fourteen

48 8 10
                                    

//Dream anlatimi\\

Mia daha hızlı sürtünmeye başlamıştı.Resmen boşalacaktım.Sonra anlık refleks ile onu kucağımdam kaldırdım.Yanıma oturtturdum.Hala deli gibi öpüşüyorduk.Ve o ses...

G:dream?...

O cızıltılı ve ağlamaklı ses...Hemen öpüşmeyi bıraktım tam karşımda duruyordu.

G:neden?...

Evet...Neden? Bunu neden yaptım? (Sahrossun mal sjjsjs)

D:g-george...

M:Hadi ama devam edelim

Ayağa kalktım ve yanına gidip ellerinden tuttum.

D:b-bu i-istiyerek o-olmadı...

G:N-ne?...

Kolunu tutup kapıya doğru yöneldim.

G:d-dreamm! Bırak b-beni!

D:h-hayır e-eve g-gidiyoruz.

Zorla arabaya bindirdim bende bindim.

G:KAPININ KİLİDİNİ AÇ GİDİCEM!

D:h-hayır

Dikiz aynasına baktım gözlerim kızarmış ve dolmuştu.

G:BEN SENİ İSTEMİYORUM ARTIK BİTTİ TAMAM MI BİTTİ!

Gözüm sadece düz bakıyor ellerim direksiyonda,arabayı çalıştırmak istiyorum ama bedenim izin vermiyor...konuşamıyorum,resmen bütün vücudun felç geçirmiş gibi...

G:Sana diyorumm!!...d-dream gözlerin...

D:ü-üzgünüm b-b-ben c-ciddn ç-çok üzgünüm...

Kafamı direksiyona yasladım bu sefer hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.

G:SANA KAPIYI AÇ DEDİM!

D:Vur b-bana...

G:N-ne?

D:l-lütfen v-vur b-bana istediğin kadar b-bunu hak e-ettim...B-ben k-kötü b-bir i-insanım,y-yapamıyorum ç-cok kez d-denedim a-ama ben s-sevdikledime zarar veriyorum...

G:g-gitmek istiyorum...

Yüzünü görmesem bile ağladığını sesinden anlayabiliyorum...Kafamı kaldırdım.O şefaflaşmış,buğulanmış kahverengi gözlerine baktım.Göz yaşları yanağından akıp gidiyor.Ağlamaktan kızarmış kenarları hafif morlaşmış dudakları...

Öptüm o kızarmış dudaklarını.Her zamankinden daha derin öptüm sanırım son öpücüğümdü...Geri çekildim kapının kilidini açtım.

D:t-tamam g-gidebilirsin...s-sana zarar v-veriyorum b-benimle birlikte o-olman yanlış,s-son kez ö-öptüm s-seni,güzel dudaklarını b-bir daha ö-öpemicem g-görüşürüz...

Gitti.

Bende zor olsada eve gittim.Yatak odama çıktım.Attım yatağa kendimi saatlerce ağladım.Neden yaptım bunu.Kendi isteğimle kaybettim onu...Defalarca kustum.Başım dönüyordu,midem bulanıyordu,nefes alamıyordum ben sanki ölüyordum...o yatağın ortasında acı çeke çeke uyuya kaldım...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah çalan telefonumun zil sesine uyandım.Arıyan...Karl...

Açtım...

K:Alo Dream!

D:A-alo?

K:Tanrım sonunda açtın oh...dostum seni zibilyon kez aradın sanırım uyuya kaldın...iyi misin?

D:d-değilim

K:Yanına gelmemi istermisin?

D:H-hayır yanlız kalmak istiyorum b-benimle b-bir daha k-konuşmayın b-bu b-bir h-hata

K:HAYIR DREAM DEĞİL BİZ SENİ SEVİYORUZ SEN İYİ KALPLİ BİR İNSANSIN SADECE SAHROŞ OLDUN BUNU İSTİYEREK YAPMADIĞINI BİZDE BİLİYORUZ!

D:D-DEĞİLİM B-BEN D-DEĞİLİM B-BEN B-BU HAYATIMDA HERKESİ KAYBETTİM...g-george'ta d-dahil...o benim tek yaşama sebebim zaten ama b-bir hata yaptım b-bu affedilemez b-bir şey...B-ben i-iyi b-biri değilim psikolojim ç-çok b-bozuk B-ben artık yaşamak istemiyorum...Hayat bir okyanussa,ben yüzme bilmiyorum...

K:D-DREAM!

telefonu kapattım.Cidden artık yaşamak istemiyordum.Yine geliyorlardı,onlar yine geliyorlar...

Siyah görünümlü biri beni ordan izliyor beni korkutuyor.Neden şimdi geldi...

Bağırıyorum,çığlık atıyorum gitsin diye,gitmiyor daha da yaklaşıyor ayağa kalkıyorum etraftaki eşyaları ona fırlatmaya başlıyorum.Ama gitmiyor hiç bir şey ona etki etmiyor.Bana "kötü,iğrenç" diyip dalga geçiyor.Çıldırmak üzereyim.

Bir anda yok oluyor ama geri geleceğini biliyorum.Aşağı kata indim,mutfağa girdim üç tane hap içtim kendime gelmeye çalışıyorum.

___________________________________________________________________

Evet biraz kısa oldu yolda yazıyorum..

Araba sallanıyor yazamıyorum😭😭(bahaneye gel shsbjs)

Gece yeni bilum var

Oylayın ulen

515 kelime...










//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin