George pov:
Uyandığımda bana sarılmış olan büyük bedene baktım.Dream...çok tatlı uyuyordu çok yorulmuş olmalı.Tabii bende yorgundum halen...ama uyumakta istemiyordum yatakta onu izlemeye başladım.Hala uyanmayınca yataktan doğruldum
Ayağa kalktım ve tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkadım ve o bulanık görüntü artık gitmişti.Tuvaletten çıktım odaya geri döndüm.O hala uyuyordu tanrım... Onu deli gibi öpmek istiyorum.Odaya vuran sarı ışıklar saçlarına yansıyor ve altın gibi parlamasını sağlıyor.Yatağa doğru yürüdüm ve oturdum.Yatakta ayaklarımı birbirine doladım.Onu izlemeye başladım.Çıplak sırtına öpücükler kondurmaya başladım,minik mırıltılar çıkarıyordu.Öpücüklerimi omzuna kadar getirdim.Ve yanağınıda yumuşak bir şekilde öptüm.Onu cidden çok seviyordum,deli gibi aşıktım ona...yaptıklarımdan dolayı hala pişmandım.Bir süre sonra hareket etmeye başladı,gözlerini kırparak açtı,göz göze geldik.
D:Günaydın kedicik hmm
G:Sanada günaydınn
Aslında günaymadı çünkü güneş batıyor yahu! Biz sadece yorgunluktan uyumuştuk...
D:Nasılsın georgie hm?
G:İyiyim Dreamm peki sen?
D:Sen yanımda oldukça nasıl kötü olabilirim ki?
Utandım ya! bu beni nasıl utandırmayı başarıyor? kızardım da...
Esnemeye başladı ve oda doğruldu yataktan.
D:Benim hala uykum var amaa mhh (son şeyi esneme olarak anlayın)
G:Benimde varr ama seninle vakit geçirmek istiyorum
Beklemediğim bir anda üstüme çıktı ve yatağa uzanmamı sağladı.
G:Dreamm n'apıyorsun! Çok ağırsın!
Burunlarımız birbirine değiyordu.
D:Sadece öpücem hm?
G:Peki :)
Dudağıma yapıştı beni öptü.Sonra doğruldum ve gözlerini gözlerime dikti.
D:Ne kadar güzel olduğunun farkında mısın hm?
G:Sende öylesinn
Ona doğru uzandım yanağına yumuşak bir öpücük kondurdum.
D:Çok tatlısın seni seviyorum
G:Ben seni daha çok seviyorum
D:Hayır ben!
Bı kere daha öptüm yanağını
G: Bunun kavgasını yapmıcam çünkü seni seviyorum.
D:bende seni kedicik ;)
İkimizde yataktan kalktık.Ve aşağı kata doğru inmeye gittik.Mutfağa girdik,dolabı açtı yiyecek birşeyler yapacaktı herhalde? Onun hala boxer ile olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]
Teen FictionBir çocuğun serseriler den kaçarken maskeli bir adamla tanışmasıyla başlar...