Aras alazoğlu'nun ağzından.
Bu sabah uyandığımda annemin taşıyıcı annenin yanına gideceğini gayet iyi biliyordum artık kendimi tutamıyordum onunla tanışmak çocuklarımla ilgilenmek istiyordum deli gibi merak ediyordum bu benim en doğal hakkımdı sonuç olarak onlar benim çocuklarım da erkenden kalkarak arabaya binip dışarıda annemi beklemeye başladım annem tahmin ettiğim gibi uykudan uyanıp üzerini değiştirip hızlı bir şekilde aşağı inerek arabaya bindiğinde onu takip etmeye başladım önce dag evine gittiğinde onu da kızı bindirdiği için görmedim sonra hastaneye girdiklerinde hastaneye bahçesi bayağı bir kalabalıktı yine görmedim tam olarak orada beklemeye başladım oradan beklerken iki araba birbirine çarptığı için herkes onlarla uğraşırken birden annemin arabasının önünden geçtiğini görünce hızlı bir şekilde aracıma ulaşıp onları takip etmeye başladım izlerini kaybettim sonra tekrar o sokaklardan gidip gelirken annemin arabasının bir yerde Park ettiğini görünce orada beklemeye başladım.
Annemin arkası bana dönüktü genç bir kızla yürüyorlardı biraz daha yanına yaklaştığında genç kızının Nazlı olduğunu fark edince şaşkındım gerçekten şu anda sanki bütün dünya Durmuş gibiydi çünkü nazlı'nın karnı şişkindi bu olamazdı bu bir kabus mıydı gerçek miydi şu anda Nazlı hamileydi ama nasıl olabilirdi taşıyıcı anne o muydu yoksa diyerek nutkun tutulmuş bir şekilde daha çok sinirlenmeye başladım demek ki bunca gündür bu şekilde çabalayan kişiyi nazlıydı bebekleri nasıl taşıyabilirdi ki o da gencecik'te onun bünyesi nasıl yeterdi ki diye kendimle konuşurken sonra kendime engel olamayıp arabayı hızla onların önüne park ettiğimde annem nazlı'nın önüne atlayarak ona bir şey olmasın diye uğraştığını görünce hızlı bir şekilde arabadan inip onlara baktığımda Nazlı kendini annemin arkasına saklayarak onu görmememi istemişti belki de utanıyordu kim bilebilirdi ki kalbim deli gibi akmaya başlamıştı Allah kahretsin bebekleri taşıyan kişiye Nazlı mıydı neden benden gizleyip bunu yapmışlardı sinirli bir şekilde annemin üzerine yürüyerek bunu nasıl yaparsınız nasıl genç bir kızın hayatını mahvedersiniz diye yüksek bir sesle bağırdığımda oğlum başka yerde konuşalım lütfen brada konuşmak olmaz diyerek etrafa bana gösterdiğinde ona bakarak arabaya binelim dediğinde annem benim arabam orada dediğinde ona bakarak ona başkası getirir şimdi ikiniz arabaya biniyor dediğinde ikisini arabaya bindirip daha evine doğru yola çıktım arada bir arkadan nazlı'ya baktığında başı önüne eğik bir şekilde ağlıyordu.
Arabayı hızlı bir şekilde frenleyip arkaya doğru bakarak ağlama artık ağlamak sesini duymak istemiyorum dediğinden Nazlı yerinde sıçrayarak elini annemin omuzuna koyup ona sarılıp başını onun göğsüne yasladığında onun korktuğunu farkına varıp tekrar arabayı sürmeye başladım dag evine vardığımızda arabada inerek içeriye girdiğimde cemile'yi orada gördüğümde daha çok sinirlenmiştim demek ki onun da haberi vardı yukarıya çıkıp oturma salonuna geçtiğinde annemine nazlı'ya bakıp karşıma geçin dediğinden Nazlı ürkek bir şekilde annemin yanında oturup başını yere eğmiş bir şekilde ağlıyordu hiç durmayan gözyaşları beni sinirlendirsene şu anda merak ettiğim şeyleri öğrenmek istiyordum anneme bakarak neden Nazlı dediğinde annem bana bakıp oğlum benim haberim yoktu Canan kızı kandırmış bir şekilde götürüp taşıyıcı anne olarak onu doktora götürmüş ve aşlamayı o şekilde yapmış aşılama yapıldıktan sonra öğrendim Nazlı olduğunu ama artık iş işten geçmişti anneme bakarak isteseydin o zaman da engelleyebilirdin dediğinde annem bana bakarak tövbe estağfurullah oğlum bebeklere aldıracak durumda değildim ya buna asla izin vermezdim Nazlı gözlerime bakıp hıçkırarak ağlamaya başladı annenize bir şey söylemeyin onu hiçbir şeyden haberi yoktu halamla biz konuştuk halam bana bebeği doğduktan sonra yurt dışına gideceğimi sözünü verdiğinde bunu kabul etmek zorundaydım çünkü benim ailemin son istediği şeyi benim okumam da onların istediklerini yapmak benim boynumun borcu başka türlü de yapamazdim dediğinde ona bakarak peki halandan seni normal bir şekilde okumasını isteseydin seni yine de göndermez miydi okutmaz mıydı dediğinde Nazlı başını iki yana sallayarak bunu asla yapmazdi asla çünkü benden tek istediği şey buydu bunu ancak yaptıktan sonra halam benden vazgeçerdi çünkü o sizi çok seviyor ve sizden asla ayrılmak istemiyor onun için bir çocuğa sahip olmak istiyordu dediğinde ona yüreği buruk bir şekilde bakarak yazık sen halanı asla tanımamışsın seven bir insan asla eşinden bir şey saklamaz eşine yalan söylemez onun sadece istediği ihtişamlı hayatından vazgeçmediği idi herkesten her şeyden vazgeçer ama asla yaşadığı hayattan vazgeçmez ve onun için seni kullandı sen bunun farkında değil misin dediğinde Nazlı başını yere eğerek ben hiçbir şey bilmiyorum bildiğin bir tek bir şey var bu çocukları doğurduktan sonra hayatınızdan çıkıp gitmek ve bir daha bu günleri hatırlamak istemiyorum dediğinde ona öyle bir baktım ki günlerdir gözlerimin görmek istediği şeyi gördüm nazlı'nın hamile olduğunu ve çocukları benim çocuklarım olduğunu keşke bu şekilde olmasaydı.
Başımı kaldırıp nazlıya baktığımda peki nasılsın dediğimde annem bana bakıp gayet şu anda ikisi de iyi cinsiyeti bugün öğrendik dediğinde mutlulukla ikisine bakarak peki cinsiyetini dediğinde annem bana bakıp bir tanesi kız oğlum bir tanesi erkek kız olan biraz cadıymış oğlanı eziyormuş anne karnında dediğinde bu beni çok mutlu etmişti benim hem kızım olacaktı hem oğlum olacaktı hem de anneleri ne kadar Canan görünse de bana göre nazlıydı çünkü acıları çeken oydu nazlı'ya bakarak ayağa kalkıp onlara dokunabilir miyim dediğinde Nazlı başını annemin omuzuna koyup başını salladığında hafif yanına oturup elimi karnenin üzerine koyduğunda bu çok büyük bir mutluluktu şu anda onları hissedebiliyordu onlar benim çocuklarımdı hayatım boyunca istediğim tek şeydi Nazlı kuş gibi çırpılsa da o çocukları koruyup bugüne getirmişti elimi kanunun üzerine hafif dolaştırdığında bebeklerde kıpırdama hissettiğim an tebessümle yüzümü nazlı'ya çevirip galiba onları hissedebiliyorum dediğinde nasıl dudakları titrer bir şekilde konuşmaya başladı onlar son bir haftadır zaten kıpırdanıyorlar ama özellikle sabahları uyandığında çok kötü bir şekilde kıpırdanlıkları için sürekli midem bulandırıyorlar dediğinde anneme bakarak mideye bulantıları daha devam ediyor mu dediğinde annem galiba bu gidişle binmeyecek çünkü kızının saçı uzun anne karnında midesini rahatsız ediyor ve bu gidişle de Nazlı kızımızın mide bulantıları geçmeyecek dediğinde endişeyle anneme bakıp peki borada nasıl güvende olabilir ki neden onu eve getirmedin bu saatten sonra Nazlı burada değil evde yaşayacak dediğinde Nazlı bana bakarak lütfen Aras bey öyle bir şey olamaz ben böyle daha iyiyim en azından hiç kimse beni görmesin lütfen rica ediyorum sizden dediğinde ona bakarak peki bir şartla arada bir de olsa gelip çocuklarımla bağdaş kurmak istiyorum dediğinde bir de kötü bir şey olduğu zaman beni lütfen arayın dediğinden Nazlı başını sallayarak ama halam bilmesin senin beni öğrendiğini bilmesin lütfen bana söz verin dediğinden nazıl çok tedirgin olduğunu görünce anladım ki halasından ya çok korkuyordu ya da çekiniyordu başını sallayarak peki halan için değil sana verdiğim söz için söylemeyeceğim ama sen de bana bir söz ver çocuklar doğana kadar en ufak bir şey olursa beni bilgilendiriyorsun dediğinden nazıl başını sallayarak beni onayladı Cemile'ye bakarak nasıl kahvaltı etti mi dediğinde Cemile başıni iki yarına sallayarak son bir iki aydır zaten kahvaltı ettiği de yok dediğinde ona bakıp neden çünkü sürekli mide bulantıları olduğu için sadece meyve tür şeyler yiyor ve ondan sonra da ilaçlarını kullanıyor ilaçlar onu ayakta durduruyor yoksa şimdiye kadar çoktan Nazlı veya.
Ayağa kalkarak öyle bir şey olmaz sen kahvaltıyı hazırla kahvaltısını etmek zorundadır kendi ve çocuklar için bunu yapmak zorunda dedikten sonra nazlı'ya bakıp şimdiye kalk yukarı çık üzerini değiştir rahat bir şekilde giyin aşağı in kahvaltını edeceksin dediğinden Nazlı ayağa kalkıp yukarı çıktıktan sonra annemle kahvaltı masasına geçip oturduğumuzda annem bana bakarak oğlum senden sakladığım için beni affet biliyorsun Canan biraz öfkelidir karşıdaki insana zarar verir diye korkusuyla söylemedim çünkü nazlı'nın sağ Salim bu çocukları doğurması için bunu yapmak zorundaydım ve sen de lütfen öğrendiğini belli etme yoksa nazlı'ya çocuklara zarar verebilir biliyorsun kıskanç biridir her ne kadar nazlı onun yeğeni olsa da seninle o asla bir araya gelmeyeceğini bilsek de böyle bir şey ihtimali bile olmadığını bilsek de nazlıya zarar verebilir dediğinde sanki yüreğimde en derin acıları hissetmiş gibiydim çünkü annemin gözünde ben de Nazlı asla bir araya gelmeyecektik ve böyle bir şey yasaktı olacak bir şey değildi o benim karımı yeğeniydi Nazlı yukarıdan aşağı indiğinde hamilelik elbisesi üzerindeydi öyle bir güzel olmuştu ki insanın adeta kalbini pamuk gibi edebilecek bir güzelliğe sahipti üzerindeki saks mavisi hamilelik elbisesi kömür karası saçları bembeyaz teni masmavi gözleri
birbirine uyum sağlamış gibiydi adeta aşağı indiğinde nutkum tutmuş bir şekilde ona bakıyordum annem elini ellerimin üzerine koyarak oğlum sakın yanlış solarda yüzeyim deme zorlukta da olsa gözlerimin ortadan çekip yok anne beni yanlış anladın galiba ben çocuklar için baktım dediğinde sesimin titreliğini gören annem lütfen oğlum daha fazla sorunlarla yaşamak istemiyorum.Sizce Aras gerçekten çocukları için mi bakıyor yoksa o da mı farkındaydı diye nazlı'ya duyduğu hislerinin ama adı üzerinde ya yasak yasak aşk insanın içine nasıl sinsice giren bir aşk aşkın ne yaşı var aşk ne yasaklanır aşk ne Kural kalır sinsice insanın kalbine girer seni at ve üsteler hayatını tepetakla eder Allah insana güzel açmak nasip etsin inşallah.
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Mystery / ThrillerÇocuğu olmadığı için bencilce davranıp Kendi yeğenine taşıyıcı annelik yaptıran bir halanın hikayesi ama hikaye bambaşka bir yöne dönecek yasak bir aşk olacak bu hikayenin sonunda ♥️♥️