3 bölüm

296 3 0
                                    

Yazarın ağzından.

Kapıda giren gelinini gören Ayşe hanım ayağa kalkarak hızlı bir şekilde karşısına geçip seninle konuşmak istiyorum acilen dediğinde Ayşe hanım canan'ı geçip bahçeye doğru ilerledi arkasından koşar adam giden Canan Ayşe hanım'la birlikte bahçeye vardıklarında karşı karşıya oturup konuşmaya başladılar Ayşe hanım öfke ile canan'a bakıp bunu neden yaptın o daha çocuk hiç mi Allah'tan korkmadan onu yumurtalıklarına neden kullandın dediğinde canın başını eğere kaynanasına bakıp siz benim üstüme kuma getirmeyi düşündünüz farz edin ki koma geldi çocuğu doğurdu ve gitti ben bunu düşünerek yaptım en azından o benim yeğenim benim yeğenimi taşıyor çocuğu vergi bana çeker kimse de benim çocuğumun olmadığını fark etmez.

Nutku tutmuş bir şekilde gelinine bakıp gerçekten bu sen misin bencilliğin olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum senin yumurtalıkların tamamıyla çürüdüğünü anne olmayacağını bilerek o kızın yumurtalıklarını kullanıp ve ondan habersiz bir şekilde bunu yapman Büyük bir suç olduğunu bilmiyor musun dediğinde kayınvalidesine bakıp onun üzerinde hakkım var her ne kadar 18 yaşına girmiş olsa da ben onun üstünde yetki sahibi olan tek insanım benim işime karışma anne senin istediğin bir torun değil mi çocuk senin oğlun da sonuç olarak seni kanını taşıyor senin oğlunun gellerini taşıyor o yüzden sen babaanne olduğun için keyfini çıkar.

Canan bunu söylerken Ayşe hanım düşünmeye başlar sonuç olarak bundan geri dönüşü olmazdı sonuç olarak yapılan şey yapılmıştı artık bunun önüne geçemezdi canan'a bakıp o kızın bütün bakımını ben üstleneceğim hiçbir şeye karışmayacaksın bu saatten sonra o kıza yaklaşmana bile izin vermeyeceğim dediğinde canım ona bakıp zaten çok da meraklısı değilim o yüzden ben eve gidiyorum onu dağ evine götür orada bırak diyerek arkasını dönüp gittiğinde Ayşe hanım derin bir nefes alıp yazık yazık ki o babaya sana kızını emanet etmiş diyerek hızlı bir şekilde nazlı'nın odasına geçip kızın uyuduğunu görünce başucunda oturup beklemeye başlar doktor içeriye girdiğinde Ayşe hanım doktora bakarak ne zaman çıkarabiliriz istediğinden doktor aşılama daha yeni yapıldı sabaha çıkarabilirsiniz ancak ama ilk 2 ay boyunca çok dikkatli davranmanız gerekiyor çünkü aşılama yapılırken çok yıprandı yaşı da küçük olduğu için bayağı bir kendini kaybetti yani çok bakılması gerekiyor bebeğin tek yumurta mı çift yumurta mı ikiz mi yoksa tek mi onu da bilmiyoruz o yüzden 2 ay boyunca aşırı derece dikkat etmeniz gerekiyor dediğinde Ayşe hanım derin bir nefes alıp doktora bakıp tamam hocam teşekkür ederim deyip doktorun gittikten sonra eline telefonu alıp en sevdiği çalışanına aramaya başlar cemile'nin onun yanında olmasını ona çok iyi bakacağını gayet iyi biliyordu cemile'yi arayıp evdekilere babasının hasta olduğunu onun yanına gitmesinin gerektirdiğini söylemesini istedikten sonra onu kapıda aldıracağını söyler taksi durağını arayarak onların konağının önünde birinin alacağına hastaneye getireceğini söyler taksici cemile'yi alıp hastaneye doğru getirir.

Ayşe hanım bundan sonra bütün bakımı ile uğraşması gerektiğini bilmekteydi canan'a güvenip bu kızı teslim edemezse Cemile hastaneye geldiğinde artık karanlıktı ikisi birlikte orada sabaha kadar nazlı'nın başını beklediler Nazlı sabaha doğru gözlerini açtığında artık kendini iyi hissettiğini söyleyip yavaşça yatağın başlarına sırtını dayayarak karşısında cemile'yi gördüğü an derin bir yutkunmayla Ayşe hanıma baktığında Ayşe hanım korkma kızım hiçbir şey yok Cemile benim en sadık çalışanlarındandır sana en çok iyi bakacak olan kişi o seni canana güvenip bırakamam zaten yapmış yapacağını sana ben olsaydım buna asla izin vermezdim senin her şey için anne olmana dediğinde Cemile her şeyin farkındaydı.

Doktor içeriye girip hastanızı çıkarabileceğinizi bundan sonra her hafta kontrole geleceğini söylediğinde Ayşe hanım doktoru onaylayıp Cemile ile birlikte nazlı'yı hastaneden alıp dağ evine götürürler bundan sonra 9 ay boyunca burada yaşayacaktı burası artık onun sığınaydı artık kim bilir Bir daha ne zaman şehre inip insanların yüzünü görecekti nazlı'yı çok büyük bir süreç bekliyordu derin bir nefes alıp yatağına uzandığında Cemile ona yemekler hazırlayıp yatağına getirdiğinde beraber kahvaltısını etmeye başladı Ayşe hanım ikisine bakalım benim şimdi eve geçmem gerekiyor zaten dün akşam Kenan bey Zor ikna ettim arkadaşım da kalacağımı söyledim cemile'ye bakarak Nazlı kızım bndan sonra sana emanet en ufak bir şeyi olursa beni arıyorsun hiç kimseyi değil sadece beni arıyorsun.

Cemile Ayşe hanıma bakıp Ayşe anne peki Canan hanım beni görürse ne diyeceğim dediğinde Ayşe cemile'ye bakıp merak etme kızım onunla ben konuşacağım senin burada olduğunu söyleyeceğim zaten.

Ayşe hanım gittikten sonra Cemile ile Nazlı ikisi oturup sohbet etmeye başladılar Nazlı için çok iyi olmuştu tek başına kalmaktan iyiydi en azından cemile'yi tanıyordu derdini sıkıntısını söyleyebilecek bir insan vardı yanında bu onu çok mutlu etmişti.

İkisi çok iyi anlaştıkları için zamanın nasıl geçtiğini farkında bile değildi.

Eve vardığında Ayşe hanım her şeyi normal olduğunu görünce içi cız etmişti sanki Genç Bir kızın hayatı mahvolmamıştı gayet normal bir şekilde kocasıyla mutlu mesut şakalaşan cananı görünce başına iki yana sallayarak algıya vardığında çalışanlardan birine bakıp kahvaltı hazır mı diye sorduğunda kadın evet diye Ayşe hanım'ı onayladı Ayşe hanım yukarı çıkıp üzerimi değiştirene kadar kahvaltı hazır olsun diyerek merdivenden yukarı çıkıp odasına vardığında Kenan bey daha yatıyordu banyoya geçip bir duş alıp üzerini giyinerek odaya girdiğinde kocasına yaklaşıp günaydın canım dediğinde Kenan uyanınca karısını görünce tebessüm ne Ayşe hanıma bakıp neredeydin sen dünden beri beni yalnız bıraktın karısı eğilip kocasını yanağından öperek buna ihtiyacım vardı benim de bazen kafamı dağıtmaya ihtiyacım oluyor biliyorsun bir insanız bazen bulunabiliyoruz

Daha güzelim ama beni yalnız bırakma diyerek ayağa kalkıp karısına sımsıkı sarıldı Ayşe hanım'la Kenan bey'in aşkı bambaşkaydı hayat boyunca karısına aşık olan bir adamdı Kenan bey birlikte hazırlanıp aşağı indiklerinde cananım kahkahaları bütün konağı şenlendiriyordu adeta buna göre Ayşe hanım canan'ın ne kadar acımasız olduğunu bir kez daha anlamışsın.

Aras alazoğlu'nun ağzından.

Annem bir günde ortada yoktu içimde anlamsız duygular taşıyordum taşıyıcı anne bulunmuştu eğer her şey düzgün giderse 9 ay sonra baba olacaktım hayatım boyunca istediğim tek şey buydu Bir evlada sahip olmaktı ne kadar mutsuz bir evliliğim olsa da verilen sözler olduğu için karşındaki insana her zaman saygı duymuştum sonuç olarak o benim eşimdi ne kadar istesem de Canan beni taşıyıcı anne ile tanıştırmıyordu tek şartı buydu zaten bunu kabul etmek zorundaydım bugün çok mutluydum sonuç olarak Baba olacaktım annem eve vardığında sanki berbat bir haldeydi yalan söylediğini gayet iyi biliyordum çünkü annem bunca yıldır hiçbir arkadaşında kalan bir kadın değildi Canan ne kadar annemin taşıyıcı anne ile bir alakası olmadığını söylese de bunu asla inanmazdım annemin dün gece taşıyıcı anne ile kaldığını gayet iyi biliyordum bunu fazla merak etmiyordum çünkü canan'a verdiğim bir söz vardı taşıyıcı anne ile asla tanışmayacaktım.

Kahvaltıya oturup yemeğimizi yedikten sonra annem canan'a bakarak Nazlı yerine yerleşti mi dediğinde elimdeki kaşığı yere bakarak anneme baktım çünkü merak ediyordum deli gibi merak ediyordum Nazlı gerçekten çok güzel genç bir kızdı onu gördüğünde adını koymadığım duygular içinde olduğunun farkındaydım ama belki de bu sadece koruma amacıyla gelen bir duyguydu sonuç olarak o benim karımın yeğeniydi ve annesiz babasızdı karımın cımasız olduğunu biliyordum İlk defa birine karşılıksız yardım etmişti bu beni şaşırtsa da mutlu etmişti sonuç olarak bir genç kızın hayatını kurtarmıştı eğitimine yardım edip geleceğe daha güvenle bakan bir genç kız ayaklarının üzerinde duracaktı.

Canan'a bakarak ihtiyacı neye varsa karşıla sana verdiğim kart sınırsızdır istediğin kadar para yollayabilirsin Yeter ki ayaklarının üzerinde dursun eğitimini başarıyla bitirsin canın bana tuhaf bir şekilde bakıp neden bu kadar nazlı'nın eğitim ile ilgileniyorsun anlamıyorum kaç defadır aynı şeyi söylüyorsun dediğinde şaşırmış bir vaziyette canana bakarak senin yeğenin olduğu için ona yardım ettiğinde kendini mutlu hissedeceğini bildiğim için dediğine annem bana bakarak gözleri dolu bir şekilde başını eğip yemeğine devam etti galiba annem de bazı şeylerin farkındaydı canan'ın ilk defa bir iyilik yaptığını o da gördüğü için duygulanmıştı....

Biten kahvaltının ardından herkese bakarak size iyi günler benim işe gitmem gerekiyor sevgili ailem diyerek avlu'da çıkıp aramama binerek sürmeye başladım bir yanım çok mutluydu bir yanım çok huzursuzdu sanki kötü bir şey olacaktı gibi hissediyordum babalık duygusu beni mutlu ederken başka bir yanım beni neden mutsuz ediyordu arabayı yolda sürerken arkası dönük bir genç kızı görünce naz değil burada ne işi vardı diye düşünmeye başladım arabayı durdurup kapısını açarak kaldırımın üzerinde yürüyen nazlı'nın omuzuna elimi koyup....

Sizce arasın nazlı'yı bulduğuna inanalım mı....

İyi okumalar.

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin