seventeen

61 5 13
                                    

//George pov\\

Ben ne yapmıştım...Lindy beni öperken Dream gelmişti...

L:George noldu?

G:S-senden n-nefret e-ediyorum...

L:Neden!

G:Dream B-benim s-sevgil-

Konuşamıyordum titriyordum.

L:A-aman tanrım! B-ben c-cidden özür dilerim c-cidden...

G:Bir daha karşıma çıkma.Herşey çok kötüydü,daha kötü yaptın...O iyi değil tamam mı?! Senin yüzünden daha kötü!

L:g-george cidden özür d-dilerim

G:BENDEN ÖZÜR FALAN DİLEME! SENDEN NEFRET EDİYORUM!

Arkamı dönüp gittim.Dream'i bulmam lazımdı.Tanrı benim belamı verdi...Onu görmem lazımdı.Hızlıca eve doğru yürümeye başladım.Ona doğru olanı söylemem lazımdı...ona,onu sevdiğimi söylemem lazımdı,ona sarılmam lazımdı...

Ve evet,evin kapısına geldim.Derin bir nefes alıp bıraktım.Elimi yumruk yapıp kapıyı çaldım.Açan techno'ydu.

T:George?

G:D-dream b-burdamı.

Titrek ve korkak sesimle konuştuktan sonra,göz yaşlarına boğuldum.Bana sarıld9.

T:Shh...noldu? Anlat bana Gogy

(Abi ağlıcam bir yandan yarım kalan sigara dinliyorum duygulandım aq)

G:B-ben çok k-kötü b-birşey y-yaptım...

Göz yaşlarım yanağımdan süzülüyor aynı zamnada yakıyordu,kalbim son atışlarını yapıyor,onu görmezssem tamamen duracak gibi.

T:Dream bana söyledi George? Bunu cidden isteyerek yapmadığini biliyorum...

G:b-bana inanıyor musun?

T:Tabikide inanıyorum.Dream'i ne kadar sevdiğinide biliyorum.

G:o iyi mi?

T:O şu anda uyuyor,gel hadi içeriye geçelim bana olayı anlat.

İçeriye geçtik ve salona oturduk.

T:Hadi anlat Gogy

G:Benim eski arkadaşkım L-Lindy ile buluştum s-sonra bir anda beni sevdiğini s-soyledi ve ö-öptü...Bu isteyerek olmadı cidden sonra Dream geldi...bizi gördü.Arkasından bağırdım ama beni dinlemedi.

Birazda olsa anlatırken kurumuş gözlerim yine yaşlara boğuldu.

T:Sana inanıyorum Gogy Shh sakin ol...

G:Dream'i görmek istiyorum...

D:g-george?

Bir anda merdivenlerin ucunda duran yeni uyanmış Dream'i gördüm.

G:DREAM!

koşarak ona sarıldım ağlamam şiddetlenmişti.

G:B-ben c-cidden ö-özür dilerim D-dream s-seni seviyorum.

Koca vücuduyla bana geri sarıldı.Elleriyle belimi sardı.Konuşmuyordu,sıcacık tenini hissetmek mükemmeldi.

G:S-sen iyi misin? B-bak B-ben o-onu öpmedim b-bir anda O-OLDU b-bana sevdiğini s-söyled-

Yanağıma tatlı bir öpücük kondurdu.

D:seni seviyorum...

minik bir fısıltıyla konuşmuştu.Elleri ile yüzümü kavradı ve göz yaşlarımı sildi.

//Maskeli Adam\\[DreamNotFound]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin