Beyaz sormaya gitmişti siyaha.
Siyahın arkadaşı siyaha Beyaz seni çağırıyor dedi
Siyah beyaza doğru baktı ama ses etmedi.
Siyahın arkadaşı tekrarladı beyaz seni bekliyor diye.
Siyah beyazın yanına gitti:
Siyah bir daha ki tenefüste sorsam olurmu şuan gitmem lazım dedi.
Siyah olmaz şimdi sor nolcak iki dakikadan dedi.
Beyaz peki o zaman dedi.
Ya bir şarkı varda Türkçesini çeviriyorum ama Türkçesini anlamıyorum dedi.
İşte bir şeyi görmekten bahsediyor orada neyi kasdediyor dedi.
Siyah ise kibarca boşver (...) konuları dedi.
Beyaz sınıfa gittiğinde arkadaşları seni ne kadar dikkatle dinliyordu dedi.
Beyaz mutlu bir şekilde herkese iltifatlar yağdırarak bir dersi bitirdi böyle bir daha ki tenefüste siyahın arkadaşı beyaza;
"Siyah gelmek istemiyordu herhalde farkettin mi?" dedi.
Beyazın yüzü düştü.
"Evet farkettim.Neyse iddiayı ben kazandım.Bana çok kibar açıkladı"dedi.
Siyahın arkadaşı:
"Bana çok farklı açıkladı yani ben kazandım."dedi.
Beyaz artık iddiayı bırakmış daha çok siyahın onun yanına neden gelmek istemediğini düşünüyordu.Beyaz siyahın neden ona soğuk davrandığını anlamaya çalışıyordu o gün hep bunu düşündü neden siyah ona bu şekilde davranıyordu??
Ertesi gün beyaz siyahın arkadaşıyla konuşurken beyaz;
"Ben onu arkadaşım olarak görüyorum o beni görmese de"dedi.
Siyahın arkadaşı:
"Sende onu görme.Boşver" dedi.
O gün beyaz kesin bir karar almıştı bu sefer.Madem siyah onunla konuşmayı tercih etmiyor o kaybederdi.
***Aradan bir kaç yıl sonra***
Elinde bir kadehle masada tek başına oturan bir kadın vardı.Biraz yakınlaştık ve bu kadın beyazdı.Fakat beyaz somurtkan bir suratla depresif bir şekilde oturuyordu.
Bizim hikayenin başında anlattığımız beyaz kaybolmuştu.Artık eski neşesi gülümsemesi daha da beteri eski beyazdan geriye kalan hiç bir şey yoktu.
Ve.....
En sonunda siyah başardı.Parmağını bile oynatmadan beyazı kendi gibi birine dönüştürdü.
Aslında planlanan bu değildi değil mi?
Beyaz o kadar mücadelesinin sonunda kazanacak ve siyahla iyi, yakın bir arkadaşlığı olacaktı değil mi?
Peki neden öyle olmadı ??
Neden beyaz çaba sarf etmesine ve kolay kolay vazgeçmemesine rağmen kaybetti ve siyah oturduğu yerden beyazın bütün enerjisini para harcar gibi harcadı.
Neden!!???
Neden!!??
Neden!!?
Sorgulayacak tek bir kişi var o da siyah.
Pardon siyah demişim ama siyah ne diyebilir ki ben bana değer veren bir kadının duygularını öldürdüm bunu yapabilecek kadar cani bir katilim ben.
Evet sizce siyah bunları diyebilecek birine benziyor mu? Hayır.
Her zaman olduğu gibi yine beyaz kaybetti.......
Bu dünya iyilerin kazanabileceği kadar adil bir dünya değil çünkü.
İşte bu yüzden beyaz kaybetti.Siyah ise onun emeklerini görmek yerine çöpe attı.Evettt sonunda üzücü biten bir hikayenin sonuna daha geldik okuyan herkese okudukları için teşekkürler ☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ve Beyaz
RomanceBeyaz ve siyah iki arkadaştı.Fakat siyah beyaza karşı biraz daha soğuk ve resmi davranan biriydi.Bu durumdan sıkılan beyaz siyaha kendini yakın hissettirmek için elinden geleni yaptı.Fakat siyah beyaza eskisinden daha soğuk davranmaya başladı.....