4 bölüm

246 3 0
                                    

Konuşan kişi Aras arazoğlu.

Elimi omuzuna koyduğum kız yönünü bana çevirdiğinde şaşkın bir şekilde gözlerime bakıp buyurun beyefendi ne istemiştiniz dediğinde ona bakarak özür dilerim seni biriyle karıştırdım diyerek.

Neden onu nazlı'ya benzetmiştim ki arabama binip tekrar iş yerime sürmeye başladım belki de aklımda olduğu için de sürekli sanki baktığım her yerde onu görür gibiydim iş yerine vardığımda günlük işlerimi hallettikten sonra yanıma gelen çalışanlardan birine bakıp bana Mustafa'yı gönderir misiniz dediğinde başını sallayarak dışarı çıkan Serap hanım aradığın zaman geçmeden Mustafa içeriye girerek buyurun Aras bey ne istemiştiniz dediğinde ona bakarak isteyeceğim şey gayet normal bir şey olsa da sanki bana göre çok kötü bir şeymiş gibi çekinerek ona bakıp eşimin yeğeni yurt dışında okuyor onu bir araştırır mısınız tam olarak nerede okuyor bana bakarak başını sallayıp öğrendiğimde sizi bilgilendiririm Aras bey diyerek çıkıp gitti bunu neden yapmıştım niçin yapmıştım ben de bilmiyordum.

Yazarın ağzından.

Aras belki farkında değildi ama nazlı'ya karşı duyguları vardı belki bunu ileride fark edebilirdi aşılamadan sonra bir hafta geçmişte bugün nazlı'nın kontrolü vardı Ayşe hanım canan'a kesinlikle sen ilgilenmeyeceksin ben Nazlı ile gideceğim diyerek reste çekip evin içinden çıkıp nazlı'nın yanına gitmişti Nazlı ile birlikte hastaneye giren Ayşe hanım doktorun yanına giderek bebeğin tutup tutmadığını ve kötü bir şey olup olmadığını öğrenmek için müdahale odasına girmişlerdi kontrol edilen Nazlı çok mutsuzdu çünkü sonuç olarak kendine ait olmayan bir bebeği karnında taşıyordu ister istemez onunla bağ kurmak zorundaydı doktor nazlı'ya bakarak aşılama tutmuş gayet şu anda normal görünüyor ama sizleri çok büyük bir süreç bekliyor baş dönmelerini çoğalacak mide bulantıları çoğalacak yaşınız da biraz küçük olduğu için bazen belki hayattan bile soracaksınız çünkü sizin hamileliğiniz normal bir hamilelik değil dediğinde Ayşe elini nadının omuzuna koyarak her daim yanında olacağım Nazlı gözleri dolu bir şekilde doktora bakarak peki şu anda iyi mi doktor tebessümle nazlı'ya bakıp evet şimdilik bir sorun görünmüyor gayet sağlıklı görünüyor tabii şu anda tam olarak belli olmadığı için ileriki zamanda size daha çok iyi bilgilendirebileceğim şimdilik size iyi günler verdiğim ilaçları düzenli bir şekilde kullanırsanız hiçbir sorun çıkmayacak dedikten sonra doktor hanım içeriden çıkıp gittikten sonra Nazlı Ayşe hanıma bakarak sizce bir şey olmayacak değil mi Ayşe hanım tebessümle naziye bakıp onun küçük haliyle bebeği koruması hoşuna gitmişti bir şey olmayacak kızım ben her seferinde yanında olacağım benim için şu anda en önemli olan şey sensin senin zarar görmemendir.

Nazlı Ayşe hanım'a bakarak duygulanmıştı ilk defa babası annesi öldükten sonra onun için endişe duyan birini görmüştü teşekkür ederim size Ayşe hanım annem öldükten sonra ilk defa biri benim için endişeleniyor bu beni çok mutlu etti dediğinde Ayşe Hanım'ın gözleri dolu bir şekilde nazlı'ya sarılarak bundan sonra sen de benim bir kızım sayılırsın unutma bebek de olsa da her ne olursa olsun her daim senin yanında olacağım dedikten sonra ona yardım ederek masadan kaldırıp çantasını alarak Nazlı ile birlikte hastaneden çıkıp arabaya binip dağ evine doğru yola çıktılar eve vardıklarında Cemile yemekleri hazırlamış onları bekliyordu Ayşe Hanım'ın telefonu çalmaya başladığında telefonun ekranına bakarak oğlunun aradığını görünce bebek için endişelendiğini farkındaydı Nazlı ile cemile'ye bakarak ben seni geliyorum diyerek oradan ayrılıp telefonun yanıklayıp kulağına koydu anne bebek nasıl kötü bir şey yok değil mi dediğinde tebessümle oğlunu cevaplandırmıştı nereden biliyorsun bebeğin yanında olduğumu Aras anne seni tanıyorum o bebeği de anneyle canana teslim etmeyeceğini gayet ikimiz de bunu bildiğimiz için seni arayıp bebeğin durumundan haberdar olmak istiyorum çok heyecanlıyım hayatım boyunca istediğim tek şey buydu Ayşe hanım derin bir nefes vererek çok iyi oğlum Allah'a şükürler olsun şu anda hiç sıkıntı yok Aras anneye neden ben bebeğin annesini görmüyorum canan'a verdiğim söz yüzünden ne kadar yapmak istemesen de deli gibi merak ediyorum benim bebeğim yatarken kim onu tanımak isterim dediğinde Ayşe hanım gerek yok oğlum böyle bir şeye bundan sonra her şey bana ait bebeğe de o kadına da hiçbir şey olmayacak peki bebek şu anda tam olarak görünüyor mu dediğinde Ayşe hanım hayır oğlum u ileriki zamanda olacak bir şey şu anda heyecanlısın bunu heyecanla veriyorum eve gelince konuşuruz oğlum diyerek telefonu kapatıp tekrar fazlasıyla cemile'nin yanına geldikten sonra kahvaltıya.

