Yazarın ağzından.
Canan Sabah gözlerini açar açmaz üzerini değiştirir aşağı gidip kahvaltı hazır mı diye bakar kahvaltının hazır olduğunu gören Canan hızla içeriye girin kocasını uykuda uyandırarak kahvaltının hazır olduğunu söyler kocası Aras üzerini giyinip ikisi beraber aşağı inerler.
Aşağı indiklerinde bütün aile oturmuştu ararsın en değer verdiği şey aileydi aile değeri onun için çok büyüktü kendini her konuda tamam hissedip çocuğu olmayan Canan her seferinde çocuk mevzusu geçtiği gibi dengesini kaybederdi yine aynı şeyi yaşamıştı kahvaltıya oturur oturmaz kayınvalidesinin yakın akrabasını ziyarete gideceğini ve bebeği doğduğunu söylediği an Canan kendi eksikliğini tekrar Yaşar.
Bütün aile kahvaltısını ettikten sonra Aras işe giderken karısıyla vedalaşır kapı açıklığı gibi gider Canan kayınvalidesinin akraba ziyaretine gittiğini öğrendikten sonra bütün hırsını kredi kartlarından çıkarmak için kendine çarşıya atar AVM AVM Gezer dünya kadar alışveriş yapar Tahsin akşama kadar onunla uğraşmak zorunda kalır eve geldiğinde aldıklarını yatağın üzerine koyduğunda aslında canı hiçbirini giymek bile istemezse.
köyde yaşayan Nazlı anne ve babası sabah kahvaltısını ettikten sonra kızını okula gönderip evin işini bitirdikten sonra kocası ile birlikte kasabaya inmek isteyen nazlı'nın annesi Cemal bey ile birlikte arabaya binip köy yolunda kasabaya ilerlerken feci bir kazadan dolayı ikisi hayatını kaybeder hayata yalnız başına kalan Nazlı ne yapacağını şaşırmış bir vaziyetteydi bütün köyü 3 gün boyunca taziyeden Nazlı iyi yalnız bırakmazlar.
Herkes evine gittikten sonra nazlı'nın fark ettiği şehirden gelen halısı gitmemişti nazlı'ya seni yanıma götüreceğim senin baban bana emanet etti seni dediğinde Nazlı ne kadar köyünden ayrılmak istemesede yalnız kaldığı için mecburen halasının yanına gitmek zorunda kalır çünkü daha 18 yaşında hayatımın baharında olduğu için tecrübesiz gencecik bir kızdı halası ona çok candan davranarak sevdiğini söyleyip onun yalnız bırakmadığını gören Nazlı eşyalarını toparlar ve halası ile birlikte Gaziantep'e yerleşir.
İlk Gaziantep'e geldiğinde şaşkın bir şekilde etrafına bakar halası onu o kadar değerli hissettirir ki nazıl kendi evi gibi zanneder artık alasoğlu konağına.
Herkes ona çok candan davranır Nazlı yalnızlığını bu evde unutmuştu çalışanlarla birlikte sürekli mutfağa geçip yemek yapar Ayşe hanım nazlı'ya o kadar değer verir ki kendi kızımdan ayrı tutmaz.
Sude annesine bakarak neden Nazlı okula gelmiyor köyde bildiğim kadarıyla okula gidiyordu dediğinde Ayşe hanım düşünür doğru söylediğini kabul eder ve oğlu arasa bakarak oğlum sude'nin okulunda nazlı'ya kayıt yapalım mı o da okula gitsin yazık kızcağızı okulunda baya uzak kaldı.
Aras başına kaldırır nazlı'ya baktığında nutku tutulmuş bir şekilde başını sallar olur yarın götürür kaydını yaptırırım dediğinde annesi neden yarın bugün zaten işe gitmemişsin evdesin kalk beraber götürelim dediğinde Aras olabilir diyerek ayağa kalktığı gibi ceketini eline alır nazlı'nın ayağa kalkması ile birlikte okula doğru yola çıkarlar okula geldiklerinde nazlı'nın kaydı çabuk bir şekilde halledilir Ayşe hanım oğluna bakarak oğlum beraber bir yemek yiyelim mi çoktandır seninle sohbet etmedim dediğinde Aras başını sallayarak annesini onaylar.
Beraber güzel bir lokantaya gelir şık bir masada otururlar bu gibi şeyler nazlı'ya çok yabancı olduğu için gözleri şaşkın bir şekilde etrafına bakılıyordu bunu fark eden aras tebessüm ve naziye bakıp güldüğünde Ayşe hanım oğlunun ilk defa göldüğünü gördüğü için tebessümle oğluna bakarak senin yüzün çoktandır gülmedi oğlum hayırdır neden gülüyorsun dediğinde başını iki yana salladıktan sonra Yok bir şey anne deyip elini boşlukta salladı Sude hararetli bir şekilde okulunu Nazlı ya anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Mystery / ThrillerÇocuğu olmadığı için bencilce davranıp Kendi yeğenine taşıyıcı annelik yaptıran bir halanın hikayesi ama hikaye bambaşka bir yöne dönecek yasak bir aşk olacak bu hikayenin sonunda ♥️♥️