Dream pov':
Sabah uyandığımda yanımda uyuyan güzelliğe baktım bugün bir işimi yapmam gerekiyordu.Hemde çok büyük.George'a haber vermeyeceğim benimle gelsin istemiyorum...Ama her türlü yokluğumu fark edecek o yüzden hızlı olmalıyım.Sessizce yataktan kalktım ve banyoya gidip işlerimi hallettim üstümü başımı değiştirdim.Ve salondaki kanepe arasındaki silahımı ve maskemi alıp evden hızlıca çıktım.Saat baya erkendi George geç uyandığı için umarım beni fark etmez diyerekten ara sokaklarda yürümeye başladım.
Avlarım daha burda yoklardı,cebimdeki telefonu çıkardım.
~Şerefsiz pislik~
Beni özledinmi hm?
Bence hiç sanmıyorum
Dikkatli ol Caspy senin her an ecelin olabilirim ;dCaspy'e mesaj attım.Buraya geleneklerinden eminim... Duvarın köşesine yaslandım yere oturdum.Beklemeye başladım tam bir buçuk saat sonra mesaj geldi.
~Şerefsiz pislik~
Kapa çeneni Dream!
Asıl ben seni geberticem hazır ol
Unutma sen teksin hiç şansın yok
Ha unutmadan,senbir sürtüksün ;)KAPA O SİK ÇENENİ SENİ KALTAK!
HEPİNİZİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRECEĞİM!
EĞER CESURSAN ARA SOKAĞA GELİRSİNhahahaha ne kadar korktum anlatamam
Seve seve gelirim dreamcim mhh!Çok sinirlenmiştim onun organlarını parçalamak istiyordum.Telefon-
u kapatım cebime koydum George daha aramadığına göre uyanmamış olmalıydı.Sokak çok sessizdi.Ama o sessizliği Caspy'nin kahkaha sesi bozdu.Ve sokağın ucundan Caspy belirdi.Caspy,Siyah saçlı kahverengi gözlü uzun boylu biriydi.
C:Vay Vay Vay! Burda kim varmış! Yine bizim kaltak gelmiş ha? Noldu geçen gün mermi sıyırdı diye resmen ağlıcaktın HAHAHAHA!
D:KAPA ÇENENİ KAHPE!
C:Hmm... senin Davidson ile ne işin vardı Dream ha?
D:Ne? O tanımadığım sıradan biriydi! Ne saçmalıyorsun?
Caspy yine bir kahkaha patlattı.
C:Ah ah ah...Dream...O kadar salak değilim Davidson la birlikteydin onu tanıyorsun bunu ikimizde gayet iyi biliyoruz.
D:Bu seni asla ilgilendirmez!
C:İlgilendirmez mi? Davidson sana hiçbirşey söylememiş sanırım.
D:Ne demeye çalışıyorsun?!
C:Davidson'u bana getir...
D:Neden!!
C:Tanrım neden bu kadar safsın Dream! İnsanlara çok güveniyorsun, George benim adamım.
D:nE?....
Beynimden vurulmuşa döndüm yani resmen George Caspy'nin adamıydı.Tanrım...kendime engel olamıyorum resmen ağlıcaktım.Yani bunca zaman George onların tarafındaydı.Peki neden o gün onlardan kaçıyordu?!
D:George sizin tarafınızdaysa neden o gün sizden kaçıyordu?!?!?!
C:Çünkü Davidson da senin gibi saf ve korkak tı Dream...
Koşarak boğazına yapışıp duvara vurdum kafasını.
D:BANA BAK GEORGE HAKKINDA BİR KELİME DAHA EDERSEN SENİ BURAYA GÖMERİM ANLADINMI BENİ TAŞŞAK KAFALI!!!
Caspy gülmeye başladı ve beni itti.Dengemi kaybettim yere düştüm.
C:Şuna bak! Sevgilisinide nasıl koruyor AHAHAHAHA! Çok zavvalısın Dream!
Üstüme yürümeye başladı orurduğum yerde geri doğru sürünüyordum.Elinde bıçak vardı. Tekrar itince tamamen yere uzandım ve üstüme çıktı.
C:Noldu? Korktunmu?! Ahahhahah! Senin derini süzücem DREAM!
Karın bölgeme bıçakla çizikler atmaya başladı. Bağırıyordum silahımı çıkardım.Ve ateş ettim isabet olmadı bu sefer beni sıkıca tuttu.Devam etti.En sonun doğruldum ve yüzüne bir yumruk geçirdim.Adamları geldi beni tuttu ve bağladılar.
C:Dream çok cesursun ama bu okadarda safsın bunu biliyor musun?
Gülmeye başladı. Ve beni duvara bağladılar ayaktaydım.
C:Bakalım Ne kadar büyük bir sikin var DREAM HAHAHAHA!!!
dedi ve pantolonumu ayak bileklerime kadar indirdi ve çetesiyle gülmeye başladı.
Çeteden bir kaç adam fotoğrafımı çekiyordu.Bu beni. İçin sorun değildi.Çükü yüzümde maske vardı.Bağlı olduğum için hiçbirşey yapamıyordum hepsibana yumruk yada tekme atıyordu.
D:Sana teklifte bulunursam beni bırakır mısın?
C:Hmm mesela bana George'u verirsen evet.
D:Hayır! George olmaz
C:O zaman asla burdan gidemiyceksin.
Cidden ölecekmiş gibi hissediyordum.Ama George için dayanmak zorundaydım.
C:Seninle uğraşmak cidden çok eğlenceli! Ahahahah
Ve bir ses duydum...
G:Dream!?
D:GEORGE!
C:ooo bir taşla iki kuş,bu iyi bir haber!
G:Dream'i hemen bırak Caspy!
C:Bu o kadar kolay değil
G:Beni al onu bırak lütfen!
D:GEORGE SAÇMALAMA EVE GİT!
C:Benim için uyar
D:GEORGE GİT DEDİM SANA BENİ BOŞ VER!
G:Sen kapa çeneni!
Ne oluyordu kafam karışmıştı...Caspy beni çözmeye başladı.Bende tam ona silah çekecekken George'a silahı doğrulttu
C:Böyle bir şey yaparsan Davidson'u birdaha göremezssin
D:HAYIR BIRAK ONU!
C:KAPA ÇENENİ KALTAK!
G:DREAM SEN GİT!
D:HAYIR SENİ BURDA BIRAKMAM!
C:Tanrım yeter artık!
Caspy bir abda silahı bana çevirdi ve bir patlama sesi duyuldu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]
Fiksi RemajaBir çocuğun serseriler den kaçarken maskeli bir adamla tanışmasıyla başlar...