George bakış açısı:
Sabah uyandım yanımda yatan Dream'e baktım tanrım dün gece ne olmuştu resmen onu öpmüştüm.Tamam onu öpmek beni iyi hissettirdi ama...Sorun şu Dream'e karşı birşey hissetmiyorum...Sadece zamana ihtiyacım var yani şu an bana küfür edebilirsiniz ama hissetmiyorum ona karşı birşey.Anlamıyorum kafam çok karıştı.
Yataktan kalktım ve banyoya doğru yürüdüm. Duş almak beni iyi hissetirebilirdi. Üstümdeki kıyafetleri çıkardım köşedeki kirli sepetine attım. Ve duş başlığını alıp yerine taktım ve bir güzel duşumu aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim. Ve Dream'in hala uyuduğunu gördüğümde aşağı kata indim. Mutfağa girdim ve tezgahın üstündeki Su ısıtıcısının düğmesine bastım o kaynayana kadar dolaptan bir bardak cıkardım ve en alt çekmeceye elimi sokup random bir çay poşeti bardağa koydum. Ada tezgaha yaslanmış boş bakışlarla yere bakıp suyun kaynamasını bekledim.Ve ayak sesleri duydum büyük ihtimal Dream uyanmıştı.Pozisyonumu değiştirmedim yanıma geliyordu herhalde. Tanrım yüzüne nasıl bakacaktım! Veee tabiki yanıma geldi....
D:Günaydın bebeğim
Bebeğim mi? Neyse bunu sorgulamıcam arkamdan gelip bana sarıldı.
G:günaydın Dream
Sanki ona küsmüşüm gibi sessizce konuştum. Yüzüne asla bakamıyorum. Tanrım...
D:Neyin var senin? Moralim bozuk gibi aşkım...
G:Aşkım mı? Dream fazla ileri gitmiyor musun?
D:Ne yani söyleyemez miyim? Sonuçta artık-
Lafını böldüm
G:Artık derken? Hem bide söyleyemezsin
D: Tanrım sana ne oluyor George ters yerinden falan mı kalktın?
G:Bilmiyorum...Yani dün olan şey...
Ellerini yüzüme koydu ve başımı kaldırdı
D:Dün biz öpüştük George sevgili değil miyiz?
G:NE SEVGİLİMİ! DREAM NE SAÇMALIYORSUN SEN SENİNLE DAHA DÜN TANIŞTIM SADECE BENİ ÖPTÜN DİYE SEVGİLİ OLDUĞUMUZUMU ZANNEDİYORSUN! SANA İNANAMIYORUM!
D:BAĞIRMANA GEREK YOK GEORGE EVET ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM HEM HATIRLATIRIM SENDE BENİ ÖPTÜN BENİ SEVMESEYDİN ÖPMEZDİN!
G:AH CİDDEN SANA İNANAMIYORUM!
Aşşırı sinirlenmiştim daha dün tanıştığım bir insan şimdi beni nasıl sevgilisi diye görür!
G:SADECE ÖPMENİ SEVMİŞTİM SENİ ÖPTÜM DİYE SEVGİLİ SANMAN COK TERBİYESİZCE!
D: TERBİYESİZCE Mİ! BENMİ TERBİYESİZ OLUYORUM!?
O an sinirle ne yaptığımı bilemedim...ona tokat attım...tanrım evet tokat attım B-ben ne yaptım
Tokatımın şokuyla bana baktı.
D:Peki George...öyle olsun...
Dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı
G:T-tanrım DREAM d-dur lütfen özür dilerim o an s-sinirle y-yanlışıkla o-oldu lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]
Teen FictionBir çocuğun serseriler den kaçarken maskeli bir adamla tanışmasıyla başlar...