Kahvaltıdan sonra evine dönen Ayşe hanım kendi evine geldiğinde gelini gayet rahat bir şekilde alışveriş yapmış yaptığı alışverişin poşetlerini yanında çalışan kişilere yukarıya doğru taşıtmıştı bunu gören mutsuz bir şekilde yanına yaklaşan Ayşe hanım senin mutluluğun yerindeyken o küçücük kız nelerle çabalaşıyor biliyor musun dediğinde Canan hanım kayınvalidesine bakarak o da ilerden mutlu olacak yurt dışında okutacağım onu hayatının düzene koyacak yatsın kalsın dua etsin benim gibi bir halası olduğu için dediğinden Ayşe hanım başını iki yana sallayarak yazık sana senden zere Duygu kalmamış ne güzel sonra arkasını dönüp kendi odasına doğru çıkıp giden Ayşe hanımın ardından bakan Canan hanım sinirlenmişti çünkü bu evde sadece bir kişi değer görebilirdi o da kendisiydi.

Zaman fazla geçiyordu herkes hayatına devam ederken orada bebekle çabalayan nazlı'dan kimsenin haberi yoktu sabah erken Ayşe Hanım'ın telefonu çalıp onu arayan cemileydi telefonu açan Ayşe hanım karşıda konuşan cemile'yi dinlemeye başladı hanımım Nazlı çok kötü kusuyor adeta kendinden geçiyor kusarken ona bir şey olacak diye çok korktum o yüzden sizi aradım dediğinde Ayşe hanım yerinden kalkarak pencerede oraya yaklaşıp biraz sonra oraya geleceğim sen onunla ilgilen dedikten sonra telefonu kapatıp banyoya geçip üzerini değiştirip odaya girdiğinde Kenan bey yatıyordu hala başucuna yazıyor vallahi taşıyıcı annenin yanına gidiyorum haberin olsun Kenan bey diyerek notu bırakıp evden hızlı bir şekilde çıkarak dağ evine doğru yola çıktı oraya vardığında �çeriye girer girmez direkt nazlı'nın odasına gitti.

Nazlı terden su gibi olmuştu o kadar kusmuştu ki rengi sapsarı olmuştu yanına yaklaşan Ayşe hanım    onu hızla kendine çekip sımsıkı sarıldı iyi misin güzel kızım hıçkırarak ağlayan Nazlı iyi değilim çok kötü bir durumdayım başım sürekli dolanıyor midem sürekli bulanıyor hiçbir şey yiyemiyorum bu iki ay benim için adeta bir kabus gibi geçiyor dediğinde Ayşe hanım bir aydır kontrole gitmiyorsun kızım gel beni dinle beraber bir gidelim bakalım senin durumunda ne değişiklikler var ve neden bu kadar kusuyorsun dediğinden Nazlı kendini hafif geri çekerek ben de onu diyecektim bence bir doktora gitmem gerekiyor çünkü gerçekten bunu kaldıramıyorum çok kötü durumdayım günlerde hiçbir şey ağzıma koyamıyorum her kattığım yemeği tekrar geri çkarmak zorunda kalıyorum geceleri uyku diye bir şey kalmadı benim için dediğin de Canan aklına gelmişse Ayşe hanımın o kendi yatağından bir şey uyurken bu kızın burada buaciyi çekmesi normal miydi acımasızlık değil miydi neden  bunu yapmışlar diye düşünmeye başladı nazlı'ya bakarak sen üzerine giyin ben kapıdaki şoföre söyleyeyim hastaneye gideceğimize dedikten sonra odadan çıktığında çantasındaki peçeteye çıkarılıp gözyaşlarımı sildi o adil değildi o çok büyük bir haksızlıkta herkes kendi hayatına mutlu bir şekilde devam ederken o yetim kızı o hayata sürüklenen şeyi kendi hayatını mutlu bir şekilde devam ederken okulun tek değil acının farkında bile değillerde üzerine hızlı bir şekilde giyinip dışarıya çıkan nazlı'yı görünce onunla birlikte arabaya bir de hastaneye doğru yulacikti kendi doktoruna doğru giderek muayene odasına gittiklerinde doktor hanım onlara bakarak neden kontrollerinizi geciktirdiniz Nazlı başına eğerek kendime önce iyi hissediyordum ama son bir aydır çok kötü bir şekilde kusuyorum baş dönmelerim halsizliklerim çoğaldı.

Doktor hanım nazlı'ya bakarak o zaman seni bir kontrolden geçirelim sonra seninle konuşacağım dedikten sonra nazlı'yı kontrolden geçirdikten sonra  ultrasonla bebeğe bakmaya başladı başını kaldırıp tebessümle naz diye bakıp senin bu kadar yıpranmanın sebebini bulduk.

Sizce Nazlı neden bu kadar acı çekiyordu bunun sebebi neydi bebekten yoksa kötü bir haber mi duyacaktı.

İyi okumalar

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin