7 bölüm

198 6 0
                                    

Nazlı gelip sofraya oturduğunda eline kaşığı alıp sanki yemeğiyle oyun oynar gibiydi yanına yaklaşıp elime aldım çatal kaşığıyla peynire batırıp ağzına doğru götürdü seni asla yalnız bırakmayacağım her daim yanında olacağım şimdi kahvaltımızı edelim.

Her ne kadar kahvaltı etmese de elimi kaşığa uzatarak peyniri uzatıp ağzına doğru uzattığımda şaşkın bir şekilde bana baktığında annemin gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana bakıyordu nazlı'ya bakarak çocuklarımı kendi elimle beslemek istesem bunda bir suç var mı dediğinde Nazlı hiç sesini çıkarmadan peyniri çiğneyerek yutmaya başladı her şeyden nazlı'ya verip onun karnını doyurduktan sonra peçeteyi elime alarak dudaklarını silip kenara bıraktıktan sonra şimdi ilaçlarını içirelim �çimiz rahat olsun dedikten sonra ilaçlarını içirdikten sonra Nazlı hale şaşkın bir şekilde bana bakıyordu biz biraz daha oturduktan sonra tam kalkacağımız sıra nazlı'nın ağzını tutması ile banyoya koşması bir oldu kendimi tutamayıp arkasından koşarak yetişmeye çalışsam da banyo kapısını kilitleyerek içeriden böğürme seslerini duyunca anlamıştım ki yediklerini çıkarıyordu kapıya hızlı bir şekilde vurarak kapıyı açar mısın Nazlı diye seslendiğimde nazlı'ya biraz sakinleşmiş bir şekilde kapıyı açıp havluyla yüzünü kurutuyordu tam dışarı doğru çıkacağı sıra tekrar banyoya girip elini tam kapıya uzadığında buna engellemiştim saçlarını tutup ona yardım ederek kusmasını sağlamıştım o'ne kadar burada olmamı istemese de yanında olacaktım ben yardım edecektim bayağı bir zorlandığını farkındaydım çünkü artık boğazında garip sesler çıkıyormaya başlamıştı tamamıyla içini boşaldıktan sonra elini yıkadığında elimi doldurup yüzüne sürerek yüzünü yıkadıktan sonra karşımda tam durduğunda elimi çenesine koyup bana bakmasını sağlayarak ıslak ellerimi yüzüne sürüp saçlarına da sürüp düzelttikten sonra gözlerine bakarak sen dünyanın en güzel hediyesini bana veriyorsun unutma iki tane çocuk ve hayatım boyunca istediğim tek şey baba olmaktı her ne kadar taşıyıcı anne olsan da şu anda çocuklarım annesi kendi yatağından mışıl mışıl uyurken sen bu acıları çekiyorsun bence en çok anne olmayı sen hak ediyorsun dediğinde başını iki yana sallayarak asla ben anne olmayı düşünmüyorum çünkü çocukların sorumluluğu çok büyüktür önemli olan doğrumk  değildir ondan sonrası daha önemli dediğine ona bakıp peki bu senin çektiğin ne o zaman o yaşadığım ne o kadar acıyı boşuna mı çekiyorsun bu annelik değil de nedir dediğimde başına eğer ki yere bakmaya başladı ona yardım edip oradan çıkardıktan sonra cemile'ye bakıp nazlı'ya yardım eder misin odasına çıkar biraz dinlensin dedikten sonra anneme bakarak annesiz büyük bir haksızlık yaptınız bu kız bu çocukları nasıl taşıyacak bunu hiç fark etmediniz mi daha kendisi ne canı ne ki bu kadar acıyı çeksin yarım saattir orada yediği hepsini çıkarıp yüzünün bembeyaz olduğunu görmüyor musun nasıl dayanacak daha 5 ay var 4 ayda baksana ne kadar çökmüş Bizim evimize ilk gelen nazlı'ya benziyor mu dediğinde annemin başını eğerek oğlum ben bir şey yapmadım ben elimden geleni yapıyorum 4 aydır kızım gibi bakıyorum ve cananı kesinlikle buraya yaklaştırmıyorum her daim yanındayım en ufak bir sorunum da yanındayım ne yapabilirim ki başka bir şey elimden gelmiyor dediğinde annemin anlamıştım ki haklıydı yapacak hiçbir şey yoktu anneme bakarak peki ben seni bunu nasıl burada bırakıp seninle birlikte çıkıp gideceğim baksana bitkin bir şekilde yukarı çıktı dediğinde annem bana bakıp oğlum o alışıktır 4 aydır bu acıları çekiyor artık beden bir yerden sonra alışıyor ne kadar istemesek de bunu hep birlikte yaşayıp göreceğiz sonu nereye gidecek olursa olsun ben inanıyorum Nazlı başaracak o çocuklara doğuracak ve Kendi ayaklarının üstünde duracak dediğinde anneme bakıp peki çocukları doğurduktan sonra nazlı'nın ondan sonra yaşayacağı acıları düşünüyor musunuz çocuklarıyla bağ kurmuş bir şekilde duruyor şu anda o çocuklardan nasıl ayrı tutacaksınız yazık değil mi sence şu anda o çocukların annesi Nazlı mı sayılıyor yoksa Canan mı Canan evde hiçbir acı çekmeden iki çocuğa sahip olacak peki bu kadar acıyı çeken yıpranan nazlı'ya ne olacak onun sonu ne olacak işte orasını hiçbirimiz kestiremiyoruz diyerek Allah kahretsin deyip elimi masaya vurup yazık değil mi neden bunu yaptınız önce paraya ihtiyacı olan onca kadın varken neden Nazlı annem bana bakıp yavrum dedim ya sana benim hiçbir şeyden haberim yoktu canan'ın fikriymiş ve kızcağızı kandırıp bu şekilde bir plana başvuru yapmış ve ben de onu uygulamak zorunda kaldım anneme bakarak o zaman sen eve dön bugün Nazlı ile beni ilgileneceğim annem gözlerini bana dikerek başını iki yana sallayıp hayır oğlum bu tehlikeli seni asla burada bırakamam sonuç olarak evlisin ve senin karın evde seni bekliyor üstüne yukarıdaki kızın karının yeğeni olduğunu asla unutma bu bir hata unutma dediğinde anneme bakıp hatanın en büyüğünü yapmışsınız yapacağını benim nazlı'nın yanında kalmamla bir hata olmayacağını gayet sen de iyi biliyorsun ben o kadar alçak bir insan değilim ki karımın yerine göz dikecek kadar almadım daha annem bana bakıp Emin misin oğlum sonuç olarak ay parçası kadar güzel bir kız yukarıda ve sen burada o şekilde ne kadar kendine sahip çıkabilirsin ki dediğinde ona bakıp yanlış düşünüyorsun anne ben sadece ona şu anda acıyorum çünkü çok acı çekiyor farkında değilsin demeyin onun ne kadar acı çektiğini gözlerimle gördüm ve ben bence bir insan değilim onu bu şekilde bırakıp gönül rahatlığıyla eve gelecek biri  değilim.

Yazarın ağzından.

Ayşe hanım'la oğluna kadar tartışsada sonuç olarak arasaydı Ayşe bunun farkındaydı oğlunu onaylayıp evden çıkıp gittikten sonra bitki bir şekilde yatağında uzanan Nazlı bir an önce duyduğu kelimenin ağırlığıyla kalbinin ne kadar paramparça olduğunu fark etmişti Aras ona acıyordu yetim olduğu için anne ve babası olmadığı için ona acıyordu çünkü bağıra bağıra ben o kıza acıyorum demişti ve bunu duyan Nazlı gerçekten bunun büyük bir acı olduğunu farkındaydı yüreği acıyordu çünkü Aras ona acıyorum demişti hıçkıra hıçkıra yatağından ağlarken uykunun en derinliğine girmek istese de bunu beceremiyordu kapının açılmasıyla arasın geldiğinin farkındaydı gözlerini sımsıkı kapatıp uyku numarası yapmıştı Aras içeriye girdiğinde usulca yatağa yanaşıp ellerini nazlı'nın saçlarının üzerine koyup gezdirmeye başladı neden küçük neden bunu kendine yaptı sana yazık değil mi neden hayatını mahvettin bana söyleseydin sana yardımın en büyüğünü yapardım asla buna izin vermezdim ben sana nasıl kıyardım seni bu çukurun içine bataklığının içine çekerdim ki dediğinde nazıl artık hıçkırıklarına hakim olmayıp daha ağlamaya başlamıştı yüksek sesle ağladığı için Aras yüreği paramparça olmuş bir şekilde nazlı'yı yatağın üzerinde dikleştirerek gözlerinin içine bakıp neden küçük neden bu kadar ağlıyorsun dediğinde Nazlı hıçkırarak arasın gözlerine bakıp bana acımayın lütfen Aras bey ben acıyacak durumda değilim ben her daim ayaklarım üzerinde duran bir insanım yaşım küçük olsa da her zaman sorumluluklarımı bilmiş ve her zaman ayaklarının üzerinde durmuştum ben sadece halama yardım etmek istedim ve ailemin son isteğini yerine getirmek için kabul ettim lütfen Aras bey bir daha bana acımayın dediğinde Aras nazlı'nın gözlerine bakarak hüzünle küçüksün sen bu kadar yükün altında kalkamazsın yardıma ihtiyacın var bırak sana yardım edeyim benimki sana acımak değil aslında gençliğine güzelliğine yazık ettin diye sana acıdığımı söyledim çünkü neden biliyor musun sen kendini bir daha nasıl toparlayacaksın diyelim bu çocukları doğurdun ondan sonra ne yapacaksın nereye gideceksin ne şekilde hayatını kuracaksın o psikolojiyi atlatabilecek misin kendini bir daha Nazlı olarak görecek misin dediğinde gözleri dolu bir şekilde arasa bakıp bırakın onu da ben düşüneyim bırakın bu yükün altında da kalkabileyim lütfen Aras bey siz evinize gidip huzurla yatabilirsiniz 4 aydır nasıl bu şekilde çabalıyorsam şurada kaldı 5 ay emin olun ki bunun da üstünde geleceğim ve sağ salim bu yükün altından da kalkacağım göreceksiniz çocukları doğurup size bırakıp yurtdışına gideceğim ve çok istediğim bölümü okuyarak ailemi mutlu bir şekilde ruhlarını mezarında rahat olmasına sebep olacak.

Aras buna ne diyebilirdi ki Nazlı çizeceği yolu çizmişti ne kadar büyük bir yükün altında olduğunu farkında bile değildi küçücük bedeniyle koskocaman bir yükün altına girmişti sizce Nazlı bu yükün altında nasıl kalkacaktı arasın yardımını da istemese nasıl bunun üstesinden gelecekti

İyi okumalar

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin