eight

47 5 16
                                    


George pov':

Patlama sesi duydum ama kurşun bana gelmemişti...Patlama sesinden sonra gözümü açtığımda Dream yerde yatıyordu.Çığlık attım.

G:DREAM!!!!

C:Ah! Sen bizle geliyorsun Davidson o artık öldü.

G:BIRAK BENİ O ÖLMEDİ! SÜRTÜK BIRAK BENİ.

Elinde kurtuldum yerdeki silahı alıp onu vurdum adamları bana saldırmaya başladı çok değillerdi.3 adam vardı hepsini silahla vurdum.Sinirden gözüm dönmüştü.

Artık sadece ben ayaktaydım.Öldüklerinden emin olduktan sonra Dream'in yanına koştum.

G:D-dream...kalk!

D:g-george...

Sesi çok kısık geliyordu.

G:T-TANRIM! y-yaşıyorsun...h-hadi kalk hastaneye gidicez h-hadi...

D:g-george h-hareket e-edemiyorum...

G:hayır hayır hayır kalk h-hadi b-bana söz v-verdin b-beni bırakmıcaksın...

Ağlamaya başladım.Dream kalkmaya çalışıyordu.Onu kaldırmaya çalıştım.

D:g-george B-ben ö-özür d-dilerim s-seni d-dinlemedim.

G:k-kapa ç-çeneni! k-konuşarak k-kendini y-yorma h-hadi y-yürümeye çalış c-caddeye k-kadar...

D:b-benim s-suçum...

G:sevgilim...seni seviyorum

D:B-bende s-seni...

Bir şekilde ayağa kalktı ona destek oldum yürümesine yardım ediyordum ağır olduğu için onu kucağıma alamazdım.Bir şekilde geldik.Caddede her zamanki gibi kimse yoktu.Telefonumu çıkardım hemen ambulansı aradım...

G:b-biraz d-daha d-dayan l-lütfen...

D:s-senin i-için d-dayanmaya ç-çalıştım g-george...a-ama artık d-dayanamıyorum...

G:D-DREAM! L-LÜTFEN TANRIM L-LÜTFEN D-DAYAN! B-BENİ S-SEVİYORSAN!

D:ç-çalışıyorum...d-dayanmaya ç-çalışıyorum ama ç-çok y-yaralandım...

G:DREAM LÜTFEN! SEVGİLİM HADİ AMA BİRAZ DAHA,AZ KALDI!

12 dk sonra ambulans geldi ve bindik.Kafayı yemiştim.Gözleri kapanıyordu...

G:D-dream h-hayır b-bana s-söz v-verdin...s-sözünde d-durmak z-zorundasın...

Elini tutuyordum...onu kaybediyordum,kalbim acıyordu...

G:h-hadi a-ama c-cevap v-ver b-bana!...H-hadi e-eve g-gidelim b-birlikte.....b-birlikte b-bilgisayar o-oyunu oynayalım...l-l-lütfen....

D:g-george...b-ben y-yapamıyorum...

G:B-BANA B-BAK G-GÖZLERİNİ K-KAPARSAN S-SENİ K-KENDİM Ö-ÖLDÜRÜRÜM T-TAMAM MI!...

O an sanki nefes alamıyordum...Hastaneye gelmiştik hemen, acilden girdik, hastane az kalabalıktı acı çekiyorum dayanamıyordum...Ameliyathaneye girdiler beni almadılar,koridorda duvarları yumrukluyordum...Aklıma Karl'ı aramak geldi.

G:A-alo k-karl **** Hastanesi'ne g-gelebilir misiniz..

K:TANRIM GEORGE SANA N'OLDU! YARALANDINMI?! TAMAM GELİYORUZ SAKIN BİR YERE AYRILMA...

Kendimi kaybediyordum.Bağırıyordum,çığlık atıyordum,o giderse,bende giderdim...Yerde oturuyordum sonra bir doktor gelip bana sakinleştirici iğne vurdu...Dizlerimi kendime çekip duvara yasladım sadece ismini sayıklıyordum 'dream,dream,dream,'

//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin