fiveteen

60 8 7
                                    

//Dream anlatimi\\

Uyandım.İlaçlar sonrasını hatırlamıyordum.Kapı çaldı...açmaya giderken George olmasını diledim.Açtım bizimkiler gelmişti.

Karl,Sapnap,Wilbur,Tommy,Techno...ve sonrasını en arkada George'un üzgün bir şekilde geldiğini gördüm.

S:DREAM!

Arkamdan biri bana dokundu hayır,hayır,hayır...lütfen o olmasın tanrım lütfen!!

Siyah adam...Bana bağırmaya başladı...Çığlık attım bir anda yere düştüm yere oturdum bana bağırıyordu,ama eskisi gibi değildi...bana eskiden bu kadar sinirlenmezdi...şimdi daha sinirli...

W:DREAM NOLDU!

Wilbur yanıma gelmeye çalıştı...

D:B-BANA Y-YAKLAŞMA!

Tom:TANRIM NOLUYOR!

Daha fazla bağırmaya başladı...Bana iğrenç diyordu...Ona ilk defa karşılık verdim...

D:GİT BURDAN! BANA BAĞIRMA YETER ARTIK SENİ İSTEMİYORUM LÜTFEN GİT YALVARIRIM BANA BAĞIRMA...

Techno:Dream,Dream,Dream dur! Çocuklar geri çekilin ne yapıcağımı biliyorum sadece paniklemeyin...

G:DREAM'E NE OLUYOR!

K:George sakin ol...

Techno: Are you sick of me?
Would you like to be?
I'm trying to tell you something
Something that I already said

Tv girls-Lovers rock

Bu şarkı...bende söylemeye başladım...

D:A-are y-you s-sick o-of me?
W-would y-you like to b-be?
I'm trying to t-tell you s-something...

Techno:aferim devam et...~

D:You like a pretty boy
With a pretty voice
Who is trying to sell you something...

Susuyordu bu şarkı her zaman işe yarardı.

Techno:evet bu Dream

Yanıma yaklaştı...

D:Y-YAKLAŞMA!

techno:tamam sakin ol...yaklaşmıyorum bak aramızda mesafe var derin derin nefes al o susucak sakinleş...

G:O i-iyimi?

Techno:Shh çocuklar susun...derin derin nefes al...ilaçlarını getirmemi istermisin?

Başımı onaylarcasına salladım...

Techno:Sapnap tezgahın üstündeki ilaçları verirmisin?

S:Tamam he!en veriyorum...

Techno:Dream sen şarkı içinden söylemeye devam et...ona kötü sözler söyle rahatsız olucak hadi!

D:İĞRENÇ SENSİN BEN KÖTÜ BİRİ DEĞİLİM! SEN KÖTÜSÜN! İĞRENÇ PİSLİK GİT BURDAN!

Techno:evet devam et!...yaklaşabilir miyim?

D:HAYIR DOKUNMA BANA!

Techno:Tamam dokunmuyorum sana dokunmucam

S:ilaçları getirdim.

Techno:Hah tamam.Dream hadi bunları iç.

D:YAKLAŞMA!...Y-yer b-bırak B-ben alıcam...

Techno:Tamam sakin ol...bırakıyorum gel al...

İlaçları alıp içtim.

Techno:Hadi gel odana çıkalım...

D:t-tamam...

Odama çıktım uzandım ve uyudum...

//Yazar anlatimi\\

T:Çocuklar gelin aşağı kata herşeyi anlatıcam...

Herkes aşağı kata iner ve salonda otururlar...

G:b-bu n-neydi D-DREAM'E NE O-OLDU!?

T:SHH SAKİN OLUN Bİ!

K:Tamam anlat dinliyoruz...

T:Kimseye söylemeyin hatta ona size söylediğimide söylemeyin...Dream aslında çok ciddi bir seviyede şizofreni...

S:NE?!

T:tanrı aşkına sessiz olun uyuyor!

W:Dream şimdi hayali şeyler görüyor yani? Sen nerden biliyorsun?

T:Aptal ben onun çocukluk arkadaşıyım...o bunu çok yaşadı yani ailesini kaybettikten sonra özellikle...bizim bir şarkımız vardı bu şarkıyı seviyor hatta ona yardımcı oluyordu.Dream yani aşşırı derece üzüldüğü zaman oluyor bu ama uzun zamadır olmuyordu...ne zaman olsa beni arardı zaten hep ben ona yardım ettim...

G:N-ne y-yani h-hepsi b-benim y-yüzümdenmi...

George ağlamaya başlamıştı...Karl George'a sarıldı...

K:Shh sorun yok Dream'e birşey olmucak

Techno:Birşekilde bunuda anlatıcaz ama hiç bu kadar kötü olmamıştı yani ona dokunmamızı bile istemiyor...yani uyumasıda kötü çok fazla rüya görüyor bu onu daha da etkiliyor...

G:N-ne yapıcaz?

Tom:George Dream'in yanına gitse?

G:HAYIR! Olmaz e-eminim ş-şu anda en son g-görmek istediği insan b-benim...

Techno:Şu an kimse onun yanına gitmesin yanlız kalması lazım ama onun yanında kalalım...

____________________________________________________________________

Evet kısa oldu ama olsun :)))

Kısa ama sürekli yeni bölüm at aya calisiyorum

Neyse bye oylayın lan!....

535 kelime...



























//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin