🤍🖤

15 7 0
                                    

Beyaz bu şekilde baya bir süre konuşmadı siyahla.Konuşmuyordu evet ama siyahı gördükçe de içi gidiyordu.

Siyahın arkadaşına sürekli:

"Ben siyahı çok özledim.Beni köpek yerine koymasını bile özledim ya"diyordu.

İki kelimesinden biri siyahtı.Evet siyahla 7/24 konuşmuyordu ama siyahın varlığı bile onda çok büyük bir anlam ve değer taşıyordu.

Buna dayanamayan siyahın arkadaşı:

"Şimdi yapıştırıcam sana iki tane göreceksin siyahı" demekten bıkmıştı ama beyaz ne siyah demekten ne de siyahı özledim demekten bıkmıştı.

***Bir kaç hafta sonra***

Beyaz biraz daha alışmıştı siyahın ondaki yokluğuna.Onu sürekli görüyordu fakat o artık onun için yok olmalıydı.

Bir ara siyahın arkadaşı ile beyaz konuşurken beyazın arkadaşı(siyahla onu shipleyen) içerden:

"Siyah!!!"
"Siyah!!!"
"Siyah!!!"

Diye bağırıyordu.Siyah baktığında kimseyi göremiyordu.Gördüğü tek kişi beyaz ve kendi arkadaşıydı.Ama beyazın sesini tanıyordu bu yüzden bu bağıran beyaz değildi bunu biliyordu.

Siyahın arkadaşı beyaza:

"Gidip siyahı tembihlicem.Bir daha bağırırlarsa dışarı çıkma diye"

Beyaz:

"Ben ne yapayım?Ben mi bağırtıyorum sanki"dedi.

Bir daha ki teneffüste siyahın arkadaşı;

"Siyahı tembihledim"dedi gülerek.

Beyaz:

"Ne dedin??"

Siyahın arkadaşı:

"Sana bir daha bağırırlarsa dışarı sakın çıkma dedim"dedi.

Çıkış saati geldiğinde siyahın arkadaşı beyaza;

"Siyah bana dediki; Korkudan tuvalete bile gidemedim."

Beyaz:(gülerek)

"Aaa yazık olmuş desene çocuğun en çok gittiği yerden mahrum bırakmışız."dedi.

İkiside gülmeye başladılar sonra siyahın arkadaşı elinde ki çizimi gösterdi.

"Bak siyah çizdi bunu.Siyahın elleri çok terliydi.Neden terli ellerin dediğimde utanıyorum gibi bir şey dedi.Derste diyorum ki keşke yerimde şuan beyaz olsaydı"

Beyaz:

"Allah razı olsun ya sende inadıma mı anlatıyorsun ben anlamadım"

Siyahın arkadaşı ara sıra siyahla yaşadığı olayları anlatıyordu.

En çokta siyahın ensesine vuruşlarını ve kolunu sıkmasını.Bunları dinledikçe beyaz artık konuşamadığı siyah için daha fazla özlem çekiyordu......

Siyah ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin