Random Diyaloglar 4

81 10 138
                                    

Lucifer ve Alastor: Telvizyon beyin bulandırır.

Vox: Televizyon kızınızın reklamının yayınladığı yerdir! *Charlie'yi kendine çeker*

Lucifer ve Alastor: *öfkeli sesler*

Lucifer: *Vox' un dediğini fark eder* O BENİM KIZIM! *Alastor' u işaret eder* Onun değil!

---

Lucifer ve Zestial: *çay içiyorlar*

Alastor ve Vox: *kahve içiyorlar*

Lucifer: Bu konuşma yapılmıştı...

Vox: Ve kazanın kahve olduğunu kabul etmemiştiniz.

Lucifer: Çünkü değil!

---

Alastor: (Lucifer karşısındayken, Lucifer' a) Siktir git!

Alastor: (Lucifer yokken, Charlie için Rosie ile) Cehennem prensesi o kanıtlıyor, feci güçlü babasına benziyor~

---

Alastor: (Lucifer varken, Charlie için Lucifer' ı kışkırtmak adına): Öz kızım gibi önemserim seni~

Alastor: (Lucifer yokken ve Charlie' ye destek olması gerekirken): Charlie, berbat görünüyorsun!

---

Alastor :Sırf gülümseme görüyorsun diye altında ne olduğunu bildiğini sanma. Gülümseme kontrolün elinde olduğunu gösterir. Ama ardında ne olduğunu bilemezsin.

Charlie: Yani aslında bizi önemsiyor ve üzgün müsün?

Alastor: *gergin* Kesinlikle hayır!

Charlie: Ve... kontrol elinde değil mi?

Alastor: Elbette elimde! Kelimelere bu kadar takılma canım. 

Charlie: Hm... *şüpheli*

---

Lucifer' ın Adam' a olan öfkesinden sonra gerçekten merak ediyorum Charlie Valentino' nun kolunu yaladığını ona anlatsa ne kadar sinirlenirdi...

Sadece düşünün!

(Valentino' ya bayılsam da Lucifer' ın öfkeli hala kelimenin tam anlamıyla ateşli!)

---

Lilith: Lucifer. *çay içer*

Lucifer: Lilith. *çay içer*

Lilith: Kancık!

Lucifer: Şıllık!

Sera: *iç çekiş*

---

Niffty: Eğer sevdiğim adam benimle aynı fikirde değilse hemen fikrimi değiştiririm.

Baxter: Bence prensipli olmalısın.

Niffty: Haklısın, kesinlikle prensipli olmalıyım.

---

Velvet: Kapı kilitli, açmamız lazım. Vox! Kredi kartı!

Vox: Al bakalım. *kredi kartı verir*

Velvet: Güzel. *kartı cebine koyar* Val, kır kapıyı!

---

Alastor: Günaydın millet! Tanrı benim ruhumun bir gün daha var olmasın izin verdi ve ben bunu herkesin problemi yapacağım!

---

Valentino: Vox benim öfke sorunlarım olduğunu düşünüyor. Yani BENİM öfke sorunum mu var? Kesinlikle büyük saçmalık! Sen ne düşünüyorsun Velvet?

Hazbin Hotel Ortaya Karışık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin