three

76 6 9
                                    

İkiside odaya geçerler.

D:Uh George bana verebileceğin bir kıyafet varmı?

G:Tabikide geçenlerde bir kıyafet sipariş ettim ama ederken bedenine bakmamışım bedeni baya büyük sana tam olabilir.

Konuşurken bir yandan dolabını karıştırıyordu.

G:Buldum! Dedi ve Dream'e döndü Dream çoktan üstünü çıkarmıştı sadece boxerı vardı üstünde. George anında kızardı ve gözlerini kapattı ve elini uzatıp kıyafetleri Dream'e verdi.

G:B-ben e-en iyisi o-odadan çıkıyım S-sen giyin.

D:Sorun değil George kalabilirsin.

G:P-peki

Dream giyindikten sonra sıra George'a gelmişti.Dolabını karıştırdı ve kırmızı bir hoddie ve gri bir eşofman çıkardı.

G:Dream odadan çıkarmısın?

D:Nedenmiş o?

Dream George'a yaklaşırken konuştu.

G:Çık hadiii!

D:Bende nedenini soruyorum işte

Dream çok sakin konuşuyordu resmen sesi George'u tahrik ediyordu.

G:UTANIYORUMMM!!

Yüzünü kapatarak bağırdı George.

D:Bu geçerli bir sebep değil...

Dream George'a daha fazla yaklaştı ve büyük elleriyle onun belini sardı.

G:DREAM NAPIYORSUN AŞAĞIDA NE KONUŞTUK DOKUNMA BANA!

D:Ben orda onayladığımı hatılamıyorum?(yalan atio salak sjsjsn)

G:Ben niye hatırlıyorum acaba?

George göz devirdi ve kıyafetlerini alıp odadan hızlı adımlarla çıktı.

D:Nerye gidiyosun George!

G: Banyoda giyinicem beyefendi!

Sonra George banyoya geçti Dream odada kendi kendine mırıldanıyordu

D:Şimdi benden kaçmış olabilirsin ama bu son değildi georgie...

Sırıttı ve yatağa geçti sırtını yatağın başlığına dayadı dizlerini kendine çekti ve oturdu telefonunu eline alıp sosyal medyada gezmeye başladı.

Bir süre sonra George geldi üstünü giyinmişti.

G:Napıuosunn

D:Hiç öyle internette geziyorum

G:Sana bir sürü arkadaş tanıştırıcam bayılacaksınnn

George geç olmasına rağmen enerji gelmişti

D:ya ne demessin

Dream bu sefer umursamaz bir sesle trip atarmışçasına konuşmuştu gözü hala telefondaydı

G:Noldu bakıyım sana,beni giyinirken göremedin diye moralinmi bozuldu ha?

George küçük bir kahkaha attı. Dream cevap vermedi.

G:Pistt sana diyorum ALOOO!

George Dreami dürttü Dream hala cevap vermiyordu.

George dayanamadı ve Dream'in yanağına bir öpücük kondurdu.Dream o öpücüğün şokuyla başını kaldırdı George'a döndü.George eliyle ağzını kapatmış kıkırdıyordu.

D:Bir dakika s-sen az önce b-beni ö-öptünmü?

G:Konuşmayınca dayanamadım. Hala kıkırdıyordu.

D:TANRIM TEKRAR ÖP. ÖPÜCÜĞÜN ÇOK TATLI. HADİİİ TEKRAR!!!

G:Tanrım! Saçmalama bak diye öyle yaptım.

D:Hadi georgie lütfen öp çok istiyorum çok tatlı!

G:Ahhh! Peki tamamm :)

George dudağını Dream'in yanağına yaklaştırırken Dream anlık refleks ile kafasını çevirdi. Dudaklarının buluşmasını sağladı.George bir anda şok olmuştu.Bu öpücük onu rahatsız etmemişti tam tersi onu güvende hissettirmişti.

George'un düşüncesi

Bu öpücük beni rahatsız etmedi tam tersi bana huzur verdi.Tanrım ben Dream'e karşı birşeyler mi hissediyorum yoksa.HAYIR YANİ DAHA BİR KAÇ SAAT ÖNCE TANIŞTIM ONUNLA ASLA.BEN NE DÜŞÜNÜYORUM

Fakat George bu öpücüğe karşılık vermek istedi yaptıda.

Dream tam kafasını çekecekken,dudaklarını ayıracakken George tekrar birleştirdi yumuşak bir şekilde dudaklarını öpüyordu.

Dream tam kafasını çekecekken,dudaklarını ayıracakken George tekrar birleştirdi yumuşak bir şekilde dudaklarını öpüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Goruntu bu ehe)
Sonra George dudaklarını ayırdı şok içinde Dream'e bakıyordu.Sonra yandaki yastığı aldı ve yüzünü kapattı George.
Yüzü yastıktayken

G:TANRIM KENDİMDEN COK UTANIYORUM BUNU NEDEN YAPTIN DREAM BİRŞEY SÖYLE ÇOK UTANIYORUMMM!!

Dream kahkaha attı.

D:Utanılacak birşey yok benden utanmana gerek yok georgie beni tekrar çekip öpen kimdi acaba???

George başka bir yastık aldı ve Dream'in yüzüne fırlattı.Dream hala kahkaha atıyordu.Sonra sesini sakinleştirip konuştu

D:George seni nasıl öptüğümü bende anlamadım ama sen sonra bana karşılık verdin...aslında bundan nefret etmedim...nedenini bende bilmiyorum tanrım ne diyeceğimi bilmiyorum George...

G:Aslında gerçek şu ki bende sana nasıl karşılık verdiğimi anlamadım bilmiyorum öpmen beni güvende hissettirdi ve huzur verdi...tanrım çok utanıyorum BAKMA BANA!

D:Öp beni...

G: Ne?

D:George öp beni lütfen...

George Dream'e yaklaştı.Ve başını hafif sola eğdi ve yumuşak bir şekilde öpmeye başladı.Öpücük sertleşmişti ve Dream hızlandırdı arada nefes almak için dudaklarını ayırıyordu .Uzun süre devam ettirdiler.

G: Dream tamam y-yeter uyumak istiyorum...

D:Yetmez...

Dream George'un üstüne çıktı ve yaklaştı artık burunları birbirine değiyordu.

D:Sonsuza kadar seni öpebilirim gogy

G: Bende ama cidden yorgunum Dream...

D:Peki.

Yorganın altına geçtiler George başını Dream'in göğsüne koydu ve Dream'e sarıldı. Dream de koca vücuduyla sarmışt8 George'u. Ve uyuya kaldılar...

//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin