two

67 8 12
                                    

Yemekler geldikten sonra ikiside yerler.George saatte baktığında 00.37 olduğunu gördüğünde kaşlarını çattı ve ağzında hala yemek varken konuştu.

G:Saatin nasıl bu kadar geç olduğuna inanamıyorum

D:Saat kaç? (Saat kaçmaz hduavsjsbgsnags)

G:00.37

D:Vay be! Bugün hayatımın en gerici günü olabilirdi.

G:Sana katılıyorum daha fazla gerginlik olursa herhalde altıma işeyebilirim.

D:ahhahaa bende.

Yemekler bitince George bulaşıkları mutfağa geçirdi ve hızlıca yıkadı.Ve kendini koltuğa Dream'in yanına attı.

G:Ahh! Bugün cidden çok yoruldum gözümü iki saniye kapatsam direk uyuyabilirim. Bu arada biz niye tam olarak tanışmadık?

D:Nasıl yani?

G:Yani sadece adımızı biliyoruz mesela sen. Yaşın kaç? Neler yapmaktan hoşlanırsın?

D:Ha anladım.Ben 24 yaşındayım, yani genellikle sokakta tek başıma gezmeyi yada evde bilgisayarımda oyun oynamayı severim

G:Ben de 23 yaşındayım ben psikoloji okuyorum ama bu sene okulumu dondurdum ve Gamer'ım.

D:Hm aramızda sadece bir yaş var.

G:Arkadaş olmaya ne dersin?

Dream gülmeye başladı.(bende papatya nsuahaj tamam tamam bir daha yapmicam sjsjjs)

G:Hey! Ne gülüyorsun.Olmak istemezsen anlarım.

D:Hayır! tabikide olmaktan gurur duyarım! Hatta ben arkadaştan daha fazlası olduğumuz düşünüyordum?

(Yok ebesinin-)

G:Daha fazlası derken Dream?

D:Boşver sonra söylerim...yani arkadaşız sonuçta

G:Pekiii ben uyuyacağım gel sanada misafir odasını göstereyim.

D:Seninle yatmak istiyoyummm

Dedi bebek sesiyle ve dudaklarını büzdü.

G:Hayır! Asla öyle birşey olmayacak hadi gel odanı göstericem!

D: ama yütfenn ben koykuyoyumm :(

G:Tanrım Dream koskoca adamsın ve yaptığın hareketlere bak ah...tamam yat ama elini sürmiceksin bana anladınmı!

D:TAMAMMMMMM!!!! MUAHH

Yalandan George'a öpücük yolladı ve önden üst kata çıktı George ise ışıkları kapatıp arkasından geldi.Odaya geçtiler.
_____________________________________________________________________

Evet kısa olmis olabilir çünkü yamadan önce yaziom bir günde 2 bolumyazdim amina

Sakalarim nasıldı PUUAHAHAUDVAKGDHDDHDH

NEYSE OYLARSANİZ SEVİNİRİM İNS BEGENİRSİNİZ BYEEE MUAH OPTİM

(oylamasaniz yine sizi gidiklamaya gelirim ona göre sşhh)

277 kelime...

//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin