Tanıtım

40 7 0
                                    

Siyah:Dış görünüşüyle insanların vasat diye değerlendirdiği fakat beyaza göre dünya yakışıklısı bir karakterdir.Beyazla lisedeyken tanışmışlardır.Farklı sınıftalardır.Kişilik olarak ise çok yakın ve değer verdiği insanlar dışındaki herkese soğuk davranan biridir.

Beyaz:Çok neşeli, sürekli gülen enerjisini hiç kaybetmeyen pozitif biridir.Başına ne gelirse gelsin her zaman iyi yönünü bulur pozitif bakar.Aşırı özgüvenli ve kafasını koyduğunu yapan birisidir.Her ne kadar çok iyi birisi olsa da kendinde sevmediği bir huyu vardır.Oda iyi görünümlü insanlarla arkadaşlık kurmayı çok sevmesidir.Kendine elinden geldiğince hakim olmaya çalışır.Fakat siyahla tanışmasından kendi üzerindeki hakimiyetini kaybettiğini görebilirsiniz....

Tanışmaları:Beyazın özelliklerinde dediğimiz gibi, beyaz siyahın görünüşünden etkilendiği için onunla tanışma kararı almıştı.Eee zaten dedik kafasına koyduğunu yapar, özgüven deseniz yanından kimse geçemez.Bir gün gidiyor ve arkadaşı vesilesiyle siyahla tanışıyor....
Ve hikayemiz bu şekilde devam edecektir

Not:Karakterlere beyaz ve siyah adını vermemin sebebi siyah rengini düşününce aklımıza genellikle karamsar mutsuz insanlara kullandığımız içindir.Erkek karakterimizde hikayede ki en karamsar kişi gibi gelicektir size.Gelelim kıza.....Kıza beyaz dememin sebebi ise siyah ve beyazın uyumu ve kızın enerjisinden kaynaklıdır.Neden başka renk değilde beyaz bende bilmiyorum.İlk bölüme geçecekler için iyi okumalar dilerim...

Siyah ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin