Yazarın ağzından.
Canan Kara kara düşünmeye başlar nasıl bunu yapacaktı nazlı'ya bakıp seninle konuşmak istiyorum güzelim dedikten sonra nazlı'yı alıp beraber yukarı çıkarlar Nazlı halasının bu kadar ona iyi davranmasından çok şaşkın bir şekildeydi çünkü halası iki kere onu görmüştü her iki kerede ondan nefret ettiğini söylemişti halası küçüklüğünden beri onu hiç sevmezse bu kadar ona iyi davranması da onu gayet şaşırtıyordu.
Beraber yukarıya çıktığında nazlı'yı alıp odasına koyup kapıyı kilitleyip karşısına geçip oturdu gözlerini içine baka baka senden bir şey istiyorum hayatım boyunca rahat bir hayat yaşamak istiyorsan yurt dışında okuyup bir meslek sahibi olmak istiyorsan ömrünün sonuna kadar bütün hayallerini gerçekleşmek istiyorsan buna evet diyeceksin dediğinde Nazlı halasına bakıp.
Farkındaysan hala senden başka hiç kimsem kalmadı köydeki evimizi bile boşalttın harabeye çevirdin gidecek hiçbir yerim sığınacak hiçbir evim yuvam yok sen bana kucak açtın beni evine aldın en güzel elbiseleri alıp beni okula kaydettin bütün imkanlarını bana sağladın o yüzden senin istediğin bir şey yapmak benimle hoşuma gider en azından sana olan borcumu Ödemiş olurum.
Derin bir nefes aldıktan sonra nazlı'ya bakarak benim çocuğum yok biliyorsun hiç kimseye güvenim de yok eğer ben bir çocuk sahibi olmasam eşim başka bir kadınla evlenecek ve bu yaşadığım hayatı komple elimden alacaklar dediğinden Nazlı halasına bakarak ben ne yapabilirim ki hala bu konuda biliyorsun ki benim elimde hiçbir şey gelmez dediğinde halası ona bakıp hayır gelir sen hiçbir şey yapmayacaksın sadece benim sağlam olan yumurtalıklarımı senin ana rahmine yerleştirip benim çocuğumun taşıyıcı annesi olmanı istiyorum dediğinde Nazlı derin bir nefes alıp halasına bakıp bu nasıl olur ki o ben 9 ay nasıl bir çocuğu taşırım bana ait olmayan bir bebeğe nasıl bir annelik yaparım dediğinde Canan ona bakıp sen değil ben annesi olacağım babasına Aras olacak ama hiç kimsenin haberi olmayacak bundan sadece benim haberim olacak kimse bilmeyecek seni yurt dışında okuduğunu oradan dönmeyeceğini söyleyeceğim burada sana bir ev tutup her şeyi ayarlayacağım Bebek doğduktan sonra yüksek okul okuman için seni yurt dışına göndereceğim.
Nazlı halasına gözleri dolu bir şekilde bakarak hala bunu bana yapma ben bunu yapamam böyle olmaz haramdır biliyorsun dediğinde Canan yeğenine bakıp şimdi istesem seni o okuldan alırım seni doğduğun köye geri gönderirim ama düşün annen yok baban Yok kimsem yok nasıl yaşayacaksın orada iyi düşün kararını ver yoksa elindeki bütün imkanı alır seni götürür köye bırakırım ve Canan oradan çıkar gider nazlı'ya oturup ağlamaya başlar nasıl bunu yapacaktı 9 ay boyunca kendine ait olmayan bir bebeği karnında taşıyacaktı.
Kendi odasına geçip kapısını kapatıp akşama kadar içeriden çıkmamıştı ağlamaktan gözleri artık şişmişti buna bir karar vermesi gerekiyordu ya köyüne gidip hiç kimsesiz bir şekilde orada kalacaktı ya da halasının dediğini kabul edip hayatını kurtaracaktı köye dönseydi bile dahi orada peşine takılan adam yine onu rahatsız edecekti ve bu onun için hiç iyi olmayan şeyler olduğu için düşünüp taşınıp kararını vermesi gerekiyordu.
Sabah saat 9.00'da kapısını çalıp içeriye giren halası nazlı'ya bakarak düşündün mü dediğinde Nazlı başını önünü eğerek tamam hala senin dediğin gibi olsun ama kimsenin haberi olmasın lütfen ben bu insanların yüzüne bir daha bakamam dediğinde halası başını sallayarak onu olaylar Sabah kahvaltısına oturduklarında Canan herkesin gözlerine bakarak Nazlı yarın yurt dışına gidecek kararımı verdim yeğenim için en iyisini bu olduğunu düşündüğüm için Nazlı ile konuşup ikimiz kararımızı verdik Nazlı yurt dışında okuyacak dediğinde herkes o karara gayet şaşırmıştı.
Aras karısına bakarak bunu neden iki gün önce söylemedim bir daha dün gittik onun okulda kaydını yaptık ne kadar dirensede Canan kararından vazgeçmemişti kayınvalidesi Canan onun halası olduğu için kararı vereceği için herkese bakarak o halasıdır eğer öyle olmasını istiyorsa mecburen hepimize kabullenmek düşer dediğinde sude'ye ne kadar üzülse de azlı'ya bakıp tebessüm edip senin için en iyisini diliyorum İnşallah bu şekilde mutlu olursun dedikten sonra Nazlı başını eğip hiçbir şey söylemeden derin bir nefes alıp kahvaltısına devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Mystery / ThrillerÇocuğu olmadığı için bencilce davranıp Kendi yeğenine taşıyıcı annelik yaptıran bir halanın hikayesi ama hikaye bambaşka bir yöne dönecek yasak bir aşk olacak bu hikayenin sonunda ♥️♥️