Siyah ve beyaz ayak üstü tanıştıktan sonra bir gün beyaz, siyahı çağırıp;
"Vaktin varsa seni daha düzgün tanımak isterim."dedi.
Siyah kabul etti.Beyaz ve siyah beraber yürüyerek konuşuyorlardı.Sonra beyaz sınıf arkadaşına doğru yaklaşmaya başladı siyahla beraber.Beyazın arkadaşı ise;
"Oo beyaz bu kim sevgilin mi?"dedi birden bire.
Beyaz utanarak gülmeye başladı "hayır arkadaşım." dedi.
Daha sonra siyahla konuşmaya devam ettiler.Bir kaç dakika sonra ayrıldılar.Daha sonra siyah, beyazı gördüğü her yerde ona kafasıyla selam vermeye başladı.Beyazın ise bu çok hoşuna gidiyordu.
Arada nadirende olsa siyahla denk gelince konuşuyorlardı.Tabii beyazın arkadaşı durur mu? Siyah ve beyazı ne zaman beraber görse beyazı güldürmek için "ikinizi çok shipliyorum" hareketlerine girişiyordu.Beyaz çaktırmamaya çalışsa da kendini tutamayıp gülmeye başlayınca siyahın da yüzünde bir tebessüm oluşuyordu.Beyaz siyahın yüzündeki o tebessümü görünce çok mutlu oluyordu.Tabiii siyahla konuşması bitince arkadaşına uğramayı da ihmal etmezdi.
"Ya sen niye rahat duramıyorsun?Beni gülme krizine sokuyorsun sonra rezil oluyorum."
Beyazın arkadaşı ise ;
"Hadi siyahla konuşmaya git.Siz konuşurken ben aradan yine yapıcam."diyordu.Eee tabi ona da eğlence çıkıyordu anlaşılan.
O günden sonra siyahla beyaz ne zaman konuşsa beyazın arkadaşı sürekli beyazı güldürüyordu.Beyazda siyahtan özür diliyordu ama gülünce siyahın da yüzünde ki tebessümü görmeyi çok seviyordu.Onun için siyahın gülümsemesi büyük bir mucizeydi.
Siyahın arkadaşları onu beyaza öyle bir anlatmışlardı ki siyah aslında çok neşeli biriydi ama sadece yakın olduklarına.Beyaz da bunu gözlemledikten sonra onun çok neşeli biri olduğunu gördü ve zamanla açılacağını, ona karşı da öyle olacağını umdu.O yüzden beyaz için siyahın en ufak bir tebessümü dünyalara bedeldi.
Bir gün beyaz siyaha mesaj atmıştı ödev için fakat daha sonra muhabbeti uzatmak için çok büyük cabalar sarfetti.En son arkadaşından aldığı bir tavsiye üzerine;
"Siyah senle konuşmak istiyom fakat konu bulamiyom."
Bunun üzerine siyah;
"Ortak noktalarımız yok.Bu yüzden ne konuşabiliriz ki?"
Bu mesajı gören beyaz çok utanmıştı ama konuyu toplamak için aklına gelen ilk cümleyi yazdı siyaha;
"Aaaa ben bunu sana mı yollamışım Kusura bakma ya yanlış kişiye yazmışım.Gerçekten çok özür dilerim yanlışlıkla oldu.Hem zaten anlamışsındır seninle bu şekilde konuşmuyorum.
Buna yanıt olarak siyah ise;
'Yok hayır önemli değil olur arada böyle şeyler." dedi nazikçe.
Not:Kısa bir hikaye olduğu için bölümleri de kısa olucak sanırım. okuduğunuz için teşekkür ederim.☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ve Beyaz
RomanceBeyaz ve siyah iki arkadaştı.Fakat siyah beyaza karşı biraz daha soğuk ve resmi davranan biriydi.Bu durumdan sıkılan beyaz siyaha kendini yakın hissettirmek için elinden geleni yaptı.Fakat siyah beyaza eskisinden daha soğuk davranmaya başladı.....