtan beri onun muhabbetini yapıyoruz.
B: Tamam, benim 2 günlük işim var sonra geçeriz yazlığa
E: Tamam, annem
Annem odadan çıktıktan sonra müzik dinlemeye başladım 1,2,3 tam 3 saat boyunca, saat 3.30 olmuştu hemen yatağa girip kendimi uykuya teslim ettim.
"Zzz zzz" of telefon sesi, en nefret ettiğim uyandırılma şekli
E: Alo
Ç: Güna-, pardon tünaydın
E: Ne diyorsun Çağan
K: Saat 13.30 onu kast ediyor
E: Yuh! O kadar uyumuşmuyum
M: Biz geldik, sensiz çok sıkıcı şimdiden.
E: 2 gün sabır edin
A: Öyle olsun.
E: Ben kapatıyorum anneme yardıma dükkana geçeyim
A: Görüşürüz.
Hemen hızlı bir duş alıp saçlarımı iki yandan balık sırtı ördüm -ıslak ıslak- çok hoşuma gidiyor. Üstüme şort ve t shirt giyip evden çıktım, 10 dk sonra cafeye vardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 İdiots (Yarı Texting)
Ficțiune adolescențiMert Kerem Çağan Aras Ece çocukluktan beri arkadaş olan bu çete her yaz olduğu gibi bu senede yazlığa gittiler fakat bu sene her seneden farklı. Bakalım bu çetenin bu seneki yaz macerası ne